Gnimmels Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som vet sånn ca. hvor mye det vil koste meg å levle engineering fra 335 til 375? Er goblin om det har noe å si... Og må kjøpe alle mats. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ihvertfall dyrt Men samtidig så er det verdt det Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Opp til 350 kan du levle det rimelig billig ved å lage White Smoke Flares. Men, Elemental Blasting Powder kan være litt dyrt å lage/vanskelig å få tak i. Derfra til 375 tror jeg du må ut med veldig mye penger. Khorium/adamantite er ikke særlig billig, omtrent 100g for khorium og 40g for adamantite per stack. Du vil også trenge en del Primal Fire som ligger på ~20g. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Elemental blasting powder er ikke så dyrt da, men er de siste 10-20 levlene som er vanskeligst ja Nå levla jeg gnomish engi, der måtte jeg farme endel recipies også som tok endel tid, men jeg mener å ha lest at gnomish er litt enklere å levle Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 r. Khorium/adamantite er ikke særlig billig, omtrent 100g for khorium o give transfer!! På min server ligger stack av khorium på 20-25 g :( For alle herbs er det 5-9 g (untatt netherbloom) vanseklig å tjene penger med mining og herb da.... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg så bare på hva allakhazam sa jeg nå da. Pleier ikke kjøpe noe khorium bars. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Psilocybe er tilbake på sylvanas. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Og jeg stakk derifra for en stund siden :o Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Huff, begynner å miste kontrollen nå. Du var? (Du het kimzor_ eller noe tidligere, sant?) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Migrerte faktisk vekk ifra Sylvanas også. Overbefolka til tusen der syns eg. No skal det også vere sagt at det er no bedre det enn en litt meir naken server uten folk, og at eg migrerte for å spele med irl venner, men likevel. =) Var for øvrig alliance, så skal vel kanskje vere glad til? Samtlige her er jo horder ^^(Noke eg og hadde vore hadde det ikkje vore for idiotiske venner som valgte ally i oppstartsfasen >.< ) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kom ingen opp når jeg tok /who Drøm. :o Lagde meg et lite skumtroll på Sylvanas =] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du lagde en Horde håper jeg. Jeg er offline for kvelden, regner med at de fleste andre er det og. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg lurer litt på om jeg skal enchante battlemaster på for DW fury på warrioren min, men jeg ser nesten aldri noen med denne enchanten. Er dette fordi den ikke er noe tess, eller er det vanskelig å finne noen som har oppskriften? Noen som har erfaringer de vil dele? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Tror ærlig talt ikke den er noe særlig bra. Sats heller på executioner eller potecy. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Battlemaster er ikke noe hypergodt siden det bare healer 200-300 Health til hele groupen. (Chance on hitselvfølgelig) Personlig på Dual Wield fury ville jeg tatt Crusader i off hand for at den er billig og mongoose i MH for den er mest effektiv med 120 AP increased attack speed + litt mere critt. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Mongoose gir vel ikke noe AP til en warrior, men. Hvilken som er mest effektiv aner jeg ikke uansett, men bare for å oppklare akkurat det Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 agility trodde jeg hvertfall ga en attack power hver agility og Str gir 2 AP hver. Correct me if im wrong? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 You're wrong. Agility gir bare crit for en warrior. Agility gir riktignok melee attackpower for rogues og ranged for hunters. Druids får ap av agility i catform. Går for executioner eller potency. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Takker for kjappe svar. Tipper det blir potency, dual executioner blir sabla dyrt, dessuten gir potency mer stabil dps-økning slik jeg kan se det nå. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 agility trodde jeg hvertfall ga en attack power hver agility og Str gir 2 AP hver. Correct me if im wrong? Huntere, roguer og druider får attackpower av agility. Warrior får bare av strength. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå