Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Helvete. Hva har Blizzard gjort med dette spillet?! De legger alt for stor vekt på end-game, og folk under 60 får ikke muligheten til å levle.

 

Her går jeg rundt, fra sted til sted, og ALLE plasser er stappa med level 60's som skal grinde gull eller reputation. Jeg blir så forbanna. :realmad:

5449194[/snapback]

 

 

Go lvl nubb!!

 

Neida, selvfølgelig fokuserer de på end-game, ca alle (Utenom deg og chokke :tease: ) er lvl 60 nå, og for å få folk til å fortsette med spillet må de legge til nytt innhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat en sånn guild jeg ikke vil ha, den guilden jeg er i nå tok Onyxia i går og vi er på Ragnaros, det er ikke noen skandale om vi ikke raider MC en dag vi har satt av til det. Kan være med i guilden selv om du aldri er med i instancer. Tror jeg kommer til å holde meg i denne guilden for alltid, snart er det vel BWL også har jeg hørt rykter om. :love:

Lenke til kommentar
Helvete. Hva har Blizzard gjort med dette spillet?! De legger alt for stor vekt på end-game, og folk under 60 får ikke muligheten til å levle.

 

Her går jeg rundt, fra sted til sted, og ALLE plasser er stappa med level 60's som skal grinde gull eller reputation. Jeg blir så forbanna. :realmad:

5449194[/snapback]

 

 

Go lvl nubb!!

 

Neida, selvfølgelig fokuserer de på end-game, ca alle (Utenom deg og chokke :tease: ) er lvl 60 nå, og for å få folk til å fortsette med spillet må de legge til nytt innhold.

5449535[/snapback]

 

Selvfølgelig må de fokusere på endgame, men jeg syns ikke det skal ødellege for de andre under level 60.

Lenke til kommentar
Helvete. Hva har Blizzard gjort med dette spillet?! De legger alt for stor vekt på end-game, og folk under 60 får ikke muligheten til å levle.

 

Her går jeg rundt, fra sted til sted, og ALLE plasser er stappa med level 60's som skal grinde gull eller reputation. Jeg blir så forbanna. :realmad:

5449194[/snapback]

 

 

Go lvl nubb!!

 

Neida, selvfølgelig fokuserer de på end-game, ca alle (Utenom deg og chokke :tease: ) er lvl 60 nå, og for å få folk til å fortsette med spillet må de legge til nytt innhold.

5449535[/snapback]

gni det inn :hrm: . Neida :D . Fant en sinnsykt effektiv/morsom grindemåte istad :dribble: . Dumme dyr i felwood som gir rep hos timbermaw. Gruppèr!

Lenke til kommentar
Helvete. Hva har Blizzard gjort med dette spillet?! De legger alt for stor vekt på end-game, og folk under 60 får ikke muligheten til å levle.

 

Her går jeg rundt, fra sted til sted, og ALLE plasser er stappa med level 60's som skal grinde gull eller reputation. Jeg blir så forbanna. :realmad:

5449194[/snapback]

 

 

Go lvl nubb!!

 

Neida, selvfølgelig fokuserer de på end-game, ca alle (Utenom deg og chokke :tease: ) er lvl 60 nå, og for å få folk til å fortsette med spillet må de legge til nytt innhold.

5449535[/snapback]

gni det inn :hrm: . Neida :D . Fant en sinnsykt effektiv/morsom grindemåte istad :dribble: . Dumme dyr i felwood som gir rep hos timbermaw. Gruppèr!

5449583[/snapback]

 

De blir jo konstant campa av level 60'er på Dragonmaw :-\

 

 

Btw. hvilken level er du nå chokke?

Lenke til kommentar
Spiller du horde på Dragonmaw eller diskspace? *lure på om jeg har gjort deg noe*:p

5449776[/snapback]

 

Spiller horde på Dragonmaw, ja :p

 

 

Nice chokke, bare 2 levler igjen da! Jeg må slite hele 8 levler /cry

 

EDIT: Jeg må nesten le meg i hel her. Er i Gadgetzan, har rundknust en 56 Hunter her flere ganger, og hvem er det som står oppå et fjell og bruker /chicken kommandoen til meg etterpå? :!:

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

Du kan spare den og samle resten av kortene i Beast-serien og få en fancy trinket hos Darkmoon Faire-folka ^^

 

Eller du kan selge den for noen gull på AH.

 

 

 

Nå, to spørsmål:

Hvilke mobs dropper mest Runecloth, så hvilke vil være mest effektive å grinde?

 

Er Highlord Bolvar Fordragon udødelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...