Kuldesjokk Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Så takker du ikke meg som sier en del av det samme før han? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Bruk AP-kit på legs i stedet for stamina. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sant, det er jo og en preferansesak. Jeg føler at jeg trenger mer hp, så jeg ville gått for stamina/agility. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Joda, men generelt skal staminaen fra PvP-utstyret være mer enn nok til å holde deg i live lenge nok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Det stemmer nok, men jeg er ikke spesielt bra gearet. Spiller dog ikke voldsomt mye pvp heller, men det får komme som det kommer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg er faen meg så jævlig lei av å ikke få bg dailys complete. Jeg vinner den, men fyren vil ikke skjønner det, så jeg får ikke honoren og pengene. Skjer faen meg hele tiden! Endret 29. februar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Vil påstå +4stats er bedre enn +2 weapon damage på ring. Vil fraråde fra dobbel executioneer, valget er enten dobbel mongoose eller executioneer MH+mongoose offhand. Armor penetration scaler fint med andre former for -armor, eksempelvis fra expose armor og t6/s3-deler. Siden du faktisk må spørre om dette, går jeg ut ifra at du ikke har noen av delene, så gå dobbel mongoose. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Det er jeg enig i, jeg kjente bare ikke til alle enchantene. :> Gå for 2x+4 stats om du er enchanter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Om dobbel mongoose blir dyrt, så går det også ann å enchante crusader istedet Den fungerer bra selv om det er pretbc enchant Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker. Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Når de først har sett Zahra-kraft, så. Er du male eller female? (Female I hope. :>). Når du kommer til SM-levlene, gi meg et whisper. Bør gå ganske raskt unna det der. Shadoweave har jeg stort sett mats til og, crafter så raskt som mulig. :> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Et kjapt spørsmål psilo, med et screenshot av innloggingsskjermen din friskt i minne: Koffor i alle dager levle opp enda en karakter? =P Har ikkje du sånn 7-8 forskjellige 70 chars? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 9, sluttet, ny konto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Har du starta på nytt?! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja. :> (nå svarer jeg for han. >_>) Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker. Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. Det er faktisk overraskende bra, merker jeg levler mye fortere nå enn før. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Har du (psilo) den gamle accounten enda da? Antagligvis ikke.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nei, han har ny. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Mye fikk han for den gamle, if I may ask. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Nå vet jeg ikke hvordan XPen var i gamle dager men vil si at det er meget lett å levle opp XP messig. Nå på level 54 gir de fleste quests meg mellom 5500 og 11000 XP per innleverling, kommer dog ann på hvilken markering questen har, somregel er det kun over 10k merket på de oransje questene mens de fleste gule questene gir meg mellom 5500 og 7500 XP per innlevering. Kombinert med bruk av Lighthead og TomTom drar jeg inn XP så det suser (leverer somregel inn mellom 4 og 8 quester om gangen, kommer ann på området og oppdraget). Men jeg skulle seriøst ønske de gjorde noe mer med oppdrags typene, 80% av oppdragene består av å slakte monster, 10% består av å springe som en halvgal svenske mellom 10 forskjellige områder, 5% består av eksortering og 5% består av en blanding mellom slakting, svenskespring og eskortering. Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå