Gamlemor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Nå, to spørsmål:Hvilke mobs dropper mest Runecloth, så hvilke vil være mest effektive å grinde? Er Highlord Bolvar Fordragon udødelig? 5451796[/snapback] 1. Vet ikke, men vil tru at jo høyere level jo høyere droprate. Men hvorfor ikke grinde satyrene i aszhara ? de har ikke er lav leveol og droper felcloth. 2. Nei Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 unnskyld? Men ble jeg sensurert der? Jeg skrev 4-8 g angående two of beasts. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Urk, makan til dritt. Første bossen i ZG er et sant helvete, og når vi først var godt i gang, og ting så lovende ut, autoreleaser den første som døde og fighten resettes. Mumle. 5442827[/snapback] enkel nok hun da. hva sleit dere med`? 5450969[/snapback] Njah, tror egentlig bare vi var for få healere og bare én warlock. Jeg skulle egentlig være med som shadowpriest for å mindcontrolle og gjøre skade + VE-heale, men endte opp som healer allikevel. Så da hadde vi fire priester, ingen druider og to ikke-resto-shamans. Gangen da ting så bra ut, døde hunteren som pullet (ikke spør meg hvorfor ikke mt gjorde det), og jeg ble charget og crittet for 2.8k helt i begynnelsen av kampen. Så var det lett dps mens mana ble drainet av en annen hunter + warlock, og full dps når mana var tom. Bat-adds ble knertet med aoe, det var ikke noe problem. Når hun så hoppet over til troll-form og skulle heale, ble det interruptet, men så ble den døde hunteren autoreleaset, og bossen hoppet opp på muren igjen. Leser at mange bare ignorerer manadrain og gir full dps hele veien. Det funket helt greit med én warlock som drainet konstant, men det er jo en del mindre skade gjort.. Gode forslag? Jan-Erik: 14 ord? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) 14 ord faktisk.. Det var et spørsmål med et kort svar. Jeg kan godt dra det laaaaaaangt ut på viddene med å si "Hei, du må gå til AH for å sjekke, eventuelt titte på allakhazam, men jeg derimot, forumbrukeren Jan Erik, kalt jan banan i en hyggestund, sparer deg bryet og sier 4-8g. Endret 17. januar 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Urk, makan til dritt. Første bossen i ZG er et sant helvete, og når vi først var godt i gang, og ting så lovende ut, autoreleaser den første som døde og fighten resettes. Mumle. 5442827[/snapback] enkel nok hun da. hva sleit dere med`? 5450969[/snapback] Njah, tror egentlig bare vi var for få healere og bare én warlock. Jeg skulle egentlig være med som shadowpriest for å mindcontrolle og gjøre skade + VE-heale, men endte opp som healer allikevel. Så da hadde vi fire priester, ingen druider og to ikke-resto-shamans. Gangen da ting så bra ut, døde hunteren som pullet (ikke spør meg hvorfor ikke mt gjorde det), og jeg ble charget og crittet for 2.8k helt i begynnelsen av kampen. Så var det lett dps mens mana ble drainet av en annen hunter + warlock, og full dps når mana var tom. Bat-adds ble knertet med aoe, det var ikke noe problem. Når hun så hoppet over til troll-form og skulle heale, ble det interruptet, men så ble den døde hunteren autoreleaset, og bossen hoppet opp på muren igjen. Leser at mange bare ignorerer manadrain og gir full dps hele veien. Det funket helt greit med én warlock som drainet konstant, men det er jo en del mindre skade gjort.. Gode forslag? Jan-Erik: 14 ord? 5452424[/snapback] 1.La Tanken pulle her. Gjør kampen ikke så langt fra der dere pulla (litt mot venstre) Viktig med mye dps og heal interups når hun går tilbake til vanlig form. MT må være rask å trekke henne vekk om dere får fire boms der dere slåss. Vi trekker aldri mana fra denne bossen, det er ikke nødvendig, bare interupte heals, rogues kicker dps warriors bruker pummel, og MT shield bash. Vi har drept henne nå 16 ganger på denne måten uten problem. 2. En eller to mages bør stå noe foran hovedgruppa der healers er plassert og ice addsa da de kommer. Alle som gjør dps på bossen må da fort bort fra bossen og drepe adds mens MT holder aggro, warriors bruker whirlwind og mages AOE. Etter noe runder på den bossen her så tar dere henne lett og får rutinen på hvordan det skal gjøres. Husker hvordan det var for oss første gangen her, virket veldig hardt men det er egentlig ikke det etter noen forsøk og taktikken sitter Grunnen til at det lønner seg å få denne bossen fort ned skyldes addsa som slepper fire bombs, de gjør større skade enn det bossen egentlig gjør. Oppsumert er det fire viktige punkter. Masse dps, drepe addsa fort, holde seg unna firebombs, interupte heals. Lykke til med neste ZG :=) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Mana drain er -bare tull- på flaggermus-bossen. Full dps, hold dere unna ildkulene og AoE flokkene. Tåler lite og skader lite. Edderkoppen, derimot, kan være kjekk å manadraine. Edit: Du bør ha jævla bra utstyr for at det skal være forsvarlig å være shadow-specced i end-game, like greit å ta med en mage om du har full greens, liksom. Endret 17. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Wee Jeg og en fra guildet (begge level 40 NE warrior) eide en level 41 druid og en 43 priest, så eide vi en 45 Priest, en 40 warlock og druiden fra forige kamp . Æsj er ikke så morsomt når de kommer tilbake og går alle på meg, med ingen andre i nærheten :/ Ahh, jeg kan jo logge på druiden. Endret 17. