Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Meg atm:>

Ja, jeg veit. Ræva skjold, ræva chest, ræva boots, ræva belte:D

15874 hp, 16158 armor, 34% block, 16,50% dodge, 17% parry. Om jeg husker riktig^^

Snart bytta ut alt som heter t4:) (bare gloves igjen).

Ny guild også, så t5/t6 er ikke umulig at jeg har om 2-4 uker.

 

Også syns de stygge orc tenna gjennom hjelmen-_-

 

Det går da ikke ann å ha tall og store bokstaver i navnet sitt? Jeg vil ha en stor bokstav, men kan ikke.. :(

Lenke til kommentar

6t 20 min.

 

Putt warrior på priesten, la druiden holde maks range og spamme HoTs. Win på 3-5 minutter.

 

Ganske UTROLIG at en kamp kan vare så lenge, høres rigged ut.

 

EDIT: NVM. Warrior og lock døde, og så var det priest versus druid. Hehe. At noen gidder å holde på i over 6 timer er likevel utrolig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Trenger desperados råd her.

 

Er level 52 paladin og har problemer med å finne et område jeg kan gjøre quests i. Har forsøkt i un'goro crater men der er samtlige quest mobs mer eller mindre borte vekk konstant hele tiden. Har og forsøkt western plaquelands men har bare quester der som jeg ikke får gjort noe særlig raskt fordi jeg 1. aggroer på meg alt i 2 mils radius 2. Mobsene jeg må ta er somregel 2-3 levler høyere enn meg (har aldri vært noe problem før nå, men men).

 

Så noen tips hvor jeg kan queste?

Lenke til kommentar
Trenger desperados råd her.

 

Er level 52 paladin og har problemer med å finne et område jeg kan gjøre quests i. Har forsøkt i un'goro crater men der er samtlige quest mobs mer eller mindre borte vekk konstant hele tiden. Har og forsøkt western plaquelands men har bare quester der som jeg ikke får gjort noe særlig raskt fordi jeg 1. aggroer på meg alt i 2 mils radius 2. Mobsene jeg må ta er somregel 2-3 levler høyere enn meg (har aldri vært noe problem før nå, men men).

 

Så noen tips hvor jeg kan queste?

Da jeg levla sist var Un'goro en og en halv level på like lange timer. :)

 

Prøv igjen der du. Jeg visste hvor jeg skulle gå, så jeg leverte samtlige quester samtidig. Det er digg. Ha over en million XP/H i noen minutter. :p

Lenke til kommentar

Ja tviler ikke på det, men problemet er at den er oversvømmet av allience spillere konstant og det tar uhorvelig lang tid å slakte mobsene der fordi det er konstant 2 eller 3 allience som svermer rundt der.

 

Tviler ikke på at det er en god questeplass men er litt problematisk når du aldri kommer til monstrene du skal drepe. Er et par eskorte quester som jeg har tenkt å gjøre mye grunnet at der aldri er noen mobs i livet i det krateret men har ikke helt komme så langt...

Lenke til kommentar

Er hyjal lett eller!?. Den guilden jeg joina i forige uke downa kael på 6 try, og de tok 2 bosser i hyjal første dag (1 shot på begge) og to 1 shots i dag. så nå har de 3 timer igjen av raidet, og bare 1 boss og ta. Om de tar han, så har de cleara hyjal på 2 dager. Når de aldri har vært der før:P. Og null wipes på 4 av de første bossa.

 

edit: Grunnen til at jeg ikke er med, er at jeg ikke er attuned enda:(

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Ja tviler ikke på det, men problemet er at den er oversvømmet av allience spillere konstant og det tar uhorvelig lang tid å slakte mobsene der fordi det er konstant 2 eller 3 allience som svermer rundt der.

 

Tviler ikke på at det er en god questeplass men er litt problematisk når du aldri kommer til monstrene du skal drepe. Er et par eskorte quester som jeg har tenkt å gjøre mye grunnet at der aldri er noen mobs i livet i det krateret men har ikke helt komme så langt...

Felwood kanskje? ;) blasted lands tror jeg har noen for din lvl range.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...