Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent bilde, det der! :) I kveld fikk jeg Robe of Hateful Echoes, om noen kjenner til den. Ser smashing ut med beltet og season 2 skuldrene mine. Var herlig.

 

Tok Hydross og Lurker, og så gikk vi videre til Leotheras. Har vært på han en kveld før; 1% wipe. I kveld hadde vi ett forsøk og fikk ham på 3%. Er utrolig, utrolig kaotisk på de siste 15%; alle får panikk og raidet dør som fluer. Skal bli spennende å se om vi tar han ned i morgen kveld, det er jeg rimelig sikker på.

 

Irriterende boss!

Lenke til kommentar
Et kjapt spm, hvor bra gear sånn ca bør jeg ha for å gå heroic steamvaults? Har lest diverse plasser at sv ikke er av de verste heroicene.

 

L70 blues

 

En ting er snikkers og tvist, dra med en blue group og ha med en lock for 1 boss.

 

Alle epic tanks / og t6 som er der sliter med rage, må ta av 5 deler eller pulle 2-3 groups som suger da dem fearer.

 

Beste heroics SV er alt blue gruppene.

Endret av War
Lenke til kommentar
Et kjapt spm, hvor bra gear sånn ca bør jeg ha for å gå heroic steamvaults? Har lest diverse plasser at sv ikke er av de verste heroicene.

 

SV heroic er veldig lett. Har gjor den på level 69.

Gruppa så slik ut.

Level 69 prot pally (meg)

Level 69 enhancement shaman

Level 70 enhancement shaman

Level 70 feral druid

Level 70 holy priest.

 

Det ble to trash wipes som skyldtes litt en uheldige level 69 body pulls på trash, samt at jeg daua på den andre gianten i starten under tanking. Fikk en litt uheldig crit.

Om man ikke er 70 på heroics så har man mye større aggro range, eneste man bør tenke på hehe.

Lenke til kommentar
Et kjapt spm, hvor bra gear sånn ca bør jeg ha for å gå heroic steamvaults? Har lest diverse plasser at sv ikke er av de verste heroicene.

 

L70 blues

 

En ting er snikkers og tvist, dra med en blue group og ha med en lock for 1 boss.

 

Alle epic tanks / og t6 som er der sliter med rage, må ta av 5 deler eller pulle 2-3 groups som suger da dem fearer.

 

Beste heroics SV er alt blue gruppene.

Tankadin anyone? :yes:

Lenke til kommentar

wow DCer ikke øyeblikkelig når du knerter wow vinduet uregelmessig, akkurat som med når du ser folk DCe i spillet så står avataren deres (eller løper meningsløst inn i en vegg) en stund før han forsvinner, klarer du å gjennopprette øken igjen før det skjer vil du fortsatt være connected, med XP skjer det jo ikke, men Vista har jo en mye bedre "resume session"-sak har den ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...