Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor klager folk på at Rogues bruker alle cooldowns i en duel? Duelerte akkurat en Frost Mage som utfordret meg, og jeg vant ved å bruke alle cooldowns. Han brukte også alle sine cooldowns (ice block, elemental og cold snap). Hvorfor klager han da på at jeg bruker alle cooldowns, når han gjør det samme? Også kommer'n med "You are nothing without your cooldowns".

Utrolig irriterende : <

Håper du er Shadowstep, isåfall skjønner jeg lett klagingen hans.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker.

Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. :)

Det er faktisk overraskende bra, merker jeg levler mye fortere nå enn før.

En ting skal du vite. Uansett Hvor mye xp boost det blir, vil det alltid ta evig lang tid å lvl til 40.58.60.70. Må være syken.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å nyte spillet så lenge man er decked out i det beste man finner? ;)

Å kjøpe arena teams med høyere rating enn 1500 er for øvrig like mye juks som å kjøpe gull etter min mening.

Mja, bryter i alle fall ikke med ToS. Syns ikke noe om team selling selv, har folk gull å bruke, så la dem. De får aldri våpen eller shoulders uansett.

Jeg har ikke noe i mot at folk kjøper seg teams for gull, eller at folk betaler seg plass inn i raids for å kjøpe gode items guilden ikke trenger og heller vil ha litt gull for enn å disenchante. De har nemlig brukt tid på å skaffe gullet, så de får det ikke gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...