Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting som irriterer meg mest med pally er at vi ikke har NOEN våpen som kan pulle mobs.

Må bare springe rett bort til grupper på 2 og 3 og mest sannsynlig dø.

Jeg bruker denne rotasjonen foreløpig.

Seal of Crusader, judge, seal of righteousness.

Da får jeg først 33 extra holy damage + 10 holy fra SoR. Er vel det mest effektive i starten?

Merker jeg sliter med en gang det er mere enn en mob, siden jeg bare står og tar mot bank fra begge helt til den ene er død.

Har den største 2H-klubba jeg kan kjøpe hittil.

Er ikke noe problem om du kjenner deg selv godt nok. Har begynt å bli temmelig varm i plate buksene mine nå og klarer somregel å overleve flere mobs samtidig så fremst jeg ikke får lag eller DC.

Jeg bruker, om jeg kommer langt ned i HP (har rundt 4k per i dag, level 58 (ja vet det er kanskje lite)), å bubble meg selv for så å heale. Kommer somregel opp på full health igjen. Når jeg så kommer for langt ned igjen (rundt 200 HP) har jeg somregel kun 20 mana igjenne. Lay on hands, full HP igjen og i tillegg litt mana.

Er en nødløsning men funker i situasjoner hvor jeg ender opp med litt mer å hanskes med. Synd at LoH har 60 min cooldown så bruker den kun i nødsfall.

Jeg for min del driter i å judge, kjører på med en aura (Lycan hjelp meg, sitter på jobb med jernteppe og husker ikke hva den het :p), seal of command og spammer crusader strike. Kommer jeg for langt ned med seal of command at den er på vei å ebbe ut stunner jeg den jeg figter mot og judger (ettersom SoC gjør mer DMG mot stunned mobs). Bruker og en 2H øks atm noe som gir rimelig god utelling.

Lenke til kommentar

Uff, dere snakker jo som om alle starter på lvl 60 :p

Har offisielt lagt Murlocs for hat nå. Kommer jo bare springende fra ingensteds og har dritlange patruljeruter så de alltid overrasker deg når du denger på en av dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Beklager! Siste innlegget mitt var tiltenkt Bear^

Men når du blir level 14, start med å judge seal of wisdom som det første du gjør på en mob, Judgement of the crusader er litt artigere p.g.a. mer skade, men det er ineffektivt.

Lenke til kommentar
Jeg gjør motsatt av deg igjen. :p jeg prøver å bruke judgement over crusader strike hvis det er rom for det p.g.a. sanctified judgement.

Envær sin smak, har falt totalt i frelse for crusader strike og seal of command. Selv med 2H og mobs 1 til 2 levle over meg har jeg somregel 80% HP igjenne når de faller om død, noen gang mer (og noen gang mindre).

Aura.

Sanctity Aura. 10% holy damage, 2% damage increase.

The Lycsikon strikes again :)

Har offisielt lagt Murlocs for hat nå. Kommer jo bare springende fra ingensteds og har dritlange patruljeruter så de alltid overrasker deg når du denger på en av dem.

Ingen starter på level 60, noen starter på level 70 men da er de noen fordømte juksepaver :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Den står ikke i lista på thottbot..javel, da. Men hvorfor skal jeg bytte ut JoC med JoW? Bytte ut masse ekstra skade med å få igjen mana? Jeg bruker jo ikke mana nesten..liksom etter en kamp med en mob, har jeg igjen 180 av 260 mana.

IKKE si learn to play, for det er jo det jeg forsøker med å spørre så mye her. Pally er helt nytt for meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vil si at SoR er mye bedre å bruke frem til du får bedre alternativer (som Sancity Aura og Seal of command). Den gjør ekstra holy damage og når den er på tur å ebbe ut judger du og om du trenger det aktiverer den igjen.

Mana vil du bruke uansett og det du får igjen av mana kontra det du bruker vil likevell overstige såpass mye at du likevell må drikke deg til tops igjen. Vil si at vinningen går opp i spinningen. Bruker og mye heller BoM fremfor BoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...