Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Tja.. Har levla min til 56 nuh.. Blir kjedelig i lengden, ja..

EDIT: Alle klasser er vel litt kjedelige uansett. Dette er min første fil, så har ikke peiling!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Priest er litt kjedelig i lengden ja... Men hvis du får deg masse spirit og spelldamage gear, så er det da ikke mye nedetid?

Annen ting: Hvor mange er dere i Drøm om dagen? Vurderer å flytte en char over... Alle de jeg spillte med på serveren min slutta nå:p Dårlig gjort... Har en druid (52) og en priest (42) som jeg planlegger å få opp for å spille litt arena... Har ikke bestemt meg helt for hvilken av de enda...

Lenke til kommentar

Kan jo nevne de fra forumet: (Character names i parantes)

Meg (Perja / Denso)

Lycantrophe (Destination / Cabiri / Tessay)

zypher_ut (Carrot)

Kuldesjokk (Meridoc)

MrRexor (Valere)

Peryy (Jødefar / Pernei)

dingot0m* (Hearthvader)

imastard* (Gnomepaladin / Jingog)

Torinogut (Lepra / Bjornar)

Tullut (Tessaytøs)

phyrexian (Garathul)

De jeg tørr kvalifisere som relativt aktive. (* = raider med main i andre guild på serveren.)

Swaxxo, Guka, Fylla, Pherol, Heart Break Kid er også noen navn som er på nå og da, og i tillegg har vi folk som også er med som enten er venner av oss, eller som ikke er registert på forumet.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Har da mine perioder, hvor jeg spiller mye (I forhold til hvor mye tid jeg har) og perioder hvor jeg ikke spiller på lenge. Men er da innom å sier hei en gang i blandt, Per. :)

Håper jeg kan spille mer med dere snart, men for øyeblikket er det uaktuelt. Tiden går til raiding og skole dessverre. :(

Lenke til kommentar
Noen som husker hva addonen som kan fjerne en del av skjermen i wow, brukes til å se film mens man spiller og slikt. Skal lage et lite vindu til winamp. :)

Kan du ikke bare legge winamp over?

Nei, det funker ikke. Men skal prøve viewport nå

Lenke til kommentar
Og "sosiale" guilds betyr alltid drama-guilds. Ref. en tråd for en stund siden.

La oss bare si vi er kvitt dramaet. Sosialt guild i denne sammenheng er utvidet friendlist og egen chat, ikke noe mer. Ingen krav, ingen raiding, kun kontakt. :)

+ en stilig tag under navnet.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg mest med pally er at vi ikke har NOEN våpen som kan pulle mobs.

Må bare springe rett bort til grupper på 2 og 3 og mest sannsynlig dø.

Jeg bruker denne rotasjonen foreløpig.

Seal of Crusader, judge, seal of righteousness.

Da får jeg først 33 extra holy damage + 10 holy fra SoR. Er vel det mest effektive i starten?

Merker jeg sliter med en gang det er mere enn en mob, siden jeg bare står og tar mot bank fra begge helt til den ene er død.

Har den største 2H-klubba jeg kan kjøpe hittil.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan ikke se hvorfor det skulle være sløsing med mana? Koster jo bare 25, og får 23 ekstra damage output fra SoR etter judge.

Eller har jeg misforstått? Når jeg judger med SoC får mobben en debuff som sier "Takes 23 extra holy damage from hits".

Og SoR gir jo mere holy damage.

Har nesten ingenting å bruke mana på likevel annet enn sporadisk healing.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...