Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, bør ikke ta så lang tid. Har halvparten av helgen fri (Nolife på lørdag. \o/) og har enda ikke begynt med questing i Terokkar. Altså alle soner unntatt Zangarmarsh og Hellfire Peninsula igjen. Har 7-8 items klare ved ding 70, alle gemmet og enchantet.

Den skal nok få raidet litt i påsken, ser du.

Drøm: Attune meg raskt.

Om alt går etter planen så er druiden min også 70 engang i påsken :thumbup:

Lenke til kommentar

Til Binko. Du er selvsagt klar over at det å ligge øverst på dmg i en lavlvl-bracket ikke sier noe om at du gjør en god innsats ?

Sett alt for mange som ikke har greie på bg i det hele tatt og de værste er ofte twinks som egentlig spiller for seg selv og drømmen om å toppe dmg fremfor å vinne.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke være affliction lengre. Gief shadowbolt. :(

0/21/40 is the way to go! Fy faen så herlig det er å raide med den speccen.

/cast summon succubus

/cast sacrifice succubus

/cast shadowbolt X 30 minutter

rinse and repeat

Høres ikke særlig spennende ut :p

Lenke til kommentar

Gud rogue er morsomt å levle. Lvl 25 nå, straks 26. Wuhu, cheap shot. Trenger noen rogue tips når jeg levler... Noen som har noen? ;>

Oh, ok. :(

Stormscale skal visstnok være finfin for pvp, så jeg skjønner hvorfor.

Stormscale er kunge for pvp, genialt med AV pre. ^_^ Også veldig bra for PVE etter hva jeg har sett, trade er stort sett preget av rekrutering til raiding ol.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Stormscale var en ekstrem forandring fra Xavius, ja. Gikk fra 3 - 7 aktive instanser av hver Battleground til 30-40, møter faktisk folk med samme rating når jeg spiller 2on2 og jeg har faktisk møtt kompetente folk i heroic dailys, ikke undergeara idioter som må spise middag og logger av etter to wipes.

Magen eller hunteren kommer nok til Sylvanas snart, dog. :)

Lenke til kommentar
Sword combat, pickpocketmacro til openers. Oppdater våpen ofte, det er primærkilde til skade. Ha alltid masse bandages, bruk poisons og stack reagents.

Tusen takk, har du pickpock macro? Men jeg tenkte på stuns, og hvilken rekkefølge jeg bør gjøre ting o.l, ting som jeg bør plukke opp i instancer. Spør deg siden du virker som den med mest peil om alle class.

Lenke til kommentar

#showtooltip Cheap Shot 
/cast [stealth] Pick Pocket 
/stopcasting 
/cast [stealth] Cheap Shot

Plukk med deg Vanquisher's Sword og sword of omen. De holder en stund.

Til grinding: Cheap shot -> SSspam. Om du vil bruker rupture eller eviscerate er egentlig opp til deg og avhenger av den hvite dpsen din. Kidney shot er grei for å redusere damage income når du grinder.

Ellers er det agility og attackpower du bør se etter når du levler.

Lenke til kommentar

Hjertelig. :) Spammer som regel SS 3-4 ganger så en Evi. Vanquisher og Omen har jeg planlagt helt siden jeg startet charen. Men hvordan funker det, Strenght gir AP? Har Butcher's Slicer og Diamond Hammer nå. 15 dps på Butcher og 16.2 på Diamond Hammer. Bør jeg gå for Rupture med bare 2 combopoints, og avhenge hvor mye hp moben har igjen, eller bare kjøre evi? Og jeg starter i stealth med Cheap Shot så Garrote, ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...