Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*hikst* må jeg...be om hjelp altså? *hyyl*

Han var nede i 140hp sist gang..men det hjelper liksom ikke, får det ikke til å gå noe fortere.

Jaja..tok 10 sekunder så fikk jeg hjelp av en warrior. Pluss 3 stk som kalte meg N00B for å ikke soloe han seff.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
*hikst* må jeg...be om hjelp altså? *hyyl*

Han var nede i 140hp sist gang..men det hjelper liksom ikke, får det ikke til å gå noe fortere.

Jaja..tok 10 sekunder så fikk jeg hjelp av en warrior. Pluss 3 stk som kalte meg N00B for å ikke soloe han seff.

Ikke noe å bry seg om, spillet er fult av folk som tror noob er verdens styggeste ord. Personelig tar jeg det som et komplimang, smiler og sier "thank you". Er så morsomt å lese tirader over hvor dum jeg er som tror noob er et komplimang. Noen minutters lettkjøpt underholdning.

Lenke til kommentar
Hva er ikke null stress som warlock? De få fiendene som er unfearable?

Hva er ikke null stress som hunter, priest, paladin, shaman, druid og mage?

Kun rogues (til en viss grad) og warriors som sliter med å soloe mobs.

Lenke til kommentar

Warlocks har større kapasitet til å soloe elite mobs over sin level enn de aller fleste andre klasser, kanskje med unntak og hunter av druid. De er en fullstendig selvforsynt klasse, og nyter følgelig godt av det. Har aldri sagt at de fleste klasser har problemer med solo-PvE, warlock gjør det bare så mye bedre.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Noen som spiller på Ravencrest her som kan tenke seg å gå arena med meg?

Druiden er endelig fått tilbake, men det var større endringer inne på den enn det jeg hadde trodd var mulig :O

På to uker har han som har hatt den greid å skaffe: Gladiators Warstaff, Gladiators Salvation, Gladiators Maul, Balance S1 head, Balance S1 hands, Resto S1 Chest, Resto S1 Bracers, Netherving reverd +45 stam trinket, mote extractor, flying machiene, black war ra

tor, masse blue healing og dmg items  og 30k honor. SamtI tillegg til dette var det 1800g i baggen. Pluss at charactern var migga fra Darksorrow til Ravencrest.

Tenkte å prøve arena nå, som resto igjenn. Er en god stund siden jeg har spilt, men kan fortsatt klassen.

Stats atm: 360 resi, 10,8k hp, 950 + heal, 8k mana. Noen som spiller på ravencrest som vil prøve?

Lenke til kommentar

whinewhine nå skulleg jeg fått honor for 30 min siden, og jeg vil ha macen før jeg legger meg! *Være vanskelig* Jeg kan jo hente den når jeg våkner i morgen, men arghh.

Også må jeg respecce holy nå snart >< Damn PvE guild!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...