dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kan jeg spørre hvorfor du vil ha 35 fps-lock, MittBrukernavn? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Antall drit man har på pc- en (altså filer, spill og andre programvarer); kan det ha noe å si på FPS'en?` Sitter her på en laber skole- PC, der jeg kjører WoW med rundt 20 FPS. Det fungerer. På min stasjonere hjemme, en PC som kostet rundt 5000 for to år siden, sliter jeg med FPS problemer. I Shattrath kan det komme ned på 3 FPS. Går ikke an å spille slik. I instancer får jeg maks 20. Vanligvis har jeg 11 FPS. Den PC en er fylt opp med dritt, må kanskje ta en opprydning; men jeg er ikke sikker på om det kommer til å hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Laptop skjermkort er som regel for dårlige til å spille noe som helst(ihvertfall de i skolepc'ene) så det hjelper nok ikke stort å fjerne stuff, men du kan jo alltids prøve Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) gir opp:P Skole pcene er OK de. på min får jeg 20-30fps. Mens den andre laptopen jeg har 50fps. Prøv å skru av explorer, msn, egentlig alt Endret 23. februar 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det er da ihvertfall ikke min erfaring men Kjørte alt på aller laveste, å lagga så fort jeg kom inn i ett sted hvor det skjedde mye Å det hjalp heller ikke med nyformatert data, men det GÅR jo selvsagt å spille, sålenge du ikke er tank eller healer i raid Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Heisann, jeg bare ble helt forbløffa over hvor kul jeg faktisk ser ut i feralgear. Feral er forsåvidt offspec for meg, siden jeg har T5kvalitet over healinggearet, overall. ZA rogue loot = cooooooool! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sexeh!!! Men jeg er kulere... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Meg atm:> Ja, jeg veit. Ræva skjold, ræva chest, ræva boots, ræva belte:D 15874 hp, 16158 armor, 34% block, 16,50% dodge, 17% parry. Om jeg husker riktig^^ Snart bytta ut alt som heter t4:) (bare gloves igjen). Ny guild også, så t5/t6 er ikke umulig at jeg har om 2-4 uker. Også syns de stygge orc tenna gjennom hjelmen-_- Endret 23. februar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan har du klart å kalle den ene karakteren din for "EikeviE50F68"??? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan har du klart å kalle den ene karakteren din for "EikeviE50F68"??? Karakteren får et sånt navn når man transferer den fra en annen konto/server. Den heter ikke det. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Ahehaheaha.. ok Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Heisann! Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper. Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! Link til armory atm; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos (Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ) Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...) EDIT: Ble lei av enhancement* altså! Endret 24. februar 2008 av Binko Lenke til kommentar
kafan Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Lurvefranzen, rydd PC-en, gjerne clean install. Mye søppel kan ligge i bakgrunnen og stjele ytelse. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hvordan har du klart å kalle den ene karakteren din for "EikeviE50F68"??? Karakteren får et sånt navn når man transferer den fra en annen konto/server. Den heter ikke det. Ja, det er fordi jeg har transera han^^. Skulle transfere han i høst en gang, men fullførte aldri, eller.. Jeg gadd ikke betale for noen jeg ikke kom til og bruke my uansett. Endret 24. februar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann! Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper. Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! Link til armory atm; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos (Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ) Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...) EDIT: Ble lei av enhancement* altså! Jasså så bra da, hvor mye rating har dere da ? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann! Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper. Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! Link til armory atm; http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos (Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ) Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...) EDIT: Ble lei av enhancement* altså! Burde virkelig bli kvitt all cloth/leather så fort som du bare kan. Med den hp'en du har og den armoren vil all melee ete deg levende før du rekker å si au. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Da var druiden min godt på plass i Outlands og ding level 60. God natt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Then Jesus said, 'I can offer you eternal salvation.' And the disciples asked, 'Can we get kings or might instead?'" Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Lurvefranzen, rydd PC-en, gjerne clean install. Mye søppel kan ligge i bakgrunnen og stjele ytelse. Får prøve det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Then Jesus said, 'I can offer you eternal salvation.' And the disciples asked, 'Can we get kings or might instead?'" ja takk!. Hater dumme paladins som putter salvation på meg, de få gangene jeg pugger heroics (tank) :!: Endret 24. februar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå