Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonas:

Nå for tida, så ja. Det viktigste er dog at du har kost deg.

Ellers..

Synd World PvP er helt dødt, ellers hadde det vært kos med litt Drøm-slakting på den ene alten min.

Slitsomt med alts når man har spilt en stund. Orker ikke farme det siste gearet jeg føler jeg trenger. AV har jeg fått nok av gjennom tiden. Bankkontoen er tom på alliance-alten, men begynner å fylle seg godt på hordekarakterene. Har ikke råd til healing-enchants, og merker det veldig godt når jeg desperat prøver å holde meg selv eller rogue-/lockpartneren i live mot double melee-teams.

Pointsellers møter man overalt, og jeg skjønner dem godt, man tjener så grådig mye gull på det. 7 games i uka på noen ulike arenateams, og så slipper man å bry seg om økonomien resten av tida man spiller WoW.

Anbefaler deg å farme gearet du trenger og starte med litt mer "seriøs" arena asap Lycan, nivået blir bare høyere og høyere, og det må være frustrerende for noen som ikke har spilt særlig å hoppe ut i arenaen etterhvert som tida går.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Interessant! Er vel med på det meste, det eneste som får meg til å logge priesten for tida er 10 3v3-games i uka, og eventuelt noen 2v2s.

BGs handler om å farme honor, honoritems danker ut instance-items, og raiding er for tidkrevende når det er snakk om alts. No' roaming PvP mot Drøm kunne vært gøy. 8v8 eller noe, på et fastsatt sted. Har ikke så mange bekjente en gang på den serveren, men noe annet enn de vanlige 2v2/3v3/5v5-ene arena har å by på kunne vært moro.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Jonas:

Nå for tida, så ja. Det viktigste er dog at du har kost deg.

Er min første fil for å nevne det.. Har også gått my i bg og testa såsi alt jeg har komt over.. Går ofte i dungeons da jeg synes det er råfett :D

Regner med å komme 65+ etter påsken.. Men det blir nok mest filming i bakken osv :)

(Hv20 kom i posten i dag :D)

Lenke til kommentar

@ Quicko: Har nå 3 gladiator og 1 vengeful, 2x Merciless swords. Neste på innkjøpslisten er vengeful-leggings og 2min pvptrinket (får denne i løpet av uken, jeg er lat. :( Burde ha skaffet denne for leenge siden).

Og: Deg mot Drøm? Ja? 10-12 stykker dedikert til å ganke deg? :w00t: Du spiller kanskje shadowpriest, du. Isåfall tar jeg deg alene. Sånn er det bare. :)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Noe jeg har merket selv med WoW er at man ofte tenker på "nå trenger jeg bare x, og kanskje y, og så er jeg klar", og så forandrer x og y seg delvis etterhvert som du finner dem.

Det viktigste er at samspillet fungerer godt. Om gearet ditt er dårlig kan du kjøre en class-comp som ikke avhenger så mye av ditt gear. I RMP er det gjerne sånn at du kontrollerer, mens magen gjør hoved-delen av skaden.

Nå ville jeg i utgangspunktet kjøre RMP, men RL-kameraten min orket ikke å farme noe honorgear som mage i det hele tatt, og rerolla på stedet. Da tok jeg det første og beste jeg fikk tak i, en warlock, og de har en større tankerolle, noe som gjør at gearet mitt plutselig blir viktig.

Før jeg skriver en roman her, så får jeg bare oppsummere det jeg ville si i utgangspunktet: Det er viktig å prøve og nyte "nuet" i WoW, og ikke tenke på hva man skal ha og hva man trenger. Jeg må ofte si det til meg selv. Allerede 2 poster sida skrev jeg at jeg trengte honorgear :p.

Er discpriest, shadowpriest ville vært for slitsomt, da de er veldig skjøre, og går oom fort. Tenkte mer på at jeg samler noen folk, og dere noen folk, og så kan vi møtes ute i det fri, istedenfor inne i instance-baserte zoner. Eventuelt noe Halaa-saker, eller at vi starter på hver vår side av et sted, og så er det last team standing eller noe, hvor mounting eller stealth-hiding ikke er lov.

Er ikke verdensmester i priest enda, men føler jeg begynner å få dreisen på det! Blir veldig stressa av meleeklasser, men roer meg vel ned etterhvert.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...