Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!:

Enten det, eller så får de hjelp av Luke Skywalker.

Ønskereprise:

Luke: Tell them that they do not do what you say you will become angry and use your magic.

C3PO: But, Master Luke. I can't do that.

Luke: Just do it. (:w00t: Skjult reklame fra Lucas?)

C3PO: [Translated]: All your base are belong to us. OH DEAR GOD *starts flying*

Regner med at det var det samme som skjedde med Dalaran.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Wot, noe jeg ikke har fått med meg? Jeg trodde også det, men noe Skupuru (tror jeg det var) postet overbeviste meg om det motsatte. Husker det var en småstor diskusjon rundt dette tidligere.

:/

Stemmer, det var meg. Men jeg ga meg rimelig fort.

Fant ingenting til å støtte opp mot det jeg selv var sikker på å ha lest.

Lenke til kommentar
Og forresten hater jeg shattrath, og jeg mener Dalaran er en tabbe også. Gi oss separate byer!

Laghell ftl. Samt at den siste bitte lille resten av opposisjonsfølelsen forsvinner.

---

Gjorde akkurat HC SP. På siste bossen dauer alle utenom meg (holypala) og tank på 32%. Tanken på 50% HP og jeg på 40% mana.

Klarer å få ned svinet uten å bruke LoH eller at det var sinnsykt close :)

Konge å føle seg nyttig som healdin av og til :p

Lenke til kommentar
Bodl! :D

Hvordan klarte du det, forresten?

Officerene gikk lei av manglende entusiasme og stor andel "noobs". De stakk over til en annen guild, og har vistnok orda meg plass der, men vet ikke hvor mye det frister. Prøvde gamleguildet mitt, men ble avfeid med: "Sorry, du er en kul kar og jeg liker deg, men du fungerer ikke i rads, og i hvert fall ikke guild chat. Det er begrenset hvor mange ganger du kan kalle en GM for: "Greedy cunt", for å så å gquite, og igjen bli invitet noen uker senere. Du har brent alle dine broer her."

Alle andre er for hardcore : (

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
"Sorry, du er en kul kar og jeg liker deg, men du fungerer ikke i rads, og i hvert fall ikke guild chat. Det er begrenset hvor mange ganger du kan kalle en GM for: "Greedy cunt", for å så å gquite, og igjen bli invitet noen uker senere. Du har brent alle dine broer her."

Høres ikke helt urimelig ut... ;)

Lenke til kommentar

Denne meldingen har jeg nå fått i ca 3 dager på Armory.

XML-siden kan ikke vises

Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere.

--------------------------------------------------------------------------------

Følgende koder var ikke lukket: strs, itemInfo, str.

Flere som får denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...