Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
liksom KA FAEN?!

Er allianse spillere ute av stand til å spille alene, kan de ikke forsvare seg i en mulig gankesituasjon.. hvorfor har ikke disse rollet pve ?

Det er vel noe boosting på gang tenker jeg. Møter stadig på lvl70 alliance når jeg holder på med low lvl'en min. Men de fleste er såpass greie at de ikke slakter meg. Siden det ikke er noe poeng, så blir det som å slå ned femåringer. Verst er båten til Booty Bay. Først dreper de meg når båten forlater havna, og når loadingen er over, dreper de meg en gang til.. Har bare vært i Booty Bay noen få ganger, men det er skjeletter over alt.

Lenke til kommentar
spørsmål:

hvor mye hitrating trenger jeg i pvp som hunter?

noen sier ingen ting noen sier over 20.

atm har jeg 0, men jeg synes jeg bommer noe sykt ofte med f.eks aimed shot

Er det ikke 138/142 (har alltid vært 138 av merkelige grunner, i alle fall før TBC, men noen sier også 142.) da? Såvidt jeg vet går vel melee(/ranged) hit rating ikke på det samme som spellhit rating.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Får priests aldri være dps i min lvl? Er lvl 57 priest - shadow specced - aldri dps.. Kun heal..

Gikk gjennom nesten hele brd i dag.. 3 timer :p

Lenke til kommentar
Er som regel rimelig få healere rundt omkring og en drøss av dps-klasser, så nei, du vil sjeldent få sjansen til å gjøre noe DPS. Du kan trøste deg med at shadow priests ofte prioriteres i grupper på level 70 :)

riktignok 10mannsraid og oppover shadowpriest kommer til sin rett med manaregen til healers. Slik eg har oppfatta det med min sp. I 5manns foretrekker folk CC's sjøl om eg har CC'a mykje i SH bl.a.

Lenke til kommentar

Ser sjeldent/aldri at folk spør spesifikt om shadow priests, men jeg blir svært ofte ønsket velkommen med "yay shadow priest" og lignende når jeg først blir invitert, og har som regel prioritet over andre non-CC-klasser. Og det er vel gjerne DPS-grupper som får shadow priests etter hva jeg har erfart, healers pleier som regel å være mer selvforsynte mtp. mp5 og consumables.

Lenke til kommentar

Gratulerer Lycan-san..! ;)

Tar bare også quester meg opp til level 19 jeg. Tror ikke jeg gidder å gjøre noe mer spesielt. Eller. Hva GJØR man som warlock twink?

Man blir boostet i DM... Så gjør man vel egentlig noen quests for ting? Seal of Wrynn eller noe?

Så blir man boostet i WC, det gidder jeg ikke.... :p

Så happi happi joi joi?

Lenke til kommentar
Hvor møter du så mange idioter da? :dontgetit:

eller nekter å lage ting gratis.

ehh, Hæ?

Når jeg bruker flere dager/uker på å farme en oppskrift kan du ta deg faen på at jeg følgelig tar meg godt betalt for å lage den. Uheldigvis er det mange pikkskaller som virker å være av den oppfatningen at Primal Nethers er noe man bare kan hente hos innkeeper, og jeg får jevnlig forespørsler om alt fra gratis nether til 10g. Når jeg på høflig påpeker at nei, jeg vil ikke gi de dette itemet tilnærmet gratis, blir jeg enten utskjelt, ledd i trynet eller satt på /ignore. Dette rapporterer jeg.

Lenke til kommentar
Problemet er at det er så få villige til å heale på de levlene. Så når du først finner noen med healing-abilities er det greit å anvende de.

Nå synes jeg personlig at alle klasser med support-abilities bør ha flere itemset uansett level, jeg, selv om de ikke er speccet for det.

Har alltid mitt healing kit med meg, selvom jeg er fullblods Enhancement (har noen få points i resto for Nature's guidance). Tror det er på ca +1300'ish healing og 140MP5. Funker fett som raidhealer/offhealer om vi mangler en healer. Og da er jeg fortsatt enhancement specced :p Funker fint hittil, men om jeg skal være alvorlig så må jeg nok ha mye mer +healing og Mp5 og faktisk en resto spec :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...