Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bryr deg null og niks om at PVP balancing forandringer påvirker deg i PVE?

Ånei, kan ikke shamans spytte ut 6k bursts lenger.

Om det har betydning i PvE så blir det da postet i PvE-tråden (sett at de lages) og whines over på egenhånd der uten at PvP-aspektet teller med i beregningen.

 

Selv vil jeg ha en server hvor alt er satt tilbake til patch 1.9, eventuelt 1.8 om det var da Naxxramas kom. Om man skal virkelig være nostalgisk, patch 1.2 eller no, warlocks sugde balle, warriors med Arcanite Reaper slakta alt osv osv. Men neida. "Supply and demand" kaller de det. Bullshit kaller jeg det.

Lenke til kommentar
Men neida. "Supply and demand" kaller de det. Bullshit kaller jeg det.

Vel... det er sikkert noen som slutter fordi de føler "alt var mye bedre før" (det vil alltid være noen slike), men det virker ikke som om Blizzard har veldig store problemer med WoW sett ut fra et forretningsperspektiv. Tjener penger som bare det. ;)

Lenke til kommentar
1.9 hadde vørt kos. <3

 

Jeg husker da lvl 70 ble annonsert og jeg banna meg helseløs over alt jeg enda ikke hadde gjort på lvl 60.

Jeg fikk ikke drept ragnaros en gang. Var i en perfekt guild som disbanda på grunn av TBC. Guilden progressa ikke så bra, men hadde det faktisk utrolig gøy de gangene jeg raida.

Lenke til kommentar

Hah, jeg nærmer meg snart runnet opp til level 80 (i mai?) og jeg har ENDA ikke vært på ett ENESTE raid, ever. På 2 år.

Aldri sett innsiden av MC, BRD, UBRS og alle de. Aldri vært i TBC-instancer heller.

 

Men jeg klager ikke fordet. Er en mere solo-person, liker ikke grupper/guilds og dramaet som følger med dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vel... det er sikkert noen som slutter fordi de føler "alt var mye bedre før" (det vil alltid være noen slike), men det virker ikke som om Blizzard har veldig store problemer med WoW sett ut fra et forretningsperspektiv. Tjener penger som bare det. ;)

Såklart vil Blizzard klare å skaffe en stor spillerbase. Jeg snakker fra MITT synspunkt, hva JEG vil ha. Ikke hva Blizzard vil tjene MEST penger på. Og om de tjener så forbanna mye så kunne de satt opp minst EN server hvor de har det slik de hadde det i patch 1.9 eller whatever. Javel om det er et par hundre spillere som kunne tenke seg tilbake, de tjener nok på de resterende at det tapet ikke ville vært så stort.

Lenke til kommentar
Vel... det er sikkert noen som slutter fordi de føler "alt var mye bedre før" (det vil alltid være noen slike), men det virker ikke som om Blizzard har veldig store problemer med WoW sett ut fra et forretningsperspektiv. Tjener penger som bare det. ;)

Såklart vil Blizzard klare å skaffe en stor spillerbase. Jeg snakker fra MITT synspunkt, hva JEG vil ha. Ikke hva Blizzard vil tjene MEST penger på. Og om de tjener så forbanna mye så kunne de satt opp minst EN server hvor de har det slik de hadde det i patch 1.9 eller whatever. Javel om det er et par hundre spillere som kunne tenke seg tilbake, de tjener nok på de resterende at det tapet ikke ville vært så stort.

 

Nei, er nok ikke noen bra ide. Mange marginale grupper som kunne tenke seg akkurat sin type server.. så skulle de da ha satt opp en patch 1.9 server, en patch 1.2, en 1.3, en 1.6, en 2.2 etc?...

 

Men du kunne jo spilt på privat server?...

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Men du kunne jo spilt på privat server?...

Poenget er jo oppnåelsen. Joda, hadde sikkert gått å satt opp en server med 1.9 som patch, men det er i prinsippet ulovlig og i tillegg så vil jeg tro (jepp) det er vanskeligere å finne rundt 50-60 andre personer som vil raide 60 content når de fleste dedikerte er opptatt med div. 70-instanser.

 

Blir vel å finne seg et annet spill.

Lenke til kommentar
Det der er jo en nurf ?... Hva skal du frem til Storken ? ^^

 

Først så buffes mana drain med 50%, men resilience påvirker mana drain.

Warlocks: Wohooooo

Så taes buffen av mana drain bort, men resilience påvirker fortsatt mana drain.

Warlocks: nooo, why can't you ever buff us. /emo /cut /cut

To bad for dem da tbh. :/

Lenke til kommentar
Men du kunne jo spilt på privat server?...

Poenget er jo oppnåelsen. Joda, hadde sikkert gått å satt opp en server med 1.9 som patch, men det er i prinsippet ulovlig og i tillegg så vil jeg tro (jepp) det er vanskeligere å finne rundt 50-60 andre personer som vil raide 60 content når de fleste dedikerte er opptatt med div. 70-instanser.

 

Blir vel å finne seg et annet spill.

Jepp.

 

Jeg fikk ikke gjort enn drit før tbc.. Nå har jeg gjort alt tho o;

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke gjort enn drit før tbc.. Nå har jeg gjort alt tho o;

Motsatt med meg :) . Vel, nå har jeg ikke spilt siden Oktober (annet enn litt pvp med jalla-twink på et LAN (hei Smeagoldfish)), men iløpet av TBC fikk jeg utrettet lite, mer irritasjon :)

 

Og ja, skrivefeil i signaturen er med vilje, det er direkte sitat av (noen, host host) som mente at ungdommen kunne så forferdelig lite, mens han var 23 og da hadde opplevd alt verden hadde å tilby.

Lenke til kommentar

Sukk.

 

Ingen som har bruk for en crit og crushing-immune Palatank (A) på Aszune EU?

Er møkklei av å wipe på Maiden/Aran osv. på grunn av regelrette dumheter fra enkelte i guildet. Klart alle kan gjøre feil, men den samme feilen 4 ganger på rad?

 

Har en tendens til å havne i guild med enten drittsekker som kjefter og kaller opp folk, eller som stikker midt under bossfights fordi de må legge seg.

 

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...