Stoop kid Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Og kjøpe team synes jeg er skikkelig dumt. Og det gir vel jeg faen i ? Var så billig at vi bare måtte slå til. Kom med noe kostruktivt neste gang du tar deg tid å skrive noe. Det heter forresten "å kjøpe team" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10533186 Det er plutselig mye mer riktig når man er på siden som tjener noe på det! Hypocrisy ftw. Ja, du fikk gamet spilt om du joina arena, så at du møtte warrior/druid, og leava. Ser ikke helt problemet med å bare spille kampen ferdig, om du noen gang vil ha en sjanse til å slå dem Endret 1. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hva er vitsen med å nyte spillet så lenge man er decked out i det beste man finner? Å kjøpe arena teams med høyere rating enn 1500 er for øvrig like mye juks som å kjøpe gull etter min mening. Endret 1. mars 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm. Merket noe rart i dag når jeg spilte WoW. Det hele startet når jeg var med en gruppe til BFD. Startet nettopp ny character, og er godt i gang. Uansett, vi hadde kommet ganske langt nede i dungeon, og etter vi hadde tatt en eller annen boss, droppet en ganske bra staff. Siden jeg spiller som paladin, var ikke dette aktuelt å need rolle. Vi hadde en druid i gruppa, så det var egentlig bare han som trengte og trykke need. Men en idiot av en hunter trykket også need og vant lootet. Han var fort ute med å beklage, men jeg var kjapp ute med å forklare at han kunne bytte den med druiden. Sekunder etterpå forlot han gruppa og logget av. Jeg ble ikke direkte påvirket av dette, men likevel ble jeg så forbannet at hele gruppa gikk til helvette. De fleste i gruppa var såpass nye at de ikke viste hva som hadde skjedd. Jeg logget av kort tid etterpå. Når jeg logget på nå i kveld så jeg at staven hadde blitt lagt ut på auksjon for 40g, med 60g buyout. Dette var faktisk første gangen jeg opplevde slik oppførsel i WoW. Har ikke vært så ekstremt aktiv, men har tilbragt en god del timer i diverse instances. Er dette blitt vanlig med årene eller? Fikk lyst til å sende en mail (ingame) til fyren, men det blir bare dumt. Jeg ble bare så jævla forbannet. Spiller på Twisting Nether btw, og han som ninja lootet heter Xhunter. Just in case. Dette er dessverre et økende problem i WoW synes jeg. Bruker somregel kun å kjøre instanser med venner eller guild medlemmer men det er jo ikke alltid at dette går. Need på tinger man ikke trenger er ufattelig irriterende. Enda mer irriterende er det når det er et BoP og noe som ikke trenger det needer så det suser og faktisk vinner. Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Å kjøpe arena teams med høyere rating enn 1500 er for øvrig like mye juks som å kjøpe gull etter min mening. Nåvel, når man blir outgeara ihjel hver kamp over 1700 så har jeg ikke store problemene med å kjøpe et arenateam. Dessuten tror jeg mange her vet at jeg har bottet, så jeg bryr meg virkelig ikke om å kjøpe teams Det er plutselig mye mer riktig når man er på siden som tjener noe på det! Hypocrisy ftw. If you can't beat em, join em Så lenge ikke blizzard gjøre noe med problemet skal jeg utnytte det om det er billig nok (nei, jeg er ikke nerd nok til å kjøpe gull) Endret 1. mars 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm. Merket noe rart i dag når jeg spilte WoW. Det hele startet når jeg var med en gruppe til BFD. Startet nettopp ny character, og er godt i gang. Uansett, vi hadde kommet ganske langt nede i dungeon, og etter vi hadde tatt en eller annen boss, droppet en ganske bra staff. Siden jeg spiller som paladin, var ikke dette aktuelt å need rolle. Vi hadde en druid i gruppa, så det var egentlig bare han som trengte og trykke need. Men en idiot av en hunter trykket også need og vant lootet. Han var fort ute med å beklage, men jeg var kjapp ute med å forklare at han kunne bytte den med druiden. Sekunder etterpå forlot han gruppa og logget av. Jeg ble ikke direkte påvirket av dette, men likevel ble jeg så forbannet at hele gruppa gikk til helvette. De fleste i gruppa var såpass nye at de ikke viste hva som hadde skjedd. Jeg logget av kort tid etterpå. Når jeg logget på nå i kveld så jeg at staven hadde blitt lagt ut på auksjon for 40g, med 60g buyout. Dette var faktisk første gangen jeg opplevde slik oppførsel i WoW. Har ikke vært så ekstremt aktiv, men har tilbragt en god del timer i diverse instances. Er dette blitt vanlig med årene eller? Fikk lyst til å sende en mail (ingame) til fyren, men det blir bare dumt. Jeg ble bare så jævla forbannet. Spiller på Twisting Nether btw, og han som ninja lootet heter Xhunter. Just in case. Dette er dessverre et økende problem i WoW synes jeg. Bruker somregel kun å kjøre instanser med venner eller guild medlemmer men det er jo ikke alltid at dette går. Need på tinger man ikke trenger er ufattelig irriterende. Enda mer irriterende er det når det er et BoP og noe som ikke trenger det needer så det suser og faktisk vinner. Skikkelig irriterende. Jeg har faktisk aldri opplevd dette selv, annet enn første gang jeg var i DM og ninja en ting (uvitende). I gruppa jeg var i går droppa faktisk en staff til 6-7g om man selger den til vendor, og er nok verdt mye på AH. Selv han andre magen som var i gruppa trengte den, men han lot meg få den siden han allerede var bedre geara og 3 levler høyere. Synes det var ganske snilt. Uansett ganske heldig med gruppa. Var folk som kjørte instancene for rep med HH, så 3 level 69-70 folk. