dysfunctional Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nettopp gitt beskjed til officer i guilden at jeg må gå casual. Nå har jeg feid skole under teppet i snart 3 år. Nå er det på tide å steppe opp å ta konsekvensene for det, og fokusere på utdanning. Joine guild > Skaffe T6 > "Oi, jeg må visst fokusere på skolen..." ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hva kan man egentlig kjøpe for honor points og marks i level 19? Og hvor? Champions Hall? Finnerikke? EDIT: Er det bare sånn som fjerner movement impair greier + Tabards? Endret 14. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er gear å få hos BG-vendorene utenfor inngangene i Azeroth. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nettopp gitt beskjed til officer i guilden at jeg må gå casual. Nå har jeg feid skole under teppet i snart 3 år. Nå er det på tide å steppe opp å ta konsekvensene for det, og fokusere på utdanning. Joine guild > Skaffe T6 > "Oi, jeg må visst fokusere på skolen..." ? Vel, blir sånn, men var ikke sånn jeg planla det, nei. Jeg spiller generelt for å raide, og det har til nå vært eneste grunn til at jeg fortsatt spiller WoW, men når jeg får varselbrev i avgangsfag, så må jeg bare ta konsekvensene av det og fokusere på skolen. Må komme en tid hvor jeg og må innse at "oi, det er faktisk bare et spill, og jeg kommer ikke til å spille det for evig." Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Om ikke annet kan du jo slacke på sylvanas. :> Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vel, blir sånn, men var ikke sånn jeg planla det, nei. Jeg spiller generelt for å raide, og det har til nå vært eneste grunn til at jeg fortsatt spiller WoW, men når jeg får varselbrev i avgangsfag, så må jeg bare ta konsekvensene av det og fokusere på skolen. Må komme en tid hvor jeg og må innse at "oi, det er faktisk bare et spill, og jeg kommer ikke til å spille det for evig." Høres ut som en fornuftig vurdering.. ikke bra at det går ut over skole (eller jobb eller andre ting for den saks skyld). Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 World server down.. bah. Akurat bynt med daylies jo!. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En annen ting... har lekt meg litt med Wow Webstats (takk igjen til den som ga meg den), og kikket litt på kamp-rapporter for Nalorakk, f.eks... Ønsket å sammenligne litt med den siste gruppen vi hadde.. (2 tanks, 3 healere og 5 dps), hvor vi fikk ham ned på ca 6:30. Helt grei tid, men ikke noe fantastisk. Men så finner jeg f.eks en kamp som dette - hvor han går ned på 2:29. De går jo med 2 healere (vi er ikke godt nok gearet til å kunne tenke på det) og 6 dps, men likevel.. 2:29 virker vanvittig.. Er dette reelle kamper? Fantastisk imponerende i så fall... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Den gruppa der var jo pretty much full tier 6 da Er ikke usansylig med den dpsen der i det gearet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Drept raptorboss hver cd siste månedene, prøvde for første gang idag å kun kjøre spriest\feraldruid gikk overraskende bra Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er det sant det dem sier om 2.4, at man får honor for marks? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En annen ting... har lekt meg litt med Wow Webstats (takk igjen til den som ga meg den), og kikket litt på kamp-rapporter for Nalorakk, f.eks... Ønsket å sammenligne litt med den siste gruppen vi hadde.. (2 tanks, 3 healere og 5 dps), hvor vi fikk ham ned på ca 6:30. Helt grei tid, men ikke noe fantastisk. Men så finner jeg f.eks en kamp som dette - hvor han går ned på 2:29. De går jo med 2 healere (vi er ikke godt nok gearet til å kunne tenke på det) og 6 dps, men likevel.. 2:29 virker vanvittig.. Er dette reelle kamper? Fantastisk imponerende i så fall... 2:29 virker helt normalt for en gruppe med bra gear. Guilden min tar ZA timed 2 ganger i uka, og vi bruker nok omtrent samme tid. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nettopp gitt beskjed til officer i guilden at jeg må gå casual. Nå har jeg feid skole under teppet i snart 3 år. Nå er det på tide å steppe opp å ta konsekvensene for det, og fokusere på utdanning. Av erfaring vil jeg tro du er tilbake innen en uke, men hvis det ikke skulle bli slik, og du blir borte for godt så blir det nok ganske tomt. Alltid hatt deg der til å prate med, kødde med, gjøre quester med, levle med, alt mulig rart. Ikke minst var det du som fikk meg til å spille dette spillet. Burde kanskje vært i Deppetråden det her, men det er bare slit. Jaja, du får gjøre det som er best for deg selv Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Man kan fint spille i usunne mengder og klare seg på VGS. Tror det heller er moduset du kjører i som ødelegger, enn det spesifikke spillet. Har du ikke hatt selvdisiplin før, er det på tide å skaffe det nå. Bestem deg for å gjøre lekser fram til raidet starter, og ikke logg på WoW/surf diskusjon.no fram til da heller. De gangene jeg er daff og sliten mtp. på utdanning hjelper det ikke at jeg kjører spillefri periode, da sitter jeg bare og surfer på nettet, sover lenge, osv. Endret 14. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mange virker å være hellig overbevist om at endesløse puggetimer er det som skal til for å få god karakter på VGS, men følger man med i timen og tar notater skal det veldig lite til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Ah, helvetes drittISP. Er så utrolig kjedelig å løpe rundt med 600+ ping. Helvete, jeg som skulle levle i hele dag og. Lett offer for world-pvp og spikedamage. Endret 14. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) En i guilden kjøpte en accout for lenge siden, men valgte å ikke spille med karakteren han kjøpte etter hvert. Så han levlet en paladin på den accounten. Her om dagen fant han han kjøpte den av ut at han skulle ta den tilbake. Guildien var jo så dum at han ikke skifter secret password eller noenting, så han har trukket det korte strået, og står nå uten paladinen. Så nå har raid leaderen vår gitt bort en av hans gamle accounts til vedkommende, og vi spiller på skift på den for å levle hans ny paladin. Så blir det SSC og TK run neste uke (som kan bli litt moro) for å fikse attunements. Hva gjør man vell ikke for en aktiv guildie. Endret 14. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Og med aktiv bruk av Account Sharing risikerer dere å miste enda en konto. Smart Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Det skjer ikke, ingen fare Bear. Hadde noe lignende i guildet mitt, den ene raidleaderen gikk lei av mainen sin for N-te gang, og så hjalp 3-4 personer han å levle en ny en, fordi guildet ville slitt uten han. Har også hjulpet IRL-venner med sånt mange ganger. Dersom jeg har hatt mye fritid og kameraten ligger litt etter, så har jeg logga på han og tatt et par levler. Endret 14. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Quicko og Loeve, er ikke det at jeg skylder på WoW fordi det går dårlig. Er min skyld som ikke klarer å fokusere på skole arbeid når jeg heller har muligheten til å spille å kose meg. Jeg har hatt 3 veldig slappe år på ungdomsskolen, hvor det ikke har blitt noe særlig disiplin. Så jeg må bare ta meg i nakkeskinnet å fokusere på skole, og heller holde meg vekk fra PC-en mer. Er ikke det at jeg bare vil gjøre lekser i 6 timer istedet for å spille i 6 timer. Vil bli mer sosial o.l, og jeg føler (akkuratt nå) at å slutte/kutte drastisk ned på spilletid er det riktige for meg å gjøre. Jeg må nå tenke på _meg_ og _min_ fremtid, istedet for Homer og Homers fremtid. Gaute, vi har jo alltids MSN. Endret 14. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå