Sink Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Mother firstkill, og council på samme kveld.. Ble en sein kveld for vi fikk dreisen på council, så gi oss kunne vi ikke, og deretter måtte vi ta en titt på Illidan Endret 3. mars 2008 av Sink Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Trenger man 30% played for å få poeng i arena, eller trenger man 10 kamper og minimum 30%? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Teamet trenger minst 10 kamper spilt og du trenger minimum 30% av kampene for å få poeng. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Kjapt spørsmål: Hvor lang tid bør man bruke på Nalorakk med et Kara-gearet raid? (altså selve kampen.. i minutter og sekunder)...sånn ca. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Så nevnt en gang en website man kunne bruke for å laste opp combat-log, gjøre masse analyser på det etc.. sjekke mot andre raids for å sammenligne dps, forsøke å bli betre etc...noen tips rundt hva denne var? (eller lignende verktøy for øvrig). Takk Det du er på jakt etter er WWS. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Kjapt spørsmål: Hvor lang tid bør man bruke på Nalorakk med et Kara-gearet raid? (altså selve kampen.. i minutter og sekunder)...sånn ca. Jeg ville sagt ca 6-7 minutter. Selvom det er en stund siden jeg tok han med et raid med omtrent bare gruul/kara gear. Endret 4. mars 2008 av Henrikfj- Lenke til kommentar
Fenriss Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Min samboer og jeg har spilt litt på samme konto med hver vår karakter. Og nå kunne vi tenke oss å ha hver vår konto. Er det mulig å skille ut en karakter fra en konto over til en ny? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, så lenge alle konti står i samme navn. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Tror det eneste kravet er at de to kontoene deler etternavn. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Så nevnt en gang en website man kunne bruke for å laste opp combat-log, gjøre masse analyser på det etc.. sjekke mot andre raids for å sammenligne dps, forsøke å bli betre etc...noen tips rundt hva denne var? (eller lignende verktøy for øvrig). Takk Det du er på jakt etter er WWS. Det stemmer. Takk. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg ville sagt ca 6-7 minutter. Selvom det er en stund siden jeg tok han med et raid med omtrent bare gruul/kara gear. Hmm.. ja det var noe sånt jeg regnet med... I går gikk det veldig tregt... 8:30, med vanlig oppsett (2 tanks, 3 healers, 5 dps)... :/ Forrige gang var det ca 6:30, tror jeg.... Ser at de som virkelig har bra gear gjør det med 2 healers, men det er ikke vi i nærheten av å kunne tenke på en gang.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet hva som er skjedd med wow.allakhazam.com? Har vært utilgjengelig i flere dager. Ikke ligger de i DNS lenger heller. Lagt ned? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Vet ikke. Har ikke brukt den på lenge siden wowhead har vært bedre på alle måter. Jeg får heller ikke opp siden lenger. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hva med www.wowdb.com? Den er ganske bra syns jeg. Tror så og si alle quests har en kommentar som sier nøyaktig hva du skal etc. Endret 4. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Pleier å bruke allakhazam for å finne riktig median-pris på ting jeg skal selge på AH. Vet at thottbot har en indikasjon på median/average-pris også, men den tar ikke hensyn til de enkelte under-gruppene av items. F.eks. vil du finne snittpris på et sverd som heter "Northern Shortsword", men ikke "Northern Shortsword of Stamina" - som kanskje er dobbelt så mye verdt som et "Northern Shortsword of Spirit". EDIT: Leste at de har vært utsatt for DDOS-angrep i over en uke nå. Ikke så rart at hele allakhazam er nede da. Får håpe de finner en løsning. Endret 4. mars 2008 av Caze Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Tror det eneste kravet er at de to kontoene deler etternavn. Sant. Jeg transferra en character fra min account, til min brors account. Samme etternavn, forskjellige fornavn. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Samme gjorde en venn av meg. Så ja, dette går Men uff, det er dyrt! Spesielt om du har 3-4 karakterer du vil flytte. Men i deres tilfelle virker det som bare en, så det blir vel 170 NOK eller noe i den duren. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Liker ikke å levele paladin.. greit nok at AOE farming er effektivt, men blir kjedelig i lengden. håper bare jeg når 70 før helga. Så begynner mase med å farme tanke gear.. jada! ser for meg åssen påskeferien kommer til å bli Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Er vel bare å putte på noe ulovlig og gjøre slik som man vil. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 Er vel bare å putte på noe ulovlig og gjøre slik som man vil. Hehe, antar du har erfaringer fra det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå