kafan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå spiller jeg ikke mage, men generelt kan du vel fokusere på å velge den faction som har den beste enchanten å tilby deg. Gear/items vil du lett finne bedre alternativer av. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Å rapportere andre spillere er halvparten av gleden med spillet. Sender minst 3 - 4 petitions daglig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor møter du så mange idioter da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sender somregel rundt 10 rapporter i løpet av en normal spilleøkt. Av prinsipper rapporterer jeg envær som selger gull og det florerer av de idiotene både på LFG chatten og trade chatten. I tillegg blir det litt rapportering fordi jeg får en klegg på nakken som tror jeg er verdens rikeste person i spillet (lurer på hvor de får det fra) og derfor spammer de meg totalt ned med dritt og forfølgelse. Og en og annen gang er det noen som utgir seg for å være fra Blizzard og lurer på hvorfor jeg forsøker å lure passordet fra andre. Skulle ønske jeg hadde satt WIM på autologging for andre enn bare venner og guild for det var en innmari interesang samtale, som selvfølgelig endte med rapportering på slutten, men selve samtalen ble ikke logget den gang så får ikke postet samtalen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvor møter du så mange idioter da? Typisk folk som er idioter i BG-chat etter at jeg foreslår at folk huker seg av midfield og faktisk gjør noe konstruktivt (OMG FACK U MEN U NOT MY BOSS KK?), spam i trade chat (bruker report spam på alle som spammer dirge, rapporterer folk som banner og skaper kvalme) og folk som av en eller annen grunn finner det for godt å være idioter på et generelt plan. Ofte folk som banner etter at jeg slår de i dueller eller nekter å lage ting gratis. Jeg har absolutt ingenting imot banning, men hjelper de på vei ut av spillet til de greier å løse problemet selv i ekte darwinistisk stil. Som regel er det idioter som gjør annet enn å ta opp plassen til gode spillere i grupper, skaper uro eller spammer uansett. Endret 8. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vel, grunnen til at jeg ble bannet var vel at jeg og noen andre hadde for oss litt intern humor i say. Jeg sa "gay elfz kant heel" eller noe i den duren. Var ikke rettet mot noen andre enn en bekjente av meg. Var vel noen som følte at jeg sa det til de. Uansett, personer som ikke har noe bedre å gjøre enn og lete etter folk som gjør noe som strider med ToS osv. har vel nådd det punktet at det er på tide å slutte med WoW. Og folk som tar seg nært av noe som blir sagt til dem i et MMORPG har vel et lite problem med seg selv Og jeg er ikke en person som spammer trade, spiller som en idiot I BG's, oppfører meg som supermann i dungeons etc, men synes det blir litt teit når folk begynner å leke GM. *nei jeg er ikke bitter over å bli bannet, var litt komisk for å være ærlig* Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Rimelig mange tullinger som rapporterer i hytt og pine for alt som kan finnes det minste støtende ja.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Rimelig mange idioter som synes ting som Dirge-spam og evinnelig tørrprat i trade chat er morsomt også. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Rimelig mange idioter som synes ting som Dirge-spam og evinnelig tørrprat i trade chat er morsomt også. Det som er så ille med den er at hvis du først skal rapportere, må du jo rapportere hele tradechaten.... Møtte på en litt artig situasjon akkurat nå drev i STv med hunteren min (lvl 30) selvsagt kommer det en horde, og en til. 2 lvl 33 druids. Jeg angrep jo igjen med pet, og enda brukte de 2 minutter! på og ta meg :S Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ... og det har jeg null problem med Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 appropå møte av annen faksjon i *insert zone here* Jeg er horde, og OM jeg ser alliance er det alltid en eller to lvl 60+ som "passer" på minstemann. Jeg bruker stortsett å la de være om de er alene, sett at de ikke ypper til bråk selvsagt. Men hvorfor i alle dager har samtlige vakter med seg. jeg har tilogmed ved flere anledninger møtt på 60+ med lvl 70 vakt. liksom KA FAEN?! Er allianse spillere ute av stand til å spille alene, kan de ikke forsvare seg i en mulig gankesituasjon.. hvorfor har ikke disse rollet pve ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husker trade channel på Khadgar serveren. Skulle trodd at hele alliance-siden besto av svensker. Bare svensk tørrprat hver dag... