Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er wow forumet jeg henger på så da kan jeg like så godt spørre her :p Noen som vet om noen guides eller noe til å bli litt god i Photoshop ? lasta ned 30 dagers free try :) men får ikke til en ting xD

Det kommer veldig ann på hva du har tenkt å bruke Photoshop til. Det er en million forskjellige muligheter. Prøv google.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Hvilket guild er du i? Tror uansett ikke paladin tanks er så veldig ønsket i noen av de ''bedre'' guildene i alle fall.

*snip*

 

Har merka dette jeg og. Blir ofte møtt med "hæ? kan pala tanke?" Faktisk har jeg en warrior på level 58, (på horde) som jeg laget fordi jeg ble lei av å sendt på dør til fordel for warrior- og druid-tanks med langt dårligere utstyr.

 

Angrer som en hund på at jeg ikke valgte warrior da jeg begynte å spille rett etter at TBC kom. Men det var paladin som så ut som tingen for meg da jeg uvitende valgte klassen og ikke visste at "melee support class" egentlig betydde; "du skal være glad for at du hele tatt får være med som healer"

 

Hadde jeg vært warrior hadde jeg vel allerede vært i BT nå.

Lenke til kommentar
Hvilket guild er du i? Tror uansett ikke paladin tanks er så veldig ønsket i noen av de ''bedre'' guildene i alle fall.

*snip*

 

Har merka dette jeg og. Blir ofte møtt med "hæ? kan pala tanke?" Faktisk har jeg en warrior på level 58, (på horde) som jeg laget fordi jeg ble lei av å sendt på dør til fordel for warrior- og druid-tanks med langt dårligere utstyr.

 

Angrer som en hund på at jeg ikke valgte warrior da jeg begynte å spille rett etter at TBC kom. Men det var paladin som så ut som tingen for meg da jeg uvitende valgte klassen og ikke visste at "melee support class" egentlig betydde; "du skal være glad for at du hele tatt får være med som healer"

 

Hadde jeg vært warrior hadde jeg vel allerede vært i BT nå.

Alle guilds trenger 1 pala tank nå og da. Til f.eks hyjal, murlock tanking på morogrim, og annen aoe tanking. Men, fler en 1 pala tank er nok ikke nødvendig er jeg redd.

Lenke til kommentar
Trenger og trenger, det gjør det nok lettere men man trenger det ikke. Såvidt jeg vet var det ingen paladin-tanks i guilden før etter illidan var nede, så alt nåværende content kan man fint gjøre fritt for paladins hvertfall :)

 

Japp, samme her, paladin tanks er greie å ha i hyjal for å korte ned tiden, men det er langt i fra nødvendig og det å rekruttere en prot paladin kun for det formålet fant vi ut er helt poengløst.

Lenke til kommentar
Sukk.

 

Ingen som har bruk for en crit og crushing-immune Palatank (A) på Aszune EU?

Er møkklei av å wipe på Maiden/Aran osv. på grunn av regelrette dumheter fra enkelte i guildet. Klart alle kan gjøre feil, men den samme feilen 4 ganger på rad?

 

Har en tendens til å havne i guild med enten drittsekker som kjefter og kaller opp folk, eller som stikker midt under bossfights fordi de må legge seg.

 

:cry:

 

Mulig at Lightning Troopers har plass til deg om gearet ditt er rimelig greitt eller ferdighetene er tilstede. Gjør fortsatt Kara som fun run på lørdagene, så muligheten til å geare opp er tilstede. Ellers så raider vi kun 25-mans (SSC 3/6, TK 1/4, Gruuls på farm) fredag, mandag og tirsdag (20.00-00.00 game tid). Progressen har skutt til værs på nyåret, så flere bosser står for tur.

 

Om du er interessert, sjekk ut http://www.lightningtroopers.com/forum/index.php eller whisper meg ingame (Skrim, level 70 druid).

 

Vi har forresten en god del norske og skandinaviske i guilden.

Lenke til kommentar
SNIP

 

Hva var OP med det?

Instant 3-3.5k damage ja(+ på 2-3k på de som står nærmest), men shamans er den eneste classen som lever kun av burst damage, ALLE andre classes har en eller anne form for CC!

 

Å nå har shamans blitt tatt fra det ene de har, hvorfor i all verden skulle shamans få spots i arena teams da? Sånn jeg ser det er shamans nå (eller blir det da) helt ubrukelige i pvp

 

Uhm

 

LB 2k CL 4k = 6k burst, sleng på en mage som shatter comboer eller en warrior som står klar med mye rage til å execute så er det game over for den spillern.

 

Og: ikke kom her å si at shamaner ikke har CC, frost shock, (earth shock), earthbind og så har dem kanskje den beste anti CC'en som finnes, grounding totem.

 

 

oh ja, så PoM Pyro for 7-8k er vel helt okå?

 

En Pom pyro har ikke 100% critchance, introduser pyroen for resilience og critchancen er ikke mye over 25%. Om den skulle critte så kommer den ikke til å være i nærheten av 7-8k!, husk at en pvp geara mage ligger på rundt 800 spelldmg + at de fleste som pvp'er har cappa resilience, som betyr 25% lavere crit.

Typisk crit fra en pom pyro på en pvp geara spiller ligger mer rundt 4k, og med en critchance på 25% så er det ikke OP.

 

EM NS CL critter 100% sikkert for 4k.

I tillegg til dette har shamans totems, den beste offensive dispellen som fins og kanskje den beste gruppebuffen, bloodlust.

 

Nubcake.

 

Selvom det står 100% critchance, så betyr det ikke at det blir i realiteten. Ja du får en 100% crit hit, MEN den blir mitigata av resilience, på samme måte som pyro :)

 

_Nubcake_

 

Sukk.

 

Ingen som har bruk for en crit og crushing-immune Palatank (A) på Aszune EU?

:cry:

 

crushing-immune = no such thing. Finnes ikke :)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...