Dev- Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror det komme til å bli ekstra kos å spille WOW i kveld. 24" skjerm blir levert på døra om et par timer Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror det komme til å bli ekstra kos å spille WOW i kveld. 24" skjerm blir levert på døra om et par timer Oj, deilig da! Sette på litt høy oppløsning og håpe på at det ikke lagger da! .. Driver å lvler opp en warlock for tiden, kan være kjedelig til tider Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Driver å lvler opp en warlock for tiden, kan være kjedelig til tider Hvordan får du det til? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Pet + dot + wand, er jo begrenset hvor spennende det er over tid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror det komme til å bli ekstra kos å spille WOW i kveld. 24" skjerm blir levert på døra om et par timer Spiller på 22" selv, det er virkelig deilig. ^^ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Yey fikk endelig t4 lock headen nå.. etter et par kara run med andre locker vant jeg endelig Be cool like me! Buy season 1 helmet instead Ja jøss, s1 gear er helt utrolig bra til PvE. ... Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror han mente looken... ikke nødvewndighvios statsa. Man blir ikke kul av stats, men av Gfx'en:P Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Er jo samme looken. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 S1 og T4 headen til warlock ser jo helt like ut. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Driver å lvler opp en warlock for tiden, kan være kjedelig til tider Hvordan får du det til? Hvordan det blir kjedelig? Er ikke typen som orker å queste/levle dag inn og ut, dessuten er det mye lekser ute å går! Begynner å nærme meg 70 da, er 56 for tiden .. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror det komme til å bli ekstra kos å spille WOW i kveld. 24" skjerm blir levert på døra om et par timer Ja er digg med stor skjer, storkoser meg med WoW på 32 tommern min jeg Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan er oppløsningen og sånt på 32 tommer? Og blir grafikken dårligere? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 ugh ja, derfor sa han "look cool like me" siden han har samme gfx'en på headen som han Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Synes det er helt greit, kjører ikke akkurat nå på stor skjermen så den direkte oppløsningen har jeg ikke men ligger vel rundt 1200 eller noe slikt. Synes personelig det er helt greit, godt å bare ligge på sofaen med et tastatur på fanget og en datamus på bordet (føttene høyt hevet) og switche mellom grinding i WoW og Discovery channel Edit: Eller nærmere bestemt, PiP, WoW på ene siden og Discovery på den andre siden. Takk gud for splittskjerm i kjedelige grinde partier. Endret 6. mars 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Greit med to skjermer da. En med forum, wow-sider eller lignende, og en med wow i 1680x1050 8) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vil ha det jeg også, men har ikke råd.. Den eneste ulempen for meg er at du kan styre alt så lett.. Inkluderer musikk.. SKRU NED LYDEN! EDIT: Skrivefeil EDIT2: Ned ikke opp!! Endret 6. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Skaff deg global key bindings til musikkprogrammet du bruker. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Er det en ulempe at du kan styre volum etc. lett? 0o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) For meg, ja.. Matsemann er broren min. Nå som jeg øver til både prøve og foredrag til i morra, skal han selvfølgelig sette opp lyden litt.. Det var bare et eksempel som jeg kom på etter å ha kjeftet på han noen ganger.. Ulempe at han kan gjøre alt samtidig som at han spiller.. Endret 6. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Er det en ulempe at du kan styre volum etc. lett? 0o Har volumtaster på tastaturet, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå