pax1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 2.4 patchen blir nå lasta ned med background downloader Kult. Men det pleier vel å gå noen uker fra de starter med patch-nedlasting til den kommer ut, gjør det ikke?... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk, Lycan. Gleder meg til exp, SL SL med lolguard. ^^ Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 2.4 patchen blir nå lasta ned med background downloader Kult. Men det pleier vel å gå noen uker fra de starter med patch-nedlasting til den kommer ut, gjør det ikke?... Helt riktig Forventer 3-5 uker før 2.4 kommer selv, men det er basert på egne teorier og tanker. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 1dag og 7 timer og halveis til level 30 med priesten nå... Er det en god played time? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ganske standard nå etter updaten, kan jeg tenke meg. Ikke dårlig på noen måte Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Godt å høre. Bruker Quest Helper. En av de bedre addonsa jeg har vært borti. Kan anbefale denne om dere ikke allerede har den. Endret 13. mars 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jepp. Brukte Jame's Leveling Guide etter å ha levlet min andre 60 alene. Etter at jeg fikk høre om Quest Helper har jeg bare gått etter magefølelsen selv, og det har gitt god avkastning. Mulig Jame's er noe utdatert nå, dog. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 må si meg enig der, fantastisk addon Quest Helper Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Til Binko. Du er selvsagt klar over at det å ligge øverst på dmg i en lavlvl-bracket ikke sier noe om at du gjør en god innsats ?Sett alt for mange som ikke har greie på bg i det hele tatt og de værste er ofte twinks som egentlig spiller for seg selv og drømmen om å toppe dmg fremfor å vinne. Vel.. da er jeg kanskje en av dem, for poenget i en level 19 twink BG er vel å skade mest mulig på kortest mulig tid? Altså, jeg har en level 70 shaman som jeg har gjort min andel av AVgrinding med. Jeg skjønner hva du mener hvis du snakker om 70 folk som kun tenker på å skade mest. I den levelen er det ofte kun å vinne som teller, selvom jeg personlig liker å inkludere mest mulig SLÅSSING i player versus player... Om man vinner i level 19 er vel fette samme, grunnen til å ha twink er for å ha det gøy, ikke grinde marks! (Og ja, level 70 er gøy også. Men ikke så fullt etter 100 AV`er, 60 Eots, AB og WSG eller hva det blir etterhvert...) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vel, irriterte meg mens jeg levlet at vi tapte bg's pga twinks som ikke skjønte hva det gikk ut på eller brydde seg om andres motiv for å joine. Bg's er generelt ikke pvp. Er det i det hele tatt noe poeng eller noe å være stolt av om man twinker en char og banker folk i dårlige greens og et par instanseblues ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vel, irriterte meg mens jeg levlet at vi tapte bg's pga twinks som ikke skjønte hva det gikk ut på eller brydde seg om andres motiv for å joine. Bg's er generelt ikke pvp. Er det i det hele tatt noe poeng eller noe å være stolt av om man twinker en char og banker folk i dårlige greens og et par instanseblues Nei. Og det har det vell aldri vært heller. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det er ikke noe gøy det nei. Det er faktisk direkte kjedelig å banke greenies... Neida, jeg skjønner hva du mener. Men hvor mange går seriøst i bg i level 13? Hva er poenget med det? Jeg har alltid gjort det sånn at jeg har aldri vært i BG mens jeg har levla enn character annet enn for litt moro (som i to-tre runder). For saken er faktisk den at BG`er er stappet med twinker. Fordi det er lett, billig og moro, OG at få går BG i så lav level med seriøse tanker om å skaffe seg gear. "BG`s er generelt ikke pvp". Jeg er litt usikker på hvor du dro dette fra. Er ikke det hele poenget med en BG? Å slåss mot andre, for moro og konkurranseinstinktutfoldelse? Hva gjør du der hvis du IKKE sloss mot andre? Løper rundt og venter på at runden er ferdig? Er det ikke da i så fall DU som ikke skjønner hva det går ut på eller bryr deg om andres motiver for å joine? Det er snakk om 19twinking her, altså. Går man høyere opp i level, og mulighetene for penere rewarder er der, er det noe annet. Det er kanskje et problem, for mange. For det er ikke spesielt gøy å gå BG i 48 for å mekke litt gear, og det er umulig å få tatt noen, fordi de alle er twinker. Derfor har jeg som sagt sjelden hatt ambisiøse planer om å gå i BG under levling. EDIT: Han huntern var god!Dere ser jo sammenhengen mellom min damage - hunteren sin damage og min death - hans death... EDIT 2: Aaah, sånn å forstå. Ja da henger jeg med! =) Endret 13. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 "BG`s er generelt ikke pvp". Jeg er litt usikker på hvor du dro dette fra. Er ikke det hele poenget med en BG? Å slåss mot andre, for moro og konkurranseinstinktutfoldelse? Hva gjør du der hvis du IKKE sloss mot andre? Løper rundt og venter på at runden er ferdig? Er det ikke da i så fall DU som ikke skjønner hva det går ut på eller bryr deg om andres motiver for å joine? Han mener nok alle de hønshuer som løper rundt som skutt og ikke skjønner at poenget i BG er å vinne runden og ikke farme HK. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Damage done sier jo ingenting om hvor god du er til å PvPe...på min 70 warlock kan jeg løpe rundt å styre med tærne og bare spamme CoA, Corruption og SL, og vær milevis foran alle på dmg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Selvfølgelig ikke. Nå vet jeg ikke om du sikter til meg, men kan ikke huske å ha sagt det... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Med hunteren min gjorde jeg bg's for gearupgrade. Det var den letteste måten ettersom det var vanskelig og tildels umulig å få gjort lowlevel instanser. Nei, bg går ikke ut på å drepe/slåss, det går ut på å vinne. Hver bg har sine objekter, som foreksempel wsg hvor du skal hente et flagg tilbake til egen base. Det er et lagspill og det hjelper lite at du har en som løper rundt og starter fighter som ikke har innvirkning på resultatet (å vinne), men kun viser seg på et dmg-meter. Det blir som i en bossfight. Det er skit det samme hvem som vant dmg-meter sålenge bossen ikke ble drept. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 19 bracket er ikke om å vinne... Går man først ditt har man en twink og vil ha det gøy! Lenke til kommentar
kafan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vel, det er da twinks i alle brackets. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jaja, men er ganske populært med 19twinks. Er vel ikke så mange 29, 39 og 49. Men BG på low lvl er bare dumt uansett, for ingenting igjen for det Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg er enig i begge synspunkter her... Men hvordan står din mening mot "resten" av wow sine? Jeg tror de fleste som går i BG`en 10-19 er der bare for moro skyld. Og jeg syntes ikke det er så veldig gøy å se på en løpe med ett flagg. Med en gang man begynner å slåss om flagget, er det noe annet. Noen som vet om 30 spell damage på staff`en min vil ha noen VELDIG god innvirking på skaden jeg gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå