Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Det har jeg og han også.. Men det var bare et lite "ironiskt" eksempel.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Greit med to skjermer da. En med forum, wow-sider eller lignende, og en med wow i 1680x1050 8) Greit med 1 PC og en Laptop, en som spiller WoW over storskjerm og en til MSN og andre ting. Nei man er late til tider vi WoW spillere og søker etter komfortable måter å spille på Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Greit med to skjermer da. En med forum, wow-sider eller lignende, og en med wow i 1680x1050 8) Greit med 1 PC og en Laptop, en som spiller WoW over storskjerm og en til MSN og andre ting. Nei man er late til tider vi WoW spillere og søker etter komfortable måter å spille på Word. Synd jeg kun har en 17" CRT skjerm stående, og som ikke ville passet så godt ved siden av 22" skjermen min :/ Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Tja, wow i windowmode, maximized og firefox i bakgrunnen funker fint for meg på min 22" widescreen...gidder ikke dra opp laptopen i tillegg, alt+tab funker fett edit: Til dere som spiller loladin..hvordan er de å levle? Vurderer å få meg en, virker som en kjekk class..har 70 lock, rog, war, hunter fra før. Endret 6. mars 2008 av Epixx Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Noe trege om du er vant med dps-klasser. Retribution for questing, prot for aoe. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 da var det på tide for meg å starte med wow igjen tror jeg har hatt en priest, fant ut at jeg slet mot melees, laga rogue, slet mot casters ^^ noen tips til valg av klasse? priest og rogue er utelukka. PvP er det den skal brukes til iaff Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Hunter er utolig bra om dagen... Men rogues denger da castere? Er det lvl70 pvp du snakker om? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Hunter er utolig bra om dagen... Men rogues denger da castere? Er det lvl70 pvp du snakker om? jess. solgte nettopp roguen. spilte egentlig ikke mer, men så kom suget igjen tok jo castere med roguen, men gikk lei. jævlig skøy klasse, men vil ikke ha en ny på en måte! Huntere er jo OK egentlig Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Har hunter selv, synes det er problmatisk å komme med i raid, litt for mange hunters om dagen, men absolutt kjempe digg å levle! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg ville gått for hunters. Merker litt overflod av hunters når det er PvP som gjelder (ikke fler enn rogues såklart), men i PvE pleier det ikke å være så alt for mange =] Men, dette er jo også opp til hvilken server og hvilken faction. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Water pls. Sorry, breadspec. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Ding, schming. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 gz! Deilig med warlock Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er en level 67 rogue. Jeg tok en full epic mage lvl 70. Han polymorpha meg, så jeg fikk 100%, så jeg tok han mens jeg hadde 100% igjen. Snakk om pwnage Han tok fireball, alt mulig han kunne, men Cloak of Shadow resistet alt Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) @ psilocybe: Hvilken rase er det? Ser ut som troll... blanding av Night elf, eller er det bare jeg som er _ekstremt_ blind? Endret 7. mars 2008 av Del1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Blood elf. Tok meg for øvrig ikke mer enn en time å dinge 41. Dustwallow marsh har blitt en latterlig bra sone. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 hmm, synes det ikke ser ut som blood elf i det hele tatt... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Det er vel bare du som er ekstremt blind. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Blood elf. Tok meg for øvrig ikke mer enn en time å dinge 41. Dustwallow marsh har blitt en latterlig bra sone. Det ble vanskelig å holde fingrene av fatet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 \o/ Grats. Shadoweave incoming, kjøper mageweaven når jeg kommer hjem. Mailer deg det, jeg. Skal du ha enchants på det? Speed på boots, hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå