Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antall drit man har på pc- en (altså filer, spill og andre programvarer); kan det ha noe å si på FPS'en?`

 

Sitter her på en laber skole- PC, der jeg kjører WoW med rundt 20 FPS. Det fungerer. På min stasjonere hjemme, en PC som kostet rundt 5000 for to år siden, sliter jeg med FPS problemer. I Shattrath kan det komme ned på 3 FPS. Går ikke an å spille slik. I instancer får jeg maks 20. Vanligvis har jeg 11 FPS.

 

Den PC en er fylt opp med dritt, må kanskje ta en opprydning; men jeg er ikke sikker på om det kommer til å hjelpe meg med problemet?

Lenke til kommentar

Meg atm:>

Ja, jeg veit. Ræva skjold, ræva chest, ræva boots, ræva belte:D

15874 hp, 16158 armor, 34% block, 16,50% dodge, 17% parry. Om jeg husker riktig^^

Snart bytta ut alt som heter t4:) (bare gloves igjen).

Ny guild også, så t5/t6 er ikke umulig at jeg har om 2-4 uker.

 

Også syns de stygge orc tenna gjennom hjelmen-_-

post-113801-1203810616_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Heisann! :D

 

Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper.

 

Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! ;)

 

Link til armory atm;

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos

 

(Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ;) )

 

Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...)

 

EDIT: Ble lei av enhancement* altså! :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å kalle den ene karakteren din for "EikeviE50F68"???

Karakteren får et sånt navn når man transferer den fra en annen konto/server. Den heter ikke det. :)

 

Ja, det er fordi jeg har transera han^^.

 

Skulle transfere han i høst en gang, men fullførte aldri, eller.. Jeg gadd ikke betale for noen jeg ikke kom til og bruke my uansett. :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Heisann! :D

 

Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper.

 

Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! ;)

 

Link til armory atm;

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos

 

(Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ;) )

 

Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...)

 

EDIT: Ble lei av enhancement* altså! :)

Jasså så bra da, hvor mye rating har dere da ?

Lenke til kommentar
Heisann! :D

 

Har akkurat respecca resto og går arena med warlockbuddien min. Funker ekstremt bra med fantastisk warlockdamagen og crowd control`en pluss mine nå nybakte healingegenskaper.

 

Har bare blått healinggear så langt, men får healing macen i morgen. (mandag). Da har jeg 1000 healing, og håper det vil gå mye bedre da! ;)

 

Link til armory atm;

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Seraphos

 

(Har fullt epic pvpgear for enhancement shaman i banken da... ;) )

 

Men ble lei! Vi eier i arena også! (sånn, bortimot...)

 

EDIT: Ble lei av enhancement* altså! :)

 

Burde virkelig bli kvitt all cloth/leather så fort som du bare kan. Med den hp'en du har og den armoren vil all melee ete deg levende før du rekker å si au.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...