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var i Mc i går med en lock som tanket og pettet hans den andre eliten. pala healer og priest healer 3man. på første 2 mobsa fikk vi boe epic t1 rogue. Locks er overpower >< 18k hp Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva er vitsen med å nyte spillet så lenge man er decked out i det beste man finner? Å kjøpe arena teams med høyere rating enn 1500 er for øvrig like mye juks som å kjøpe gull etter min mening. Mja, bryter i alle fall ikke med ToS. Syns ikke noe om team selling selv, har folk gull å bruke, så la dem. De får aldri våpen eller shoulders uansett. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 noen som har forskjellen 12 agi back vs 12 dodge? Ekspmel 12 dodge git 0,40fofge og 12 agi got 0,20 dodge + armor or crit++ Med de riktige tallene Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor klager folk på at Rogues bruker alle cooldowns i en duel? Duelerte akkurat en Frost Mage som utfordret meg, og jeg vant ved å bruke alle cooldowns. Han brukte også alle sine cooldowns (ice block, elemental og cold snap). Hvorfor klager han da på at jeg bruker alle cooldowns, når han gjør det samme? Også kommer'n med "You are nothing without your cooldowns". Utrolig irriterende : < Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 "You are nothing without your cooldowns". hmm, gjelder ikke dette for de flese klasser? selv bruker jeg alt jeg kan av CD i duels. Må jo lære å bruke de effektivt Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 "You are nothing without your cooldowns". hmm, gjelder ikke dette for de flese klasser? selv bruker jeg alt jeg kan av CD i duels. Må jo lære å bruke de effektivt Hvertfall for meg vs. Frost Mage Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor klager folk på at Rogues bruker alle cooldowns i en duel? Duelerte akkurat en Frost Mage som utfordret meg, og jeg vant ved å bruke alle cooldowns. Han brukte også alle sine cooldowns (ice block, elemental og cold snap). Hvorfor klager han da på at jeg bruker alle cooldowns, når han gjør det samme? Også kommer'n med "You are nothing without your cooldowns". Utrolig irriterende : < Håper du er Shadowstep, isåfall skjønner jeg lett klagingen hans. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser ikke noe galt med at rogue - som i stor grad er en cooldown-basert klasse - bruker skills med cooldown på 5 minutter. Det er en annen sak om en shaman bruker fire elemental totem eller lignende. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser ikke noe galt med at rogue - som i stor grad er en cooldown-basert klasse - bruker skills med cooldown på 5 minutter. Det er en annen sak om en shaman bruker fire elemental totem eller lignende. er det vel ikke? Om jeg kjenner klassen min rett, blir den shamanen eid med stunlock før han rekker å trykke på fire-ele-knappen... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Flaks for deg at du har valgt en klasse som enkelt tar shaman, da. Poenget mitt er at fire elemental totem sidestilles med potions og lignende etter min mening, og dermed står isolert fra "vanlige" skills ved at det er en potensiell kampvinner hvert 20. minutt. Det er en grunn til at man ikke kan bruke den i arena, i likhet med bla. recklessness. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I og for seg ingenting i veien for å benytte seg av alt tilgjengelig i duels, men normale arenaregler er vel det mest vanlige. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Får kritikk bare jeg popper Healthstone jeg Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Får kritikk bare jeg popper Healthstone jeg Det skjønner jeg, latterlig å bruke i duels. Kan til nøde benytte meg av health som kommer fra PVP trinket. Men noe som er conjured bør ikke benyttes. Endret 1. mars 2008 av Dev- Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Rangerer Healthstone på lik linje med: - Vanish - Poisons - Mage water/bread - Arrows Endret 1. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg mener at alt man kan bruke i Arena er rettferdig å bruke i en duell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå