Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg starta en pally i forgårs, er lvl 8 idag. Har ikke spilt mye. Men det går nevneverdig tregere fordi vi har så få attacks som gir ekstra bonuser. Det er liksom bare å sitte og vente på at hitpointsa til motstanderen sakte går til bunns.

Og slenge ut en seal og judgement når det går, men de har trege cooldowns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nuvel, er pisslei de andre klassene jeg har alts på, og pally er faktisk den eneste jeg ikke har prøvd lengre enn lvl 10, så..er alliance også (alle andre er horde) så jeg får oppleve noen nye områder i det minste.

Spiller mest på tomgang for tiden fordi bestekompisen min IRL og ingame slutta fullstendig for et par uker siden. Sletta alle kontoene og ga bort alle pengene til meg. Han orka ikke mere etter 2,5 år med raiding, 6 timer om dagen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Paladin er en fantastisk klasse, men dreper noe sent (hvertfall på lav level) kontra dps-klasser. Protection er finfint. Grinding, dog, før SoC (om du speccer retribution) er stort sett auto-attack med Seal of Righteousness oppe. Jeg prøvde paladin... 5 ganger før jeg forelsket meg i alven min. :)

Om du trenger folk å spille med er Sylvanas en finfin plass. :)

Lenke til kommentar

Lagde en pally alt selv, for 2uker siden. Var lei av å spille magen heletiden, i raid, til grinding, til dailies, til alt. og var litt lei av pallyen rundt lvl40, men så fikk jeg et par runder i Sunken Temple som tank, var skitskøy, prøv det så kanskje du ikke blir så fort lei=)

Lenke til kommentar
Det ble vanskelig å holde fingrene av fatet? :)

Egentlig ikke, har nok av spill å henge fingrene i, og jeg var skikkelig drittlei da jeg "sluttet" i fjor. Men, det er jo hyggelig å levle i et avmålt tempo og chatte med guildies og andre kjente. Når guildiet i tillegg har klart å luke ut dps-trynene som holdt oss tilbake i raiding, gjør det ting litt mer interessant. :)

\o/ Grats.

Shadoweave incoming, kjøper mageweaven når jeg kommer hjem. Mailer deg det, jeg. Skal du ha enchants på det? Speed på boots, hvertfall.

Trenger bare skuldre, maske og bukse. Resten har jeg tilsvarende eller bedre av.

Lenke til kommentar

Paladiner går rimelig tregt i starten ja men vent til du får litt poeng i retri samt et godt 2H våpen. Er selv level 58 nå og med 2H våpen, crusader strike, sancity aura og seal of command går det rimelig kjapt å legge noen i bakken.

Hang in there, blir å gå sakte fremover :)

Lenke til kommentar
Godt å høre:) Tailoring er det jeg bør gå for da eller?

Før 2,3 lvl pakka så tok det vel 13 dageg til 70 med prest og 375 tailoring mineing . cooking og firstaid. Vil tippe det tar under 10 dager nå med slack spillestil.

Lenke til kommentar

Hmm.. har det vært noe snakk om å gi Blacksmithing noe nytt for holy paladins? På Blizzard sine egne sider står det jo at "Blacksmithing is great for Paladins or Warriors", og det stemmer vel til dels godt for dps, men for holy paladins (og tanks?) er det jo ikke mye å rope hurra for... Skulle gjerne sett noen BoP våpen, f.eks....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...