Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil påstå +4stats er bedre enn +2 weapon damage på ring. Vil fraråde fra dobbel executioneer, valget er enten dobbel mongoose eller executioneer MH+mongoose offhand. Armor penetration scaler fint med andre former for -armor, eksempelvis fra expose armor og t6/s3-deler. Siden du faktisk må spørre om dette, går jeg ut ifra at du ikke har noen av delene, så gå dobbel mongoose.

Lenke til kommentar

Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker.

 

Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. :)

Lenke til kommentar
Får vel få denne tilbake i mine innlegg nå som jeg har gitt WoW en liten måneds prøvetid. Startet opp en belf warlock i går kveld og har nå karret meg opp til level 17. Gleder meg til å runde de 20 og se hvordan hele dette nye "mer xp per quest og mindre xp per level"-opplegget funker.

 

Kom meg også inn i gamleguildet igjen. Veldig morsomt å se at haugevis av dem har rollet prot-paladiner etter jeg sluttet. :)

 

Det er faktisk overraskende bra, merker jeg levler mye fortere nå enn før.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan XPen var i gamle dager men vil si at det er meget lett å levle opp XP messig. Nå på level 54 gir de fleste quests meg mellom 5500 og 11000 XP per innleverling, kommer dog ann på hvilken markering questen har, somregel er det kun over 10k merket på de oransje questene mens de fleste gule questene gir meg mellom 5500 og 7500 XP per innlevering. Kombinert med bruk av Lighthead og TomTom drar jeg inn XP så det suser (leverer somregel inn mellom 4 og 8 quester om gangen, kommer ann på området og oppdraget).

 

Men jeg skulle seriøst ønske de gjorde noe mer med oppdrags typene, 80% av oppdragene består av å slakte monster, 10% består av å springe som en halvgal svenske mellom 10 forskjellige områder, 5% består av eksortering og 5% består av en blanding mellom slakting, svenskespring og eskortering. Morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...