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tyrs er horde dominert på vår server om dagen, forbanna irriterene. Noen som vet om hvor det er høyest lvl på harpies bortsett fra av ? Det eneste jeg kommer på er de i Feralas. Ville sånn at jeg kan kombinere grinding med innsamling av plumes til darkmoon necket. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 14 ord faktisk.. 5452460[/snapback] Such is reglene. "Vanligvis 4-8g" eller "4-8g på Sylvanas" hadde holdt i lange baner. Loeve, det var hovedsakelig bare for å prøve ut. Hadde stor suksess som shadowpriest i LBRS, og bloodpriestene i ZG har visstnok en superduper-lifedrain-sak som kan brukes under MC. Men, jeg tror ikke det blir flere ganger med priesten der. Neste gang går jeg nok som dd-warrior, forhåpentligvis blir det breadth og eldritch-leggings til neste søndag. Darkrevan, skal foreslå dette neste gang. Det er et par i guildet som har lest litt strategier og mener at manadrain er nøkkelen til suksess. Hun charger diverse folk helt i begynnelsen og flyr tilbake til MT, dette er vel scriptet? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 14 ord faktisk.. 5452460[/snapback] Such is reglene. "Vanligvis 4-8g" eller "4-8g på Sylvanas" hadde holdt i lange baner. Loeve, det var hovedsakelig bare for å prøve ut. Hadde stor suksess som shadowpriest i LBRS, og bloodpriestene i ZG har visstnok en superduper-lifedrain-sak som kan brukes under MC. Men, jeg tror ikke det blir flere ganger med priesten der. Neste gang går jeg nok som dd-warrior, forhåpentligvis blir det breadth og eldritch-leggings til neste søndag. Darkrevan, skal foreslå dette neste gang. Det er et par i guildet som har lest litt strategier og mener at manadrain er nøkkelen til suksess. Hun charger diverse folk helt i begynnelsen og flyr tilbake til MT, dette er vel scriptet? 5452663[/snapback] Ja, det skjer for oss og så det er nok i scriptet. Pass på å ha healere litt tilbake fra kampens hete så skal det gå bra. Husk at hvor lenger den kampen her varer, jo værre blir det å få den ned pga de fire bomberne. Dør for mange rogues og andre som kan interupte heals er løpet kjørt. Som dere kjørte vi mana drain de første gangene, men det hjelper lite. Får hun helaet er det fire bombs som tar dere ut til slutt. Og hvor lengre tid kampen tar, hvor mindre mana har dere igjen til heals. En ting til, er dere ferske på denne bossen så bør meele da det er mulig bruke bandages så healers kan konsentrere seg om MT og mages. Mages er nesten like viktige å holde i livet her som MT pga de tre bølgene med bat adds. De må ned fort med AOE og stoppes med ice før de kommer frem til healer gruppa Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Err, er det begrenset med low level stuff man kan levere til Faire? ( Typ Vibrant Plume) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Aha, så det er bare tre adds? Hvor er det egentlig de spawner, er det ved bossen, eller faste steder på kartet? Var for opptatt med å leke whack-a-mole med hp-bars til å følge med hvor de kom fra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Err, er det begrenset med low level stuff man kan levere til Faire? ( Typ Vibrant Plume) 5452889[/snapback] Each quest turn-in gives you 100 Darkmoon reputation. (110 for humans) After your reputation goes up, you loose the ability to turn in the lower quests. Tier 1 Quests - No longer available after Neutral: 500/3000 Darkmoon Faction. (5 turnins) Tier 2 Quests - No longer available after Neutral: 1100/3000 Darkmoon Faction. (11 turnins) Tier 3 Quests - No longer available after Neutral: 1700/3000 Darkmoon Faction. (17 turnins) Tier 4 Quests - No longer available after Neutral: 2500/3000 Darkmoon Faction. (25 turnins, 23 turnins for humans) Tier 5 Quests (bat eyes, dense grinders, thorium widgets, rugget kits) - Always available. Edit: Plumes er altså tier 4. Endret 17. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 kan man bli exalted med de? . Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hva skjer egentlig når AQ åpner? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 kan man bli exalted med de? . 5453153[/snapback] Tja, det er jo ikke umulig, men det spørs hva poenget er. Etter man har fått necken, hva mer er det å få? Spazz: nye instancer, en for 20 mann og en for 40. Der dropper masse snadder, nye våpen, armor, oppskrifter og annet ymse. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 hva skjer egentlig når AQ åpner? 5453434[/snapback] Ja det lurer jeg også på! HVa er egentlig disse world events og alt det der med at farmingen er bare ett steg osv? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har ikke funnet noen komplette guider på nettet om Nefarian. Noen som har noen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har ikke funnet noen komplette guider på nettet om Nefarian. Noen som har noen? 5453918[/snapback] prøve å feile er vel halve moroa? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Har ikke funnet noen komplette guider på nettet om Nefarian. Noen som har noen? 5453918[/snapback] prøve å feile er vel halve moroa? 5454040[/snapback] Eventuelt lete litt mer enn 1 sekund på popit.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå