henky Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 hadde en liten problemstilling igår. skulle putte en destructive skyfire diamond i en hjelm, og som meta-gems så trenger den x antall gems for å få bonus osv. denne trenger 2 røde, gule og blå. røde får jeg av setten den tilhører, gule og. men det inneholder ingen blå. så da snakket jeg med en kar som mente at et lilla gem, som sovereign nightseye ville telle som en blå. det jeg da lurer på er; stemmer dette? og hvis et lilla gem teller som en blå, vil det da også telle som et rødt et? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Lilla teller som både rød og blå. På samme måte som grønn er gul og blå og oransje, gul og rød. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor kan ikke jeg laste ned PTR client? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Snakket med en gm om å få tilbake en item jeg sletta ved en feil: "Sorry ---, we suspect that you're account has been hacked, and we have to lock it down for further investigations." "But I deleted the item myself.." "I'm sorry, but this has to be done. Have a nice day in real life!" Vet ikke helt hva jeg skal si jeg No offence, men siden account trading er så vanlig disse dager tviler jeg ikke på at du har bytta bort accounten din og den som fikk den har sletta noe. Nei? Jeg har bare sletta chestpiecen min, og tenkte jeg skulle ha den tilbake. Skjønner ikke helt hvordan du kan komme med slike påstander? Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 BiNko ser etter spillekamerater på Wildhammer! Det ble i dag klart at World of Warcraft spilleren BiNko alias "Seraphos" ser etter nye lekekamerater i lekegruppa. Han ser etter alt fra Rogues, til Hunters, til Priests, Warlocks, Warriors, Paladins, Druids eller bare andre Shamans. I en kommentar sier han "Jeg begynner å bli veldig lei av å spille alene, og vil gjerne ha andre norske venner!" Han vil ikke kommentere hvilken level eller om gearet eller talentet har noe å si, men vi kan trygt påstå han vil sette pris på alle levler og talenter! Det var Seraphos på Wildhammer, altså, som vil ha nye lekekamerater. Artikkel skrevet av Binko, for Binko. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Yey fikk endelig t4 lock headen nå.. etter et par kara run med andre locker vant jeg endelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Yey fikk endelig t4 lock headen nå.. etter et par kara run med andre locker vant jeg endelig Be cool like me! Buy season 1 helmet instead Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Driver å levler min første alliance ever nå, og har blitt level 20 og er ferdig på azuremyst island. Hvor er det da vanligst/best å gå etter det... Ser ut til at steder jeg kan gå er wetlands, redridge, ashenvale, stonetalon og hillsbrad... Hva er det greieste å gjøre som ally? Hvor er de morsommeste questene.. Gi gjerne en rekkefølge på når jeg skal ta forskjellige zones.. ...på forhånd takk^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ashenvale har egentlig ganske digg quests for Alliance om jeg husker riktig. Samme med Stonetalon Mountains. Ikke rør verken Redridge Mountains eller The Barrens. Ellers har du jo Hillsbrad Gankhills, om du liker det. Ikke så ille om det skal vise seg at du faktisk spiller PVE realm. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg er Horde nå, level 26 BE Mage. Problemet er bare at jeg ikke finner noen plass som passer akkurat for å levle. Jeg prøver meg litt nede i Thousand Needles, der er de fleste questene akkurat litt for høye for meg, i Hillsbrad er også de fleste questa litt for høye. Hva med Ashenvale, eventuelt Stonetalon Mountains? Er det bra å levle der for Horde? Endret 6. mars 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har noen fine plasser for å levle for en Lvl 43 BE paladin? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 e cool like me! Buy season 1 helmet instead smile.gif Det gjorde jeg og ;D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Driver å levler min første alliance ever nå, og har blitt level 20 og er ferdig på azuremyst island. Hvor er det da vanligst/best å gå etter det... Ser ut til at steder jeg kan gå er wetlands, redridge, ashenvale, stonetalon og hillsbrad... Hva er det greieste å gjøre som ally? Hvor er de morsommeste questene.. Gi gjerne en rekkefølge på når jeg skal ta forskjellige zones.. ...på forhånd takk^^ Ikke gå Redrigde. Drittplass, med drittquests. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Driver å levler min første alliance ever nå, og har blitt level 20 og er ferdig på azuremyst island. Hvor er det da vanligst/best å gå etter det... Ser ut til at steder jeg kan gå er wetlands, redridge, ashenvale, stonetalon og hillsbrad... Hva er det greieste å gjøre som ally? Hvor er de morsommeste questene.. Gi gjerne en rekkefølge på når jeg skal ta forskjellige zones.. ...på forhånd takk^^ Ikke gå Redrigde. Drittplass, med drittquests. Redridge har bra quester! Er en drøm å levele der. Jeg ville gått fra lvl i denne rekkefølgen; Wetlands, Redridge, Ashenvale, Duskwood, Redridge, Hillsbrad. Stonetalon skal jeg ikke utale meg så mye om. Denne rekkefølgen burde i hvert fall få deg til 30 Endret 6. mars 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Tja, alle questene er "Drep x og skaff y", eller bare "Drep x" 15 ganger. Kjedelig i lengden. :/ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Btw. Hva burde jeg gå for som Pala: Imp Judgement(2sec mindre CD) eller 4% mindre spell dmg taken? Se i signatur, den speccen jeg har nå tenkte å ha en stund på 70. Er bare usikker angående disse to. Endret 6. mars 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Skal du tanke bør du specce slik. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 For alle som lurer på hvor de skal levle: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i.../main/index.htm Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 For alle som lurer på hvor de skal levle: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/i.../main/index.htm Ja for den har ikke jeg posta for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå