Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet vårt hittil har vært syk uflaks med Infernals. uansett hvordan vi har flytta på oss har de havna på oss og sperra oss inne.

Jeg har aldri hørt om "safespots" på Prince, men jeg vet at infernal's spawn er en forbanna tilfeldig ting. Vi prøver oss forøvrig på Kael'Thas (har cleara SSC) og det hender vi wiper på prince enda :p Enten så slækker vi eller så er det faktisk for random med Infernals. Noen trys er helt fint og vi greier å komme oss unna, av og til så er det uheldigste spawns ever.

Men så er Prince en "dps-race" også da. Har du ikke nok dps, så kommer det til å bli FOR mange infernals og du har ikke ett sted å flytte deg til lenger.

Lenke til kommentar

Personangrep? Jeg har ikke gått på person én gang. Ta deg sammen.

Infernals er tilfeldige, men har du et raid som faktisk bryr seg om å greie bossen og ikke løper rundt som hodeløse høns, er det null problem å holde seg godt unna. Du ser i god tid hvor infernals lander hvis du ser opp mot himmelen.

Lenke til kommentar

Infernals er tilfeldige, men har du et raid som faktisk bryr seg om å greie bossen og ikke løper rundt som hodeløse høns, er det null problem å holde seg godt unna. Du ser i god tid hvor infernals lander hvis du ser opp mot himmelen.

Det er mulig vi ikke ahr veldig god kordinasjon. guilden ble lagd for bare noen timer siden og mye er nytt for alle. Dessuten er det også vanskelig å finne ut hvopr man skal løpe når man har fem infernals, alle på samme sted.

Lenke til kommentar
Ja, kjekt å spare verdifulle minutter. KZ er harde greier.

lol :innocent:

Hva er oddsen for dette her!? Jeg gikk rundt i blades edge og drepte et par mobs, også fikk jeg 2 greenies, en til lvl 70, og en til lvl 69. Dis-enchanter begge og får 2x [Large Prismatic Shard]!! :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Det er mulig vi ikke ahr veldig god kordinasjon. guilden ble lagd for bare noen timer siden og mye er nytt for alle. Dessuten er det også vanskelig å finne ut hvopr man skal løpe når man har fem infernals, alle på samme sted.

Sett et raidmerke på en person i raidet, så følger alle etter han. TS/Vent gjør også prince sinnsykt mye lettere (i allefall som tank, da det ikke bestandig er så lett å se om en infernal kommer til å lande på deg eller ikke)

Lenke til kommentar

Fælt så ganka en skulle bli i dag da.

Har brukt store deler av gaming-tida i dag på å corpserunne og vente på at corpsecamperne sku bli lei av å danse på liket mitt.

Men har da oppnådd målet mitt om ding i dag også, så jeg klager vel ikke. ^^

Balance er nesten mer skøy enn feral jo ^^

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig å spille healer i WoW? Det er vel bortimot det eneste jeg ikke har vært borti, har tanka, dpsa (melee og caster) og cca, men aldri heala. Har litt erfaring med det fra andre MMOs, og det kan fort bli veldig kaotisk. Hvilken klasse kan anbefales som healer? Holydin, restodruid, priest, shammy? Tror dette skal bli en litt PvE rettet character, ikke så alt for mye PvP (noe arena nå og da eneste).

Lenke til kommentar

Hahah! Hatt det drit gøy i Barrens chat nå.

I snart over en time, har jeg og 2 venner sittet på ventrilo og ledd oss i hjel pga. Barrens chat.

Det tar av. Bare masse tull og masse idioter samlet. Var mange kandidater til wowbash der og, men orka ikke ss'e. :D

Huff, vanskelig å beskrive, men kan vel summere opp med;

- Én stk sinna shaman med navn "Tencent" (viktig!)

- Tre stk (muligens fake?) rapporter/bans på meg og mine 2 venner.

- Utrolig mye lattertårer.

<- Just got Barren'd.

Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig å spille healer i WoW? Det er vel bortimot det eneste jeg ikke har vært borti, har tanka, dpsa (melee og caster) og cca, men aldri heala. Har litt erfaring med det fra andre MMOs, og det kan fort bli veldig kaotisk. Hvilken klasse kan anbefales som healer? Holydin, restodruid, priest, shammy? Tror dette skal bli en litt PvE rettet character, ikke så alt for mye PvP (noe arena nå og da eneste).

Shaman for å vinne det meste av healingmeter. (Inkl. overhealing).

Priest for mer generell healing, samme med paladins.

Druids for mye HOT (Healing over Time) healing.

Tror Paladin/Priest er lettest å heale mest effektivt med, siden du kan beregne når du skal kaste en flash, greater eller en instant (Holy Shock) / HoT (Renew).

(Vet ikke om det var noe á la dette du lurte på, men sånn jeg tolket det)

EDIT: Kan bergne healing med druid og, selvsagt. Men man kan jo ikke akkuratt beregne om healer A kaster en greater heal som healer target til 100% akkuratt i det du nettopp har kastet 2 HoT's på samme target.

Endret av Guka
Lenke til kommentar

Problemet med å spille en ren healer er at mens du leveler opp mot 60 spiller du MYE solo og gjør quests. Da er plutselig ikke pure healer så fett lengre, så du speccer som shadow. Og da nerfer du healinga di i grupper ganske heftig. Så du ender opp med å være DPS-shadowpriest garantert, for det går mye fortere å levele solo med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...