Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Design: Solid star of Elune Denne droppet mens jeg AoE-grindet Scryer-reputation til warlocken min. Warlocken som i tillegg er jewelcrafter. \o/ Glad Lycantrophe. Pattern: Mooncloth Leggings Denne droppet av Mithril lockbox \o/ Glad JonasKs. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor langt kan en lvl 70 booste i Azeroth? Snakker da om pre TBC instancer. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Uten healing møter du vel veggen i BRD eller ST. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 DM skal være mulig å soloe som warlock, meg bekjent. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Uten healing møter du vel veggen i BRD eller ST. Har boosta meg selv med warlocken ofte i ST jeg, så.. myth busted BRD blir det vel litt verre med, men tenker meg at det går an der og om du er forsiktig. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) ser lbrs er populert å soloe for de fleste klasser. Trestet selv som holypala uten problemer. MC er ganske lett også, prøvde 3manne den . warlock bodytanka 1 pettet hans den andre eliten og 2 healere ( ene 1shooted ) så 2mann går i alle fall på den første trachen selv uten tank. Endret 9. mars 2008 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg aleine i lvl 53 klarte å soloe hele DM som spriest.. Tok ikke lange tiden heller.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå er det snakk om Dire Maul, ikke Deadmines. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Husker jeg og en kompis. Jeg var en 52 spriest, han var en 44 spriest. Vi solo alt utenom caveboss til stairs i ZF.. Endret 9. mars 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Uten healing møter du vel veggen i BRD eller ST. Har boosta meg selv med warlocken ofte i ST jeg, så.. myth busted BRD blir det vel litt verre med, men tenker meg at det går an der og om du er forsiktig. Drain life teller som healing i denne sammenhengen. Edit: Hvordan soloet dere når dere var to? Endret 9. mars 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Argh, er misunnelig. En guildie fikk sin andre warglaive fra Illidan nå, og det er bare et par uker sida han fikk MH. Heldig fyr, joina da vi var midt i BT, så slutta alle roguesa gradvis å spille (jeg måtte ta en pause pga. RL), og nå var han første til å få glaives. Irriterende at det bare er de siste månedenes statistikk som teller. Har vært med siden slutten av Kara, og nå er jeg sist i køen fordi jeg tok en pause. Før det var jeg først i køen. *Roe seg ned, bare snakk om et spill* Endret 9. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jippi, flasks til raid endte opp på 1000g. Deprimerende hvor dyrt det er å raide. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) ... Da er du enten drøyt undergearet for raidet ditt, det settes ekstremt høye krav for .. hvanåenndutrenger, eller så er prisene på AH veldig høye på serveren din... Jeg tror ikke jeg har kjøpt potions for mer enn... 53G. Tror ikke evt raidfail har vært grunnet de 20 AP jeg ikke hadde på shaman min... Jadajadajada jeg vet flasks har litt mer enn 20 AP å tilby, men hvertfall. 1000G er altfor mye å bruke for ett raid, da ville jeg heller farma litt-under-der-du-er for bedre gear enn å kjøpe meg inn i alle instancer som guilden holder på med.... EDIT: "Enhver setning skal avsluttes med "", eller så er det ikke en full setning." § 98.3 i Norsk Rettskrivningsregler. EDIT 2: Forresten så har jeg aldri raidet høyere enn Gruul`s Lair. Sannsynligvis er det høyere krav i forhold til "forrige instances gear", så flasks er sikkert nyttig. Bare syntes det ble litt VEL tåmosing her nå. Endret 9. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nei, jeg er ikke undergeara for raidet eller bossen, men du har kanskje ikke hørt om å gi alt på bossfights og raids du eller? Du syns det er bedre å slacke go få free epics? Driver for øyeblikekt med prince. Er det noen som vet om han er blitt buffa? Infernal lander alltid ved oss og vi har wipa utallige mange gangetr pga det. Endret 9. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hahaha, 1000g i flasks til Prince? Da gjør dere noe akutt galt, unnskyld for at jeg sier det. Infernals er ikke noe problem hvis dere bruker safespots. www.wowwiki.com Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Neinei skal jo så klart ikke bruke alle flaska på prince. De holder jo i mange uker. Og safe spot virker ikke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Funker ikke safe spots så gjør dere det feil, rett og slett. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg skjønner jeg moste tær likevel. Slacke og gå for free epics? Har du et godt gear er ikke dette mulig, tør jeg påstå. Med mindre du kun bruker høyreknappen på Charlie, da. Som sagt er nivået på deg og guilden din veldig viktig. Er guilden seriøs med raiding, LAR de deg ikke slacke. Da kicker de deg. Det er derfor jeg må mose tær, og igjen påstå at hvis du må bruke tusen gull på flasks/potions for å drepe Prince, er du og/eller guilden din litt undergeared for han. (Evt bruker feil taktikk...) Men Prince er en vanskelig boss, og de forbanna Infernalsene har en tendens til å spawne der du ikke vil ha dem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er ikke mulig å være undergeared til Prince. Folk har clearet Karazhan i blues/greens i lange tider. Prince er heller ikke en vanskelig boss, problemet er bare at folk flest forventer tank/spank og sutrer når man faktisk må bevege seg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Problemet vårt hittil har vært syk uflaks med Infernals. uansett hvordan vi har flytta på oss har de havna på oss og sperra oss inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå