Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rogue er dritfett i pvp. Hvis du er i humør til BG, så er det syyykt kult å eie på midten.

Men litt sånn btw, er du rogue kan du groupe opp med dette:

2v2

Rogue/Disc priest

Rogue/Shadow Priest

Rogue/Resto druid

Rogue/Feral druid

Rogue/Mage

Rogue/Warlock

3v3

Rogue/Mage/DiscPriest

Rogue/Lock/Resto druid

Rogue/Warrior/Resto druid

Rogue/Rogue/Resto druid

5v5

Rogue/Lock/Shadow Priest/Mage/Resto druid

Rogue/Lock/Mage/Resto shaman/Disc Priest

Rogue/Lock/Mage/Resto Druid/Disc priest

Rogue/Lock/Mage/Holy Pala/Disc priest osv.

Vet ikke hvorfor jeg postet det, tengte bare at det kunne være nyttig for noen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Er vel bare å putte på noe ulovlig og gjøre slik som man vil.

Hehe, antar du har erfaringer fra det?

På en måte, jeg har vel erfaringer med guildies som har foretatt seg noe slik uten at man skal nevne noen navn. Synd man ikke kan botte seg til tankgear i alle fall :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Rogue er dritfett i pvp. Hvis du er i humør til BG, så er det syyykt kult å eie på midten.

2v2

Rogue/Disc priest

Rogue/Shadow Priest

Rogue/Resto druid

Rogue/Feral druid

Rogue/Mage

Rogue/Warlock

3v3

Rogue/Mage/DiscPriest

Rogue/Lock/Resto druid

Rogue/Rogue/Resto druid

5v5

Bullshit. Alle klasser kan matche opp med alle klasser og gjøre det godt.

Lenke til kommentar
snip

Bullshit. Alle klasser kan matche opp med alle klasser og gjøre det godt.

Har jeg sagt noe annet? Jeg listet opp det som var ekstra bra for rogue. Du kan versågod få lov til og gå warrior/rogue hvis du vil, men om du kommer 1900 vil jeg heller tvile på.

Lenke til kommentar

Du har jo glemt mange gode combos. Rogue/rogue, rogue/feral, rogue/spriest/ og andre double dps-comboer.

JAlle kombinasjoner kan komme seg til 2000 rating. Hele systemet er preget av dårlige spillere med rett kombinasjon og grindet utstyr, er man en flink spiller og vet å dekke sine svake sider kan man i teorien gjøre det bra med absolutt alt. Warrior/rogue er slett ikke dårlig om man er geara til det, og et flott burst team.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Du har jo glemt mange gode combos. Rogue/rogue, rogue/feral, rogue/spriest/ og andre double dps-comboer.

JAlle kombinasjoner kan komme seg til 2000 rating. Hele systemet er preget av dårlige spillere med rett kombinasjon og grindet utstyr, er man en flink spiller og vet å dekke sine svake sider kan man i teorien gjøre det bra med absolutt alt. Warrior/rogue er slett ikke dårlig om man er geara til det, og et flott burst team.

Quoter bare meg selv jeg.

2v2

Rogue/Disc priest

Rogue/Shadow Priest

Rogue/Resto druid

Rogue/Feral druid

Rogue/Mage

Rogue/Warlock

3v3

Rogue/Mage/DiscPriest

Rogue/Lock/Resto druid

Rogue/Rogue/Resto druid

5v5

Jeg har ikke skrevet rogue/rogue, fordi jeg vet ikke om én som har det over 2k, dermed vil jeg ikke se på det som en god combo. Jeg spiller på rundt 1900 selv, møter det så og si aldri, og de gangene vi gjør det, vinner vi. (Spiller rogue/mage).

Men som rogue/warrior har du problemer mot det meste. La oss ta hunter/druid som et eksempel, frost aura trap, og de kan leke med deg. Warrior/druid, de vil outlaste deg, og du vil aldri kunne klare å nuke ned druiden eller warrioren fort nok, med tanke på at man er melee og at warrioren er plate armor. Møter man mage / rogue, så hopper roguen på deg (du er rogue), og warrioren blir sheepet og snaret, han har ingenting annet en trinket. Dermed er det 2 mot roguen.

Rogue/warrior fungerer dårlig. Det er en grunn til at ingen spiller det.

Lenke til kommentar

Grunnen er at det er et lettere team å mestre. Rogue x 2 er kanskje det teamet som krevet absolutt mest samspill og synkronisering for å gjøre det godt, derfor ser du få top team som er den kombinasjonen. Du hadde vel heller fått deg lette 2200 rating enn strevd for å holde deg over 2000?

Du snakker om top team-combos, jeg snakker om 2000 rating. Warrior + rogue vil selvfølgelig ikke være et lag du topper rankingen med, men jeg sier at det er et lag du kan greie 2000 med. Veien fra 2000 - 2100 er langt tyngre enn veien fra 1500 - 2000.

Og når jeg skriver rogue/x/x er det vel ganske naturlig å forstå at jeg mener at x kan erstattes med flere valg?

Lenke til kommentar
Wipa på 10% på nightbane i går=(

Så vi skal prøve på nytt idag før kara blir reseta

Lykke til indeed.

:p

Kjipt at ikke arena kompisen min er online i dag. Kunne tenkt meg å testa ny speccen i arena, men så er han selvsagt ikke online. Er det en feral druid/ Frost mage/ Disc priest elns slik på Grim Batol fra her, så gi meg en pm elns :p.

Lenke til kommentar

Snakket med en gm om å få tilbake en item jeg sletta ved en feil:

"Sorry ---, we suspect that you're account has been hacked, and we have to lock it down for further investigations."

"But I deleted the item myself.."

"I'm sorry, but this has to be done. Have a nice day in real life!"

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg :p

Lenke til kommentar
Snakket med en gm om å få tilbake en item jeg sletta ved en feil:

"Sorry ---, we suspect that you're account has been hacked, and we have to lock it down for further investigations."

"But I deleted the item myself.."

"I'm sorry, but this has to be done. Have a nice day in real life!"

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg :p

No offence, men siden account trading er så vanlig disse dager tviler jeg ikke på at du har bytta bort accounten din og den som fikk den har sletta noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...