Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Takker for kjappe svar. Tipper det blir potency, dual executioner blir sabla dyrt, dessuten gir potency mer stabil dps-økning slik jeg kan se det nå.

Lurt. 80 faste attackpower er finfint.

 

Executioner hjelper veldig på dpsen, særlig på lengre fights, da den er procbasert. Merker den veldig godt mot clothmobs. Men, som du sier, så er den dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked"

 

Greit når man skal geare alts da :D

 

Seriøst? Da har det gått for langt. Det skulle bare mangle at man må ta en char gjennom noen 5 manns for å få gearet dem opp. Kara attunement er veldig nødvendig, og ikke noen hinder for noen guilds uansett. Det er bare fordelaktig å få litt ekstra gear og rep før man setter foten innenfor.

Lenke til kommentar
"Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked"

 

Greit når man skal geare alts da :D

 

HMm... Blir Karazhan samme greia som UBRS var back in the day^^ "LFM UBRS! Need key and hunter!!"

Er da litt sånn nå også, tatt full runs med pugs en del ganger. Selv om det var med mesteparten folk som kunne karazhan.

Lenke til kommentar

Tok SH heroic i går for første gang.

 

Hadde fra starten regnet med at dette skulle bli hardt, men det gikk utrolig glatt.

Vi ble enige om å ta den timed questen rett før første bossen bare for å prøve.

Sammenlagt ble det to wipes hvor den første kom rett før siste bossen, grunnet en patrol som dro med seg to mobs til mens vi var i kamp med en annen gruppe.

 

Siste wipen skjedde på Warchief første gangen vi prøvde.

På tross av to wipes og vi alle gjorde dette for første gang gikk det fin fint å gjøre timed questen. Siden det var daily quest der ble det 7 badges fra dette runnet.

 

Gruppa bestod av:

 

Protection Paladin (meg)

Enhancemnet shaman

Feral druid

Arcane mage

Holy priest

 

Absolutt annbefalt å teste ut SH heroic. :)

Lenke til kommentar

Cenarion Exepdition revered til head, scryers/aldor til shoulders, +12 agility cloak, +agility/26ap på gloves avhengig av preferanse, 2x mongoose eller 2x executioner på weapons, Boar's speed om du ikke er mutilate (surefooted eller fortitude om du er mutilate). +15 resilience chest/+150 hp, avhengig av hva du trenger, +40stamina/12 agility på legs, +attackpower eller stamina på bracers, ring-enchants om du er enchanter.

 

Oi, rotete post, vi prøver igjen.

 

Avhengig av preferanser, alt sammen. Trenger du pew, velg attackpower. Trenger du survivability, velg resilience/stamina.

 

Head: Cenarion Expedition revered glyph (Ferocity)

Shoulder: Aldor/scryer honoured eller exalted.

Cloak: +12 agility

Chest: +15 resilience/+150 hp (jeg skal ha resilience)

Bracers: 24 attackpower, alternativt 12 stamina

Gloves: 26 attackpower, alternativt 15 agility

Legs: +40stamina/+12 agility epic leatherworking-sak.

Feet: Surefooted, Fortitude eller Boar's speed, avhengig av spec og ønsker. Personlig har jeg Boar's Speed. (er speccet subtlety for pvp, spiller bare 2v2 og 3v3)

Rings: Er vel +weapondmg det er som er valget, kun om du er enchanter selv, tho.

Weapon: 2x mongoose eller 2x executioner, evt. en blanding. Foretrekker Mongoose selv.

Lenke til kommentar

Stemmer det, etter et par grupper med mobs hvor skaden på meg var minimal kjørte vi på med full dps isteden for å bruke sheep. Null problem å ta ned grupper med 5 mobs.

Synes egentlig ikke gearet mitt er av det beste, var derfor jeg var litt redd for at det ikke skulle gå bra fra starten av.

 

Paladin tanking er faktisk så gøyalt at jeg valgte å rerolle totalt.

Slutta i BT guilden med magen, og vier meg nå helt til RL venner, og folk jeg har kjent ingame i over to år. Mye bedre å spille sammen med folk som man setter pris på, enn å spille i en guild man ikke trives for noen epics.

Jeg får mye mere tilbake fra en heroic sammen med venner, enn et run i en raid guild med nesten bare epic hunters. Dem man spiller sammen med betyr så mye mere enn et item.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...