Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Om man blir tatt for boting, er det rett ut da?

PvE boting er rett ut i så godt som alle tilfeller. PvP boting KAN også være rett ut, om man bruker f.eks glider til å løpe rundt og angripe folk, men som oftest begynner det med en 3 timers ban. Det er liten sjangs for å bli banna om man vet hva man gjør..pluss at EU GMs ikke er så hardcore på å ta bots som de er på US sida.

Endret av Epixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Skumtroll!

Jada, er jo litt i startfasen da. Nå har jeg 826...

Har ikke enchanta noe enda. Men VET dere hva jeg klarte å gjøre eller? Jeg EQUIPPA de fine, nye Darkweave Breechersene mine, uten å enchante dem! :)

Så der gikk vel ~150 HP (for ikke å SNAKKE om spelldmg..) rett i dass, hvis ikke jeg får solgt Magefist Gloves og tjent opp litt penger og kjøper nye... men vet ikke om jeg gidder det... Får heller leve med at jeg dreit meg ut.. :) Jeg har jo faktisk 600 G som ikke skal brukes på noe. Evt. en ny twink! Kanskje hunter?

Hehe.. jeg vil bare si at 1. Det var aldri noen plan å SUPERtwinke. Har bare vært i DM, to ganger. Resten er ærlig kjøpt, questet eller laget!

Og 2. Warlocks er VELDIG undervurdert i 19 twink! Jeg tør påstå jeg ligger på førstepallen (1-3 på damage done [Ligger rundt 8-11k per runde]) så godt som hver gang! Kanskje de andre twinkene er dårlige... kanskje dårlig battlegroup... Kanskje jeg er mega som warlock... eller så er warlocks veldig undervurdert! ;)

Lenke til kommentar

hakke peiling på om warlock er bra eller dårlig.. jeg spiller det fordi jeg syns det er gøy jeg =) hehe..

har prøvd mye forskjelig klasser, men jeg velger ikke etter hva som er bra, beste er finne det man liker best å spille med vel? =)

Lenke til kommentar

Uheldig å equipe buksene før man enchanter de, ja.

Du får ha lykke til med warlocken din!

-------------------------------------------------------

Selv er jeg nå godt i gang som resto, begynner å få til PvPen bra nå, og kan overleve med flere mobs på meg! Gleder meg til jeg får enda mer resilence =]

Lenke til kommentar

Jada. Men det er mange onde tanker om warlocker og nittentwinking ute og går... ;)

Jeg elsker warlock. Tror jeg skulle vært det fra starten av, men en av kompisene jeg spilte med da VAR warlock, så da... prøvde jeg mange classes opp til ca lvl 20, men satte meg ned med Shaman til slutt.. =)

Som nå er level 70, full epic enhancement. Jada, bare flame meg... (:

Eller klem meg. Lov å klemme. Kosepå litt. Kose.

EDIT: Takk Skumtroll, May The Naruu Be With You.

Hva levler du for noe?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Jeg levler ingenting. Respeccet fra feral til resto på 70 druiden min. Ble et ganske tydelig fall når det gjelder gear (Hadde 4/5 s3 + fullt PvE gear (ZA/SSC/TK) i feral, bare crap av resto gear), men hadde lyst til å prøve noe nytt. Gearer fort opp uansett, så dette skal bli gøy!

Lenke til kommentar

Nja, bør ikke ta så lang tid. Har halvparten av helgen fri (Nolife på lørdag. \o/) og har enda ikke begynt med questing i Terokkar. Altså alle soner unntatt Zangarmarsh og Hellfire Peninsula igjen. Har 7-8 items klare ved ding 70, alle gemmet og enchantet.

Den skal nok få raidet litt i påsken, ser du.

Drøm: Attune meg raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...