Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opp til 350 kan du levle det rimelig billig ved å lage White Smoke Flares. Men, Elemental Blasting Powder kan være litt dyrt å lage/vanskelig å få tak i. Derfra til 375 tror jeg du må ut med veldig mye penger. Khorium/adamantite er ikke særlig billig, omtrent 100g for khorium og 40g for adamantite per stack. Du vil også trenge en del Primal Fire som ligger på ~20g.

Lenke til kommentar

Migrerte faktisk vekk ifra Sylvanas også. Overbefolka til tusen der syns eg. No skal det også vere sagt at det er no bedre det enn en litt meir naken server uten folk, og at eg migrerte for å spele med irl venner, men likevel. =)

 

Var for øvrig alliance, så skal vel kanskje vere glad til? Samtlige her er jo horder ^^(Noke eg og hadde vore hadde det ikkje vore for idiotiske venner som valgte ally i oppstartsfasen >.< )

Lenke til kommentar

Battlemaster er ikke noe hypergodt siden det bare healer 200-300 Health til hele groupen. (Chance on hitselvfølgelig)

 

Personlig på Dual Wield fury ville jeg tatt Crusader i off hand for at den er billig og mongoose i MH for den er mest effektiv med 120 AP increased attack speed + litt mere critt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...