Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Beste dagen i wow hittil var i går kveld. Vi drepte Onyxia på vårt andre forsøk ever. :=) Da er det bare Ragnaros igjen før vi kan starte farm status på både MC og Onyxia. For en digg følse det var, fikk nesten en liten tåre i øyekroken Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Beste dagen i wow hittil var i går kveld. Vi drepte Onyxia på vårt andre forsøk ever. :=) Da er det bare Ragnaros igjen før vi kan starte farm status på både MC og Onyxia. For en digg følse det var, fikk nesten en liten tåre i øyekroken 5457084[/snapback] ^^ Hadde det vært for ni-ti måneder siden hadde jeg vært imponert Endret 18. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Beste dagen i wow hittil var i går kveld. Vi drepte Onyxia på vårt andre forsøk ever. :=) Da er det bare Ragnaros igjen før vi kan starte farm status på både MC og Onyxia. For en digg følse det var, fikk nesten en liten tåre i øyekroken 5457084[/snapback] Gratulerer! Kjenner følelsen. Vi er vel omtrent like langt vil jeg tro. Vi har tatt Onyxia to ganger den siste uken, og på mandag fikk vi ned Majordomo for første gang. Ragnaros hadde vi ingen sjanse på siden vi kun var 31 mann til første forsøk >< Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Beste dagen i wow hittil var i går kveld. Vi drepte Onyxia på vårt andre forsøk ever. :=) Da er det bare Ragnaros igjen før vi kan starte farm status på både MC og Onyxia. For en digg følse det var, fikk nesten en liten tåre i øyekroken 5457084[/snapback] Gratulerer! Kjenner følelsen. Vi er vel omtrent like langt vil jeg tro. Vi har tatt Onyxia to ganger den siste uken, og på mandag fikk vi ned Majordomo for første gang. Ragnaros hadde vi ingen sjanse på siden vi kun var 31 mann til første forsøk >< 5457172[/snapback] Nesten flashback her hehe :=) Samme problem hadde vi og på Ragna for lite folk. Håper det bedrer seg for oss begge to ved neste forsøk da :=) Ja, den følsen man får på en ny bosskill er det ingenting som slår Gratz med to kills so far Blir nye runde på Onyxia i kveld håper det går like greit da som i går. Lykke til videre Med Raggy Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hvilken addon gir meg slik informasjon at jeg kan se hvor mange "folk" jeg må ha til lvl osv? 5456981[/snapback] Titan bar huff, nå har prisen på Frostwolf Howler gått opp eg som tok pause fra warrioren når eg mangla 3k til exalted, og nå har prisen steget. Endret 18. januar 2006 av Zippio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Når jeg skal levere inn stæsj til Darkmoon faire, det går greit å levere inn x thorium widgets og unlearne engineering, og så levere inn f.eks. dense grinding stones? Har ca. 100 mining på Ljå, og det er liksom ikke det verste å lære opp igjen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Da fikk vi ned Chromaggus etter 12 forsøk og jeg ble veldig glad. Det er egentlig en lett fight hvis du vet nøyaktig hva som skjer og hvor man skal ligge. Deilig følelse. Nefarian next. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jævla møkka disarm :/ Hva heter den bs tingen man kan sette på våpenet sitt for å bli immune mot disarm ? trenger på warrioren min (!) grinder wastewander i tanaris og de disarmer jo faen meg hele tiden. Edit: fant det ut selv Endret 18. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jævla møkka disarm :/ Hva heter den bs tingen man kan sette på våpenet sitt for å bli immune mot disarm ? trenger på warrioren min (!)grinder wastewander i tanaris og de disarmer jo faen meg hele tiden. 5457914[/snapback] Den heter Steel Weapon Chain edit: Ja, men daså Endret 18. januar 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ingen som gidder å mekke en sånn en for meg på TH ? begynner å bli lei å daua p.g.a mangelen av den Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Skaff deg disse! Endret 19. januar 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skaff deg disse! 5458532[/snapback] En rogue som søker guild? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skaff deg disse! 5458532[/snapback] En rogue som søker guild? 5458689[/snapback] Fant den litt rar jeg og :S Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Når jeg skal levere inn stæsj til Darkmoon faire, det går greit å levere inn x thorium widgets og unlearne engineering, og så levere inn f.eks. dense grinding stones? Har ca. 100 mining på Ljå, og det er liksom ikke det verste å lære opp igjen. 5457856[/snapback] Det her lurer jeg og på.. Siste Darkmoon sjekket jeg alle vendors, så ikke ut til at noen ville ha dense stones der Om de ikke vil ha det må jeg respece til enginering eller skinning. huff vet ikke om jeg gidder.. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Haha sjekk ut den filmen her. (Behøver ikke å downloades) Artig liten sak hehe http://www.youtube.com/watch.php?v=Yhm1ClW5uAY Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det å øve opp våpen med warrior er ikke morsomt, spessielt når macen man har critter oppimot 300 på vanlig slag, men men. Må ha høy skill på øks sånn at jeg kan tanke Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Lvl 59 druid, har grindehjelp i en 60 lock, hvor burde jeg grinde for å levle ASSAP Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Yay! For første gang på flere måneder er WGS for level 40-49 oppe! Av de fem rundene jeg spilte vant vi, alliance, fire. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Lvl 59 druid, har grindehjelp i en 60 lock, hvor burde jeg grinde for å levle ASSAP 5462320[/snapback] tyrs hand. fine drops. evt winterspring. ikke dumt å gå scholo heller hvis du finner gruppe. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Haha sjekk ut den filmen her.(Behøver ikke å downloades) Artig liten sak hehe http://www.youtube.com/watch.php?v=Yhm1ClW5uAY 5459064[/snapback] haha Morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå