Poseboen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ufattelig irriterende at man ikke kan transfere fra PvE til PvP realms. Tenkte jo ikke på det når ejg lagde min første char for godt over 2 år siden. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da ble jeg bannet for andre gang. Details of incident: Using sexual orientation to offend other players.Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours. Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da ble jeg bannet for andre gang. Details of incident: Using sexual orientation to offend other players.Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 3 hours. Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta. Fortell hva du skrev da! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Festlig, har 20000 honor som ikke er updatet, og hele battlegroupen fikk ikke honor update i natt! Jeg som skal kjøpe meg gear ! meh Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Festlig, har 20000 honor som ikke er updatet, og hele battlegroupen fikk ikke honor update i natt! Jeg som skal kjøpe meg gear ! meh Må du vente helt til imorra o.0 ??? Skandale, imo! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta. Eller kanskje de lo de også, men rapporterte deg bare fordi de hadde sjansen? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Folk har så dårlig humor i BG's på sene kvelder Eller kanskje det bare er min humor som er ufattelig dårlig når jeg er overtrøtt ^_^ På tide å legge seg, natta. Eller kanskje de lo de også, men rapporterte deg bare fordi de hadde sjansen? Eller kanskje de lo, fordi nå kunne de raportere han og gi han "prikk" og 3 timers ban? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3 timers utesteging? Uhørt, tenk, 3 timer uten WoW. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3 timers utesteging? Uhørt, tenk, 3 timer uten WoW. Jeg har også fått det engang :'<. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg fikk 72hours en gang for racial harrasment. Var en dude som ville ha duell med meg, men jeg declinet. Guildnavnet hans var noe sånt som , sikkert en fjortis. Så fulgte jeg etter ham leenge og plaget han. Dagen etter fikk jeg ban, tihi. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Du er bare rar Bear^ Hvorfor det? Det er snakk om en 3 timers ban, ikke uker eller månder men 3 timer. Ikke så lenge det, er nå en liten pause med frisk luft, dobesøk og kanskje et måltid. Edit: Han er forøvrig kommet inn i spillet for lenge siden... Endret 8. mars 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var vel heller det du sa, og ikke at du fulgte tter ham du fikk ban for? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var vel heller det du sa, og ikke at du fulgte tter ham du fikk ban for? Klart det. Det med at jeg fulgte etter han var bare for å irritere. :> Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du er bare rar Bear^ Hvorfor det? Det er snakk om en 3 timers ban, ikke uker eller månder men 3 timer. Ikke så lenge det, er nå en liten pause med frisk luft, dobesøk og kanskje et måltid. Edit: Han er forøvrig kommet inn i spillet for lenge siden... Bear, jeg tror han bare sa det for å være sarkastisk samme som deg litt over her.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har fått feilmeilding. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3 timers utesteging? Uhørt, tenk, 3 timer uten WoW. Prinsipper.. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lurer på hva jeg skal velge av Aldor/ Scryer! Ja sikkert hvert oppe en million ganger før, men whatever. Er en lvl 63 mage atm, som tenker på PvP når jeg når 70. Noen som hadde giddet linket til siden hvor rewardsene er, pluss hjulpet meg litt med mitt valg? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lurer på hva jeg skal velge av Aldor/ Scryer! Ja sikkert hvert oppe en million ganger før, men whatever.Er en lvl 63 mage atm, som tenker på PvP når jeg når 70. Noen som hadde giddet linket til siden hvor rewardsene er, pluss hjulpet meg litt med mitt valg? Scryers er for pvp, aldor er for pve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå