Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva er den mest effektive måten å tjene penger på nå?

Har 900g, lyst på epic flying mount og har daily klar, men 60g om dagen -> nesten 100 dager før jeg har nok.

Er det noe som er bra å farme lenger, eller er alle ferdige med primals osv osv. Så det ikke er noe marked for det lenger?

 

Har også akkurat dinga 70 på en pala på en annen acc, med hele netherstorm, shadowmoon valley og halve blade's edge igjen, har gått litt med pala på follow og gjort alle questene for den med roguen. Er det det beste jeg kan gjøre eller er det noen mobs jeg bare kan kjøre igjennom for noe loot, evt. instances osv?

 

Har herba/alch, men ingen kjøper primal might fra meg, og herbs er billige og tards legger 1000 stacks ut om gangen for underprice.

 

Er klar over at det er forskjellig fra server til server, men noen hint kan være kjekt.

Er forøvrig rogue.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+ at du gjør de få daily questene du kan i BEM og Skettis.

60-70g der pr dag og 2 av questene sitter du på mounten og ett quest skal du skade 5 mobs til 20% og binde dem.

Kjappe greier.

 

Noen som har merket noen grafikkproblemer i det siste?

 

Når det kommer så vises det bare i visse vinkler, drar jeg tilbake dit så kommer det igjen.

Så ikke random.

post-64596-1203608383_thumb.jpg

post-64596-1203608389_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Hva er den mest effektive måten å tjene penger på nå?

Har 900g, lyst på epic flying mount og har daily klar, men 60g om dagen -> nesten 100 dager før jeg har nok.

Er det noe som er bra å farme lenger, eller er alle ferdige med primals osv osv. Så det ikke er noe marked for det lenger?

 

Har også akkurat dinga 70 på en pala på en annen acc, med hele netherstorm, shadowmoon valley og halve blade's edge igjen, har gått litt med pala på follow og gjort alle questene for den med roguen. Er det det beste jeg kan gjøre eller er det noen mobs jeg bare kan kjøre igjennom for noe loot, evt. instances osv?

 

Har herba/alch, men ingen kjøper primal might fra meg, og herbs er billige og tards legger 1000 stacks ut om gangen for underprice.

 

Er klar over at det er forskjellig fra server til server, men noen hint kan være kjekt.

Er forøvrig rogue.

 

Du kan farme mana-tombs, 2 chests per instance, men det krever litt greit PvE gear, og helst combat spec.

Lenke til kommentar
SNIP

 

Hva var OP med det?

Instant 3-3.5k damage ja(+ på 2-3k på de som står nærmest), men shamans er den eneste classen som lever kun av burst damage, ALLE andre classes har en eller anne form for CC!

 

Å nå har shamans blitt tatt fra det ene de har, hvorfor i all verden skulle shamans få spots i arena teams da? Sånn jeg ser det er shamans nå (eller blir det da) helt ubrukelige i pvp

 

Uhm

 

LB 2k CL 4k = 6k burst, sleng på en mage som shatter comboer eller en warrior som står klar med mye rage til å execute så er det game over for den spillern.

 

Og: ikke kom her å si at shamaner ikke har CC, frost shock, (earth shock), earthbind og så har dem kanskje den beste anti CC'en som finnes, grounding totem.

 

 

oh ja, så PoM Pyro for 7-8k er vel helt okå?

Lenke til kommentar
SNIP

 

Hva var OP med det?

Instant 3-3.5k damage ja(+ på 2-3k på de som står nærmest), men shamans er den eneste classen som lever kun av burst damage, ALLE andre classes har en eller anne form for CC!

 

Å nå har shamans blitt tatt fra det ene de har, hvorfor i all verden skulle shamans få spots i arena teams da? Sånn jeg ser det er shamans nå (eller blir det da) helt ubrukelige i pvp

 

Uhm

 

LB 2k CL 4k = 6k burst, sleng på en mage som shatter comboer eller en warrior som står klar med mye rage til å execute så er det game over for den spillern.

 

Og: ikke kom her å si at shamaner ikke har CC, frost shock, (earth shock), earthbind og så har dem kanskje den beste anti CC'en som finnes, grounding totem.

 

 

oh ja, så PoM Pyro for 7-8k er vel helt okå?

 

En Pom pyro har ikke 100% critchance, introduser pyroen for resilience og critchancen er ikke mye over 25%. Om den skulle critte så kommer den ikke til å være i nærheten av 7-8k!, husk at en pvp geara mage ligger på rundt 800 spelldmg + at de fleste som pvp'er har cappa resilience, som betyr 25% lavere crit.

Typisk crit fra en pom pyro på en pvp geara spiller ligger mer rundt 4k, og med en critchance på 25% så er det ikke OP.

 

EM NS CL critter 100% sikkert for 4k.

I tillegg til dette har shamans totems, den beste offensive dispellen som fins og kanskje den beste gruppebuffen, bloodlust.

 

Nubcake.

 

Nytt forsøk :p

Leatherworking, er det noe vits å trene på druid/hunter som skal gå mest pve eller er det bedre å ta andre professions?

 

Bedre å ta noe annet.

Lenke til kommentar
Nytt forsøk :p

Leatherworking, er det noe vits å trene på druid/hunter som skal gå mest pve eller er det bedre å ta andre professions?

 

Guilden min har tatt av med LW på folk nå, mest fordi guilden har farmet MH/BT i snart et halvt år, og ingen bruker LW/Tailoring/Blacksmith items lenger, så nå har vi vel en 14-15 Leatherworkere BARE for drums i raid. Så, kommer ann på hvilket nivå du satser på, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Snufs hadde klart å skrape sammen 3 beast lord ting(Japp jeg er hunter), så dropper chesten i botanica, så needer to kjempe bra purple geara shamaner healer og mage dps treet. Er jo ikke en veldig big deal, men man blir jo litt lei og oppgitt, spesielt siden det hadde vært en svær oppgradering for meg, mens håpløst for de to andre.

 

Dumme shamaner :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

- Spurte om reimbursement av honor-kjøp. Logget av.

 

- Logget på. Hadde fortsatt itemet men fikk refundert 20 marks av en eller annen grunn.

 

- Sendte ny petition. GM insisterer på at alt er som det skal være, og at jeg lagger client-side. Jeg blir bedt om det vanlige (relogs, slett WTF/Cache/Interface). Jeg forklarer at jeg fortsatt kan bruke itemet, og at det ergo ikke er clientside. GM rynker på nesa og er ufyselig. Sender enda en petition og ber om ny GM.

 

- Den nye GM-en er forståelsesfull og behandler meg med respekt, og fikser problemet kjapt