Skumtroll Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Healthstone er en del av warlocken like mye som dual-wield er en del av roguen =] Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Morsomt hvordan folk utfordrer en til duell, og om dem taper brukte jeg angrep/ting som ikke var "lov". Da får vedkommende enten si ifra på forhånd eller slutte å whine. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Rangerer Healthstone på lik linje med: - Vanish - Poisons - Mage water/bread - Arrows Hadde passa bedre å sammenligna det med Mana Emerald ellerno. Men skjønner dog poenget. Ikkje det at eg liker å vere enige med folk som speler lock Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor klager folk på at Rogues bruker alle cooldowns i en duel? Duelerte akkurat en Frost Mage som utfordret meg, og jeg vant ved å bruke alle cooldowns. Han brukte også alle sine cooldowns (ice block, elemental og cold snap). Hvorfor klager han da på at jeg bruker alle cooldowns, når han gjør det samme? Også kommer'n med "You are nothing without your cooldowns". Utrolig irriterende : < Håper du er Shadowstep, isåfall skjønner jeg lett klagingen hans. Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva er det i "Uldum" i Tanaris ? /Ikke uldaman/ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Uldum er en biiiitte liten camp. Men er ikke den i silithus ? Anyway, er hvertfall heeelt sør. ca i midten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, Tanaris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg veit hvor det er, men hva skal man der? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kanskje et instance der en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det er jo bare noen eliter utenfor.. Ikke mer,.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvor mange slike plasser er der ikke.. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Uldum er en av tre "baser" som ble brukt av Titans. De to andre er Uldaman, som allerede er en instance i Badlands, og Ulduar, som befinner seg i Northrend. Hvis man ser bort ifra Lore har ikke Uldum noen betydning enda, men devs har sagt at de håper å lage en instance av det senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Aha, takk Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som vet om det går an å immegrate fra rppvp/pvp? det er da tross alt pvp uansett. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det bør gå fint. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker. Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. Det er faktisk overraskende bra, merker jeg levler mye fortere nå enn før. En ting skal du vite. Uansett Hvor mye xp boost det blir, vil det alltid ta evig lang tid å lvl til 40.58.60.70. Må være syken. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fant denne på WotLK- forumet; Hvis LotRO var som WoW: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...34018&sid=1 Rimelig morsom. Skrevet av Azo på MMOWNED. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...17893&sid=1 Denne har sikkert blitt posta før men Uansett lo jeg godt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hva er vitsen med å nyte spillet så lenge man er decked out i det beste man finner? Å kjøpe arena teams med høyere rating enn 1500 er for øvrig like mye juks som å kjøpe gull etter min mening. Mja, bryter i alle fall ikke med ToS. Syns ikke noe om team selling selv, har folk gull å bruke, så la dem. De får aldri våpen eller shoulders uansett. Jeg har ikke noe i mot at folk kjøper seg teams for gull, eller at folk betaler seg plass inn i raids for å kjøpe gode items guilden ikke trenger og heller vil ha litt gull for enn å disenchante. De har nemlig brukt tid på å skaffe gullet, så de får det ikke gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå