Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fuglene er 58-59. Tjah, hvordan var nå Destination på den tiden? Jeg hadde skullflame shield med Thorium spike, flurry axe med lifestealing, Stockade Pauldrons, Truesilver Breastplate og div. slikt, men det aller meste begynte å bli utdatert. Ikke alt for mye hp, ~4k? ubuffet.

ehm.. jeg har 2.5k hp nå. tror jeg drøyern litt

Lenke til kommentar
Er holy/prot pala med reck og Blessing of sanct.

driver å AOE farmer litt. atm i Sorrow Hill er lvl 55. Hvor burde jeg gå nå?

etter sorrow.

 

kanskje Winterspring. Når du dinger 58-59, dra til outlands asap.

Du har ikke noe spesifikt sted da? i Winterspring

 

"Er du dum eller prøver å du å være det?" :p

 

Det er en del quester i Winterspring, en del XP, masse dreamfoil/leather/thorium, en del story der og.

 

Folk bør virkelig begynne å SPILLE spillet og ikke GRINDE det. Det er nå min personlige mening dog.

 

edit:

Med samlet avoidance (inkl. block, selv om dette er mitigation) på 102.4% eller høyere kan du ikke bli crushet.

 

Så jo, det finnes.

 

Hmm mente at de har gjort noe med det par patcher tilbake, slik at det er umulig å bli immune mot crushing blows. Jeg tok tydeligvis feil :)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Er holy/prot pala med reck og Blessing of sanct.

driver å AOE farmer litt. atm i Sorrow Hill er lvl 55. Hvor burde jeg gå nå?

etter sorrow.

 

kanskje Winterspring. Når du dinger 58-59, dra til outlands asap.

Du har ikke noe spesifikt sted da? i Winterspring

 

"Er du dum eller prøver å du å være det?" :p

 

Det er en del quester i Winterspring, en del XP, masse dreamfoil/leather/thorium, en del story der og.

 

Folk bør virkelig begynne å SPILLE spillet og ikke GRINDE det. Det er nå min personlige mening dog.

 

edit:

Med samlet avoidance (inkl. block, selv om dette er mitigation) på 102.4% eller høyere kan du ikke bli crushet.

 

Så jo, det finnes.

 

Hmm mente at de har gjort noe med det par patcher tilbake, slik at det er umulig å bli immune mot crushing blows. Jeg tok tydeligvis feil :)

Hadde du satt deg inn i en klasse før du starter å kalle andre dum så..

Paladin AOE grinding er meget lønnsomt, same goes for Mage.

 

Jeg spørte om spot til å grinde ikke queste.

 

Din personlige mening driter vi i.'

 

EDIT: as u can see så har jeg to 70's fra før av. så storyen har jeg alt fått med meg.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Din personlige mening driter vi i.'

Hvorfor spør du da om andres meninger om hvor du skal levle?

 

Hadde du satt deg inn i en klasse før du starter å kalle andre dum så..

Paladin AOE grinding er meget lønnsomt, same goes for Mage.

 

Jeg spørte om spot til å grinde ikke queste.

 

Din personlige mening driter vi i.'

 

EDIT: as u can see så har jeg to 70's fra før av. så storyen har jeg alt fått med meg.

Etter patchen er questing faktisk mye raskere. Jeg skifta fra AoE-grinding til questing, og det funket fett.

 

Forresten betyr ikke det at du har 2 level 70 noe som helst. Og om du mener det gjør det, så bør du presisere at du har noen i level 70 når du spør. Dessuten, om du har sånn peiling, hvorfor trenger du hjelp da?

Lenke til kommentar
Din personlige mening driter vi i.'

Hvorfor spør du da om andres meninger om hvor du skal levle?

 

Hadde du satt deg inn i en klasse før du starter å kalle andre dum så..

Paladin AOE grinding er meget lønnsomt, same goes for Mage.

 

Jeg spørte om spot til å grinde ikke queste.

 

Din personlige mening driter vi i.'

 

EDIT: as u can see så har jeg to 70's fra før av. så storyen har jeg alt fått med meg.

Etter patchen er questing faktisk mye raskere. Jeg skifta fra AoE-grinding til questing, og det funket fett.

 

Forresten betyr ikke det at du har 2 level 70 noe som helst. Og om du mener det gjør det, så bør du presisere at du har noen i level 70 når du spør. Dessuten, om du har sånn peiling, hvorfor trenger du hjelp da?

 

lurte på det samme etter jeg posta.

Lenke til kommentar

herre som dere holder på her da, folk spiller spillet på hver sin måte, aoe grinding kan gjøres på Ice Thistle Hills øst for Everlook eller Frostsaber Rock, de to stedene er tett befolket med ganske svake mobs. annbefaler altså først og framst Ice Thistle Hills (yetier der) men det var et veldig populært sted å grinde på før, så det kan være folksomt, jeg har ikke sjekket siden jeg foretrekker å hoppe til outland på 58.

Lenke til kommentar

Det var hvertfall 1-3 bottere der hver gang jeg har besøkt det.

 

Ellers er yetiene fine, med unntak av en ekkel stun fra tid til annen.

 

Levler nå opp min framtidige destruction-warlock. Hipp hurra, å planlegge crafted items allerede nå krever visst litt innsats. Med planlagt Shadow's Embrace, Spellstrike infusion og noe annet småtteri (Belt of Blasting, f.eks) har jeg visst noe å grinde meg til.

 

Status: 15/26 shadowcloth.

5/10 Primal Might.

0/20 spellcloth (vanskelig det skulle være å finne en vennlig spellfire tailor, da. :()

0/38 Primal Water (Zappthrottle's Mote Extractor. :w00t:)

0/8 Netherweb spider silk

0/15 Primal fire.

 

:fun:

Lenke til kommentar
Din personlige mening driter vi i.'

Hvorfor spør du da om andres meninger om hvor du skal levle?

 

Hadde du satt deg inn i en klasse før du starter å kalle andre dum så..

Paladin AOE grinding er meget lønnsomt, same goes for Mage.

 

Jeg spørte om spot til å grinde ikke queste.

 

Din personlige mening driter vi i.'

 

EDIT: as u can see så har jeg to 70's fra før av. så storyen har jeg alt fått med meg.

Etter patchen er questing faktisk mye raskere. Jeg skifta fra AoE-grinding til questing, og det funket fett.

 

Forresten betyr ikke det at du har 2 level 70 noe som helst. Og om du mener det gjør det, så bør du presisere at du har noen i level 70 når du spør. Dessuten, om du har sånn peiling, hvorfor trenger du hjelp da?

Sa jeg det betydde noe? det jeg sa var at jeg har fått med meg storyen siden jeg har to lvl 70. Les før du svarer nestegang.

 

Jeg spørte om grinde sted. Jeg ville ikke vite at han syntes questing var bedre.

Takk DeadBeat. akkurat det jeg lurte på ! :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Med TomTom og Lighthead innstallert går questingen somregel som en drøm for min del. Kommer til en ny plass, tar alle quester jeg kan, åpner lighthead og markerer av kordinatene hvor jeg finner de tingene jeg skal gjøre og vandrer rundt og gjør dem. Når alt er ferdig og compleat for det området leverer jeg dem inn.

 

Resultat: Quest XP, "grinding" i perspetiv, Mob XP og rask leveling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...