Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men så tar det gjerne et par mnd å bli 70 også..det er litt mood-breaker å tro at man er healer når man er Priest. For du spiller jo solo mesteparten av tiden i 2 mnd og da kan du ikke bare fly og heale deg selv uten å gjøre noe skade.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle må flytte seg på prince, siste 50 gangene har

ranged bare stått 1 cm innenfor døra og tanken med ryggen til veggen på høyre side max range.

Aldri fått en eneste elemental på oss, om den lander ved bossen så melee ikke kan dps så får vel dem bare løpe til døra og vente.

Løpe rundt og risikere å bli innesperret pga melee whiner pga dem ikke kan dpse under hele fighten ><

Lenke til kommentar
Jo, men så tar det gjerne et par mnd å bli 70 også..det er litt mood-breaker å tro at man er healer når man er Priest. For du spiller jo solo mesteparten av tiden i 2 mnd og da kan du ikke bare fly og heale deg selv uten å gjøre noe skade.

Et par måneder ? er du heilt gal eller. Lvler 60-70 easy på 4 dager med hardcore spilling.

Lenke til kommentar

Et par måneder ? er du heilt gal eller. Lvler 60-70 easy på 4 dager med hardcore spilling.

Casual Gaming finnes ikke, gjør det vel?

Lenke til kommentar

Anngående diskusjonen om Kara. Når majoriteten av spillere har grønt/blått gear så hjelper faktisk flasks og pot. Og på årince så er det ingen spesifikk safe spot, men det er plasser der det som regel funker bedre å stå. Selv prøvde vi "safe spot" ved døra utallige ganger med like mange wipes. Vi ble overlassa av infernals på tank og mellom tank og det funka dårlig. prøvde vi å løpe ut kom det en infernal dit vi løp og. Ekstrem uflaks.

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri spilt "hardcore i 3-4 dager" så det vet jeg ingenting om. Jeg spiller max 2-3 timer om dagen så blir jeg lei og logger av. Kanskje 5-6 timer hvis tida flyr. Med 1-2 levels per dag tar det et par måneder, ja.

Nå skal det sies at jeg brukte 1,5 år før min første 60-char var klar, like før TBC. Lagde seff alts som jeg droppa etter lvl 30 ellerno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Anngående diskusjonen om Kara. Når majoriteten av spillere har grønt/blått gear så hjelper faktisk flasks og pot. Og på årince så er det ingen spesifikk safe spot, men det er plasser der det som regel funker bedre å stå. Selv prøvde vi "safe spot" ved døra utallige ganger med like mange wipes. Vi ble overlassa av infernals på tank og mellom tank og det funka dårlig. prøvde vi å løpe ut kom det en infernal dit vi løp og. Ekstrem uflaks.

karasafe.jpg

Denne spoten gjør det umulig for infernals å treffe raidet. Det eneste som kan skje er at dere får en infernal mellom tanken og raidet, noe som gjør at melee må holde avstand til den har forsvunnet. Hvordan er ikke dette en safe spot?

Jeg har hørt titalls folk sutre og bære seg over at de hadde så sinnssykt uflaks med infernals, og at Prince hadde gått ned uten problem om ikke de var så utrolig uheldige. Bullcrap, med tiden vil infernals være i veien på en eller annen måte uansett, det går ikke an å være direkte heldig med infernals.

Og flasks og elixirs hjelper uansett hva slags utstyr du har, men du skal være greit på tur i skogen hvis du hevder at Prince eller resten av Karazhan for den saks skyld ikke er mulig uten. Potions, derimot, er et must for enkelte klasser.

Lenke til kommentar

Hele poenget med fighten er jo at man skal løpe rundt litt, føler jeg da :p. Kjedelig å bare stå i en posisjon hele tida. Dog, man må gjøre det man kan for å få first kill. Ville gitt safe spotten til Loeve noen forsøk, var jeg dere.

Var jeg deg Hamaestra, ville jeg droppa flasks til dere sluttet å ha "uflaks" med infernals, og så flasket opp når alt fungerer, dersom jeg absolutt skulle flasket.

Ikke det at jeg flasker til vanlig. Føler at det er så liten forskjell etter nerfen, at det er mer å hente på bedre classbalance og at spillerne spiller optimalt istedenfor å slacke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Vi har sliti med Prince en stund siden vi fkatisk har litt dårlig gear og "har vært uheldig med infernals". vi visste ikke om den safe spotten du viste med en gang, men vi prøvde den og det virket. Jeg sa heller aldri at man trengte flasks, men det er greit å ha. Kjøpte heller ikke flasks for 1000g bare for Kara. Dette blir heller å bruke senere på vanskeligere bosser som F.eks de i ZA som er det neste vi kommer til å prøve oss på. Poenget med den første posten var vel egentlig at herbs er usannsynelig dyrt. :p

Lenke til kommentar
Hvor møter du så mange idioter da? :dontgetit:

eller nekter å lage ting gratis.

ehh, Hæ?

Når jeg bruker flere dager/uker på å farme en oppskrift kan du ta deg faen på at jeg følgelig tar meg godt betalt for å lage den. Uheldigvis er det mange pikkskaller som virker å være av den oppfatningen at Primal Nethers er noe man bare kan hente hos innkeeper, og jeg får jevnlig forespørsler om alt fra gratis nether til 10g. Når jeg på høflig påpeker at nei, jeg vil ikke gi de dette itemet tilnærmet gratis, blir jeg enten utskjelt, ledd i trynet eller satt på /ignore. Dette rapporterer jeg.

Ah, da forstår jeg. Og er meget enig i deg. Forsto det slik at du var en av de gnierne som rapporterte folk pga de ikke ville crafte ting gratis til deg! :p

Lenke til kommentar

har aldri hatt problemer med kara, har du øyne og er vandt til å bevege på deg (som pvpere gjerne er) så ar dise mobilitetskampene fullstendig kake, safespots er sikkert greit om du har så mange mods at du ikke ser charen din eller hvis du har en lat dag, men å løpe rundt som en tulling på prince er, imo, en del av gamet.

Lenke til kommentar

Er av den samme oppfatningen selv - at folk flest på rimelig høy rating (2000+) som regel også er gode spillere i PvE. Det kan nok ha noe med at de har blitt bevisste på de svake og sterke sidene ved klassen sin, og at de har blitt vant til å måtte gi alt for å se resultater. Det er også overraskende hvor mye bedre erfaring jeg har med folk som faktisk skriver forståelig engelsk fremfor folk som knapt kan å skrive, uavhengig av alder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...