Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jaja, men er ganske populært med 19twinks.

Er vel ikke så mange 29, 39 og 49.

Men BG på low lvl er bare dumt uansett, for ingenting igjen for det

Det kommer jo ann på hvordan enn tar spillet. Enkelte har lyst til å gjøre BGs i lav level fordi de synes det er morsomt og spennende å få tak i utstyr og ting de normalt sett ikke får fra dungeons.

Hva man får igjen for å gjøre ting i spillet er opp til envær å bedømme, WoW legger opp til at man kan gjøre de tingene man vil fra 1 til 70 så da er det slik sett bare dumt å ikke prøve ut de tingene man har tilgjengelig der og da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Broren min startet nylig med WoW, og jeg merker tydlig at mye av feelingen de første gangene i battlegrounds, er borte. Det eneste han møter er jo twinks, som dreper han på 1, 2, 3. Da jeg levlet min første character fikk jeg litt mer av gleden i battlegrounds mens jeg levlet. Anyway, twinking er ganske så gøy =)

Lenke til kommentar

Klarte nesten Kael i går, hadde han på 13% men vi mista for mangen DPS til å holde antall fugler nede :thumbdown: Får håpe vi klarer han på søndag. Guilden har Vashj på farm og viss vi klarer Kael denne reseten er vi sikkert i Hyjal neste uke :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Klarte å bli med i en guild som har tatt black temple.. En venn av meg er med i den :D

Spørsmål: Er lvl 60 priest atm.. Når jeg når 70 - HVor mange timers /played trenger jeg sånn ca. før jeg kan raide?

EDIT: Altså.. Hvor lang tid jeg kommer til å bruke på heroics for gear osv før de vil ha meg med i et av de dårligere bossene..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Det beste nå før 2.4 er vel å farme badge of justice, det vil si at du bør gå et par kara runs og en del heroics. Det vil nok ta en del tid det kommer an på hvor effektive de du spiller med er.

Viss BT guildmembers går heroics med deg er det jo easymode...

Lenke til kommentar
Nettopp gitt beskjed til officer i guilden at jeg må gå casual. :(

Nå har jeg feid skole under teppet i snart 3 år. Nå er det på tide å steppe opp å ta konsekvensene for det, og fokusere på utdanning.

:cry:

GL med å bedre skoleinsatsen :thumbup:

Kjenner hvertfall en som burde gjøre det.. Real life er tross alt viktigere enn wow. Selv om det er en god følelse når guilden downer en ny boss :love:

Lenke til kommentar

Er så glad jeg er ferdig med skolen. Kommer hjem fra jobb, ingen ting å gjøre, fyre opp WoW uten å måtte tenke på at jeg har ting jeg må gjøre.

Selvfølgelig kommer RL først av alle ting men har jeg ikke noe å gjøre er det lik så greit å stirre på en bøtte polygoner enn treflisa i veggen (som forøvrig er uhyre interesang men repetiv i lengden).

Lenke til kommentar

Kommer vel ann på, tror det er litt mindre, med tanke på at du kan drepe alt fra 61-69. Og ikke bare level 69. Men, på level 69 har ingen så veldig mye resilience, om noe i det hele tatt.

Er et par venner som bare PvP'er på level 69, samler opp 75k honor -> dinger 70 -> kjøper pvp items -> pvp'er. :D

Lenke til kommentar

Man får mindre honor på 69 ja.

Mange benytter 69 til å skaffe marks. Størsteparten av spillerne sier 60-69 gruppa er mere gøyal å spille i siden alt ikke dreier seg om honor farming. (I AV har dette ingen betyding siden den er 61 til 70)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...