wise™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du har FP, du har bare ingen andre du kan fly til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ok. Men har da fp i feralas osv.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Mener å huske du må ha FP i Azshara. Mulig jeg er på bærtur nå da. Edit: Leif. Endret 7. mars 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Æsj, nå føler jeg meg patetisk. Klarer ikke å ta Hogger (lvl 11 elite med 600hp) engang med lvl 10 pallyen min. Hva gjør jeg galt? Dødd 2 ganger på rad. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ingenting. Hogger er guffen som paladin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) *hikst* må jeg...be om hjelp altså? *hyyl* Han var nede i 140hp sist gang..men det hjelper liksom ikke, får det ikke til å gå noe fortere. Jaja..tok 10 sekunder så fikk jeg hjelp av en warrior. Pluss 3 stk som kalte meg N00B for å ikke soloe han seff. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hogger var null stress som Warlock husker jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er ikke null stress som warlock? De få fiendene som er unfearable? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er ikke null stress som warlock? De få fiendene som er unfearable? idd. Har tatt Hogger på en lock (som stoppa rundt lvl 17-18 ^^) og det var ez-mode =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 *hikst* må jeg...be om hjelp altså? *hyyl*Han var nede i 140hp sist gang..men det hjelper liksom ikke, får det ikke til å gå noe fortere. Jaja..tok 10 sekunder så fikk jeg hjelp av en warrior. Pluss 3 stk som kalte meg N00B for å ikke soloe han seff. Ikke noe å bry seg om, spillet er fult av folk som tror noob er verdens styggeste ord. Personelig tar jeg det som et komplimang, smiler og sier "thank you". Er så morsomt å lese tirader over hvor dum jeg er som tror noob er et komplimang. Noen minutters lettkjøpt underholdning. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hva er ikke null stress som warlock? De få fiendene som er unfearable? Hva er ikke null stress som hunter, priest, paladin, shaman, druid og mage? Kun rogues (til en viss grad) og warriors som sliter med å soloe mobs. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Warlocks har større kapasitet til å soloe elite mobs over sin level enn de aller fleste andre klasser, kanskje med unntak og hunter av druid. De er en fullstendig selvforsynt klasse, og nyter følgelig godt av det. Har aldri sagt at de fleste klasser har problemer med solo-PvE, warlock gjør det bare så mye bedre. Endret 7. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Uff, jeg har spilt WoW for lenge. Hjalp ei dame ute isted med å flytte på et gjerde, så sa hun "tusen takk!" og jeg tenkte umiddelbart "200 XP". Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som spiller på Ravencrest her som kan tenke seg å gå arena med meg? Druiden er endelig fått tilbake, men det var større endringer inne på den enn det jeg hadde trodd var mulig :O På to uker har han som har hatt den greid å skaffe: Gladiators Warstaff, Gladiators Salvation, Gladiators Maul, Balance S1 head, Balance S1 hands, Resto S1 Chest, Resto S1 Bracers, Netherving reverd +45 stam trinket, mote extractor, flying machiene, black war ra tor, masse blue healing og dmg items og 30k honor. SamtI tillegg til dette var det 1800g i baggen. Pluss at charactern var migga fra Darksorrow til Ravencrest. Tenkte å prøve arena nå, som resto igjenn. Er en god stund siden jeg har spilt, men kan fortsatt klassen. Stats atm: 360 resi, 10,8k hp, 950 + heal, 8k mana. Noen som spiller på ravencrest som vil prøve? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 LF warlock, par timer senere har du 2100+ 2v2 med mindre du er virkelig dårlig, da mener jeg skikkelig elendig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg skylder deg en unnskylding Bytex. Var hellig overbevist om at man fikk SoW på level 14, noe man ikke gjør! Gled deg til level 38 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg skylder deg en unnskylding Bytex. Var hellig overbevist om at man fikk SoW på level 14, noe man ikke gjør! Gled deg til level 38 Du tenker på blessing. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg skylder deg en unnskylding Bytex. Var hellig overbevist om at man fikk SoW på level 14, noe man ikke gjør! Gled deg til level 38 Du tenker på blessing. Jeg jeg tenker ikke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Akkurat, da faller det liksom mere på plass Men jeg ble lei og logget ut nå..westfall har jeg questa i mange ganger før. boring. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 whinewhine nå skulleg jeg fått honor for 30 min siden, og jeg vil ha macen før jeg legger meg! *Være vanskelig* Jeg kan jo hente den når jeg våkner i morgen, men arghh. Også må jeg respecce holy nå snart >< Damn PvE guild! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå