royale Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Film av AQ Gate event http://www.freewebs.com/killer_sheep/index.htm Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Najs, laster ned nå. =) Endret 17. januar 2006 av Goz Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hvordan får man til film over WoW-vinduet med BSplayer? Eller VLC for den saks skyld. Så at psilo snakket om det, men husker ikke hvor Yay, fant ut! always on top overlay mode ftw Goz, jeg liker ikke å gjøre wow-vinduet mindre. Nå må jeg bare skjekke om det fungerer =) Endret 17. januar 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg kjører WoW i et vindu og VLC i et vindu vedsiden av, funker fett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvordan får man til film over WoW-vinduet med BSplayer? Eller VLC for den saks skyld. Så at psilo snakket om det, men husker ikke hvor 5454659[/snapback] Høyreklikk på filmvinduet, velg options og always on top. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har ikke funnet noen komplette guider på nettet om Nefarian. Noen som har noen? 5453918[/snapback] prøve å feile er vel halve moroa? 5454040[/snapback] Eventuelt lete litt mer enn 1 sekund på popit.no? 5454318[/snapback] Tenkte at jeg skulle få et innblikk i hvordan fighten er og bygges opp og hvis du kaller google for popit må du tenke en gang til. No offence =) Prøvde også med forskjellige søkeord. Prøv å heller hjelp istedenfor å snakke "dritt". Edit: Forandre noe litt "offensive" Endret 17. januar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Film av AQ Gate event http://www.freewebs.com/killer_sheep/index.htm 5454389[/snapback] Det så tufft ut! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Yaaay! Presten vår stakk av med Tombstone breastplate og Beaststalker cap Gjett hvem som var den uheldige hunteren? Det kom senere fram at han "Bommet på knappene" og vi fikk 10g hver som "plaster på såret" Greit for meg really, trengte egentlig ikke beaststalker noe særlig Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det var et kult show ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ah, det er så kjekt. Jeg har fått en liten supplyer til frk. Mjool, en UD rogue som henger i BRD hele tiden, og sender meg whispers hver gang jeg logger på, med assorterte saker til langt under markedspris. Så sier jeg "ok", og så sender han/hun tingene via COD. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Film av AQ Gate event http://www.freewebs.com/killer_sheep/index.htm 5454389[/snapback] åååååå . Nå vil jeg iaffal bli lvl 60.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Har ikke funnet noen komplette guider på nettet om Nefarian. Noen som har noen? 5453918[/snapback] prøve å feile er vel halve moroa? 5454040[/snapback] Eventuelt lete litt mer enn 1 sekund på popit.no? 5454318[/snapback] Tenkte at jeg skulle få et innblikk i hvordan fighten er og bygges opp og hvis du kaller google for popit må du tenke en gang til. No offence =) Prøvde også med forskjellige søkeord. Prøv å heller hjelp istedenfor å snakke "dritt". Edit: Forandre noe litt "offensive" 5454762[/snapback] Jeg har bare merka meg at du spørr om alle mulige verdens ting som er uhyre lett å finne. Jeg skrev popit fordi du leter på (til de grader) feil sted. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har altså googlet på de fleste ting jeg spør om og da har jeg ikke funnet noe som er bra. Og det dere i tilfellene har gitt meg har vært perfekt så hvorfor ikke spørre? Er det ikke derfor dette forumet er til? Og en annen ting: Lett å finne? Jeg har da funnet noe men det var ikke bra nok eller det var ikke det jeg leter etter så derfor virker det logisk å spørre her hvor det er mange som har peiling og som vet om noen sider som ikke jeg vet om. Dette blir bare forsøpling av tråden. Bare drit i at jeg spurte hvis dette er det jeg får tilbake uansett. Endret 17. januar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei! Kan noen her hjelpe meg med å finne hjemmesida til Wow Europe? Søkte i en halvtime på popit OG finn.no i stad, men fant ikke noe. wtf skjer? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Den var jo nesten morsom... Off topic også. Bare glem den posten. Får vel spørre på et annet litt mer hjelpende forum. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Heh, tok ikkje ironien med ein gong. Endret 17. januar 2006 av ptv- Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er noe galt med teksten du skreiv, ptv, den skifter farge når jeg markerer den .. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er noe galt med teksten du skreiv, ptv, den skifter farge når jeg markerer den .. 5455261[/snapback] haha, hos meg er den bare borte... så jeg kan ikke se at han skrev " Heh, tok ikkje ironien med ein gong." Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Gode forslag? Vi pleier alltid å mana draine henne, om det er helt nødvendig vet jeg ikke. hun har scripta knockback ( random), men så returnerer hun til tank. Bare viper sting + mana drain, og hold dps oppe på henne. når hun går troll, full dps og når du ser makroen kick\pummel. når bombene kommer så bare få MT til å løpe rundt med henne. Fire resistance hjelper veldig blandt melee... lykke til Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Hvilken addon gir meg slik informasjon at jeg kan se hvor mange "folk" jeg må ha til lvl osv? EDIT: Som Psilocybe har her: Endret 18. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå