lolvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kos når du møter de rette folka. Har selv endt opp med å sitte å prate med enn GM lenge etter at vi var ferdige : p Har kjeda seg vist på jobb ^^ Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 The changes made to Drain Mana during the latest PTR build have been reverted. Drain mana (Rank 1) now drains 42 mana every 1 sec from the target. (Was 63) Drain mana (Rank 2) now drains 68 mana every 1 sec from the target. (Was 102) Drain mana (Rank 3) now drains 99 mana every 1 sec from the target. (Was 149) Drain mana (Rank 4) now drains 136 mana every 1 sec from the target. (Was 204) Drain mana (Rank 5) now drains 169 mana every 1 sec from the target. (Was 254) Drain mana (Rank 6) now drains 200 mana every 1 sec from the target. (Was 300) Næhæ! Nurfed once again! Pluss at resilience fortsatt reduserer mana drains <3 Blizzard Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er jo ikke en nerf når de første forandringene aldri ble satt i bruk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 En PoM Pyro-mage er også 100% ubrukelig de neste 3 minuttene. Det er ikke en elemental-shaman. Er de da vel ikke, er da vel fortsatt brukelige, selv om alt annet enn Frost ikke duger sååå bra til PVP. Storken: Har du noen gang spilt elemental shaman? Virker ikke sånn akkurat. Hvis du hadde lest hele posten min ville du sett at det har jeg. Hvorfor virker det ikke som om jeg har spilt en elemental shaman? Det er en døll diskusjon uansett. Whine-diskusjoner ender aldri i noe brukbart, bare "du har sikkert ikke spilt <klasse> på 2X00 nivå, du" o.l. Vil ikke si jeg er en av de som whiner, men Storken forteller jo det slik som at Elemental shamans skulle vært svært overpowered, noe som de ikke er. Elemental shamans er ikke svært overpowered, men comboen EM + NS + CL er. Det tillater en 100% sikker burst på opptil 6k med en cast i forveien. Det er jo ikke en nerf når de første forandringene aldri ble satt i bruk. Jo, fordi resilience reduserer fortsatt mana drainet Så om det går live så er det en nerf Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvE tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvE tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Det hadde egentlig vært ganske så greit ja. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvP tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Fixed Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvP tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Fixed Eh. Alt blir jo "nerfet" og "buffet" i forhold til hvordan det er "OP" eller ikke i arena (PvP generelt). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er jo ikke en nerf når de første forandringene aldri ble satt i bruk. Jo, fordi resilience reduserer fortsatt mana drainet Så om det går live så er det en nerf Du quotet de direkte forandringene på mana drain. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Normal SL tank , 2 shammy og en lock(masse lifetap) . Ingen CC og meg (pala) Gearet så dårlig at gruppa needed på den blå looten. Samme elixirs på murmur så i alle fall under en time. Og jeg drakk ikke ene eneste gang , kun 207 mana regen i cast Det sier litt om SL og hvor lvl 60 den egentlig er. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvP tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Fixed Eh. Alt blir jo "nerfet" og "buffet" i forhold til hvordan det er "OP" eller ikke i arena (PvP generelt). Og PvE'erne whiner om alle "free epix" som PvP'erne får. Det er jo ikke en nerf når de første forandringene aldri ble satt i bruk. Jo, fordi resilience reduserer fortsatt mana drainet Så om det går live så er det en nerf Du quotet de direkte forandringene på mana drain. Og la til litt: The changes made to Drain Mana during the latest PTR build have been reverted. Drain mana (Rank 1) now drains 42 mana every 1 sec from the target. (Was 63) Drain mana (Rank 2) now drains 68 mana every 1 sec from the target. (Was 102) Drain mana (Rank 3) now drains 99 mana every 1 sec from the target. (Was 149) Drain mana (Rank 4) now drains 136 mana every 1 sec from the target. (Was 204) Drain mana (Rank 5) now drains 169 mana every 1 sec from the target. (Was 254) Drain mana (Rank 6) now drains 200 mana every 1 sec from the target. (Was 300) Næhæ! Nurfed once again! Pluss at resilience fortsatt reduserer mana drains <3 Blizzard Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Okei, dette begynner å bli irriterende. Hadde 1988 rating, og tapte. Spilte oss opp til 1996 rating, tapte. Spilte oss opp til 1664 rating, tapte. Er oppe i 1997 rating nå, i kø til den siste kampen, håper ikke jeg taper denne <.< Tapte fordi jeg ikke hadde mer flash powder. Fy faen.. Endret 21. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Storken: Legg merke til rekkefølgen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og der var jeg nede i 1929 rating, fy faen ass.. 3 rating unna, også har jeg ikke 2k fordi jeg glemte og sjekke om jeg hadde mer Flash Powder.. -.- Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Storken: Legg merke til rekkefølgen. Er ikke sikker på om jeg skjønner hva du vil fram til? Meg: Quote til drain nerf, sier at dette er en nerf til locks siden resilience fortsatt reduserer mengden drainet. Hvilken rekkefølge? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) The changes made to Drain Mana during the latest PTR build have been reverted. Drain mana (Rank 1) now drains 42 mana every 1 sec from the target. (Was 63) Drain mana (Rank 2) now drains 68 mana every 1 sec from the target. (Was 102) Drain mana (Rank 3) now drains 99 mana every 1 sec from the target. (Was 149) Drain mana (Rank 4) now drains 136 mana every 1 sec from the target. (Was 204) Drain mana (Rank 5) now drains 169 mana every 1 sec from the target. (Was 254) Drain mana (Rank 6) now drains 200 mana every 1 sec from the target. (Was 300) Næhæ! Nurfed once again! Pluss at resilience fortsatt reduserer mana drains <3 Blizzard Endret 22. februar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tar den fortsatt ikke, er sikkert for trøtt. Mener noe sånt som at locks trodde dem skulle bli buffa, men så fikk dem en feit nerf istedenfor. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det der er jo en nurf ?... Hva skal du frem til Storken ? ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Synes denne tråden burde stenges, og to nye opprettes. En for PvE og en for PvP. Dermed kunne jeg bare hengt i PvE tråden og sluppet den evige uinteressante whiningen. Helt enig. Er en PvE-hore selv, og bryr meg null om PvP. Har ikke vært i en BG siden TBC kom ut. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du bryr deg null og niks om at PVP balancing forandringer påvirker deg i PVE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå