Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble jeg bannet for andre gang.

Details of incident: Using sexual orientation to offend other players.

Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours.

Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder :p Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta.

Lenke til kommentar
Da ble jeg bannet for andre gang.

Details of incident: Using sexual orientation to offend other players.

Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours.

Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder :p Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta.

Fortell hva du skrev da! :D

Lenke til kommentar

Eller kanskje de lo de også, men rapporterte deg bare fordi de hadde sjansen?

Eller kanskje de lo, fordi nå kunne de raportere han og gi han "prikk" og 3 timers ban? :)

Lenke til kommentar
Du er bare rar Bear^

Hvorfor det? Det er snakk om en 3 timers ban, ikke uker eller månder men 3 timer. Ikke så lenge det, er nå en liten pause med frisk luft, dobesøk og kanskje et måltid.

Edit: Han er forøvrig kommet inn i spillet for lenge siden...

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Du er bare rar Bear^

Hvorfor det? Det er snakk om en 3 timers ban, ikke uker eller månder men 3 timer. Ikke så lenge det, er nå en liten pause med frisk luft, dobesøk og kanskje et måltid.

Edit: Han er forøvrig kommet inn i spillet for lenge siden...

Bear, jeg tror han bare sa det for å være sarkastisk samme som deg litt over her.. :)

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal velge av Aldor/ Scryer! Ja sikkert hvert oppe en million ganger før, men whatever.

Er en lvl 63 mage atm, som tenker på PvP når jeg når 70.

Noen som hadde giddet linket til siden hvor rewardsene er, pluss hjulpet meg litt med mitt valg?

Lenke til kommentar
Lurer på hva jeg skal velge av Aldor/ Scryer! Ja sikkert hvert oppe en million ganger før, men whatever.

Er en lvl 63 mage atm, som tenker på PvP når jeg når 70.

Noen som hadde giddet linket til siden hvor rewardsene er, pluss hjulpet meg litt med mitt valg?

Scryers er for pvp, aldor er for pve..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...