Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nevnt en gang en website man kunne bruke for å laste opp combat-log, gjøre masse analyser på det etc.. sjekke mot andre raids for å sammenligne dps, forsøke å bli betre etc...noen tips rundt hva denne var? (eller lignende verktøy for øvrig).

 

Takk :)

 

Det du er på jakt etter er WWS.

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Hvor lang tid bør man bruke på Nalorakk med et Kara-gearet raid? (altså selve kampen.. i minutter og sekunder)...sånn ca.

 

Jeg ville sagt ca 6-7 minutter. Selvom det er en stund siden jeg tok han med et raid med omtrent bare gruul/kara gear.

Endret av Henrikfj-
Lenke til kommentar
Så nevnt en gang en website man kunne bruke for å laste opp combat-log, gjøre masse analyser på det etc.. sjekke mot andre raids for å sammenligne dps, forsøke å bli betre etc...noen tips rundt hva denne var? (eller lignende verktøy for øvrig).

 

Takk :)

 

Det du er på jakt etter er WWS.

 

Det stemmer. Takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ville sagt ca 6-7 minutter. Selvom det er en stund siden jeg tok han med et raid med omtrent bare gruul/kara gear.

 

Hmm.. ja det var noe sånt jeg regnet med... I går gikk det veldig tregt... 8:30, med vanlig oppsett (2 tanks, 3 healers, 5 dps)... :/ Forrige gang var det ca 6:30, tror jeg....

 

Ser at de som virkelig har bra gear gjør det med 2 healers, men det er ikke vi i nærheten av å kunne tenke på en gang.. :hmm:

Lenke til kommentar

Pleier å bruke allakhazam for å finne riktig median-pris på ting jeg skal selge på AH. Vet at thottbot har en indikasjon på median/average-pris også, men den tar ikke hensyn til de enkelte under-gruppene av items. F.eks. vil du finne snittpris på et sverd som heter "Northern Shortsword", men ikke "Northern Shortsword of Stamina" - som kanskje er dobbelt så mye verdt som et "Northern Shortsword of Spirit".

 

EDIT:

 

Leste at de har vært utsatt for DDOS-angrep i over en uke nå. Ikke så rart at hele allakhazam er nede da. Får håpe de finner en løsning.

Endret av Caze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...