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 To Dirge or not to Dirge, that's the question. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvor er "Report Spam" knappen når jeg høyretrykker på navnet ditt? Kommer bare Save Link As og noe greier... EDIT: 2beesrs. Halde på med twinklock nå, level 15 akkurat... NnnnNÅ. Hva er planen? Kommer ikke til å gå for fullt ut megatwinkilinki med alt av beste super spelldamage hypa foce GO-twink, greier. Har alt en caster kan bruke i DM + Twisted Chanter`s Staff nå. Hva er planen nå? Skal jeg queste meg til level 19? Vetsje om jeg orker Waling Caverns... Endret 8. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husker trade channel på Khadgar serveren. Skulle trodd at hele alliance-siden besto av svensker. Bare svensk tørrprat hver dag... På Twilight's Hammer som jeg spiller på nå er det ca 60% svensker tror jeg. r I helsvensk/norsk guild nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det andre som er plaget av små tasser, rundt level 20, som angriper deg når du vandrer rundt i low level områder og tilfeldigvis har PvP flagget til topps? Har blitt antastet (ja anser klaskingen som antasting) av en level 20 gnom da jeg i nyere tid, rundt level 50, utforsket The Barrens (elsker å utforske områder hvor jeg ikke står i fare for å dø). Lot han/henne/den gjøre et innbilt forsøk på å få inn noen slag men da det hadde gått 5 minutter og HPen fremdeles lå på 100% anså jeg det som mer humant å avlive gnomen fremfor å se den fortsette å slite med sin mentale helse. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 appropå møte av annen faksjon i *insert zone here* Jeg er horde, og OM jeg ser alliance er det alltid en eller to lvl 60+ som "passer" på minstemann. Jeg bruker stortsett å la de være om de er alene, sett at de ikke ypper til bråk selvsagt. Men hvorfor i alle dager har samtlige vakter med seg. jeg har tilogmed ved flere anledninger møtt på 60+ med lvl 70 vakt. liksom KA FAEN?! Er allianse spillere ute av stand til å spille alene, kan de ikke forsvare seg i en mulig gankesituasjon.. hvorfor har ikke disse rollet pve ? Ja, alle som spiller alliance er inkompetente når det kommer til PvP. Å forsvare seg når man blir ganket av noen som er X antall levler høyere er litt vanskelig eller hva? Har heller aldri opplevd å se lav level folk springe rundt med vakter på seg jeg da, men. Og om noen gjør det, hvorfor plager det deg? Greier du ikke å ganke dem da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husker trade channel på Khadgar serveren. Skulle trodd at hele alliance-siden besto av svensker. Bare svensk tørrprat hver dag... har spilt på khadgar i to år, alliance, har aldri sett svenskt i chatten. Bortsett fra noen få ganger i grupper med bare norske, danske og svenske. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Det du må huske på Bear, er at når de er såpass små så må du la de utfolde seg fritt. Så jeg syntes du gjorde rett i å la han tafse litt på deg. Ååh, som jeg liker å spille med. EDIT: For å gjenta meg selv: (kanskje mange ikke så den ) Halde på med twinklock nå, level 15 akkurat... NnnnNÅ. Hva er planen? Kommer ikke til å gå for fullt ut megatwinkilinki med alt av beste super spelldamage hypa foce GO-twink, greier. Har alt en caster kan bruke i DM + Twisted Chanter`s Staff nå. Hva er planen nå? Skal jeg queste meg til level 19? Vetsje om jeg orker Waling Caverns... Endret 8. mars 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja litt tafsing må jo de og få lov til, selv om de ikke får utrettet noe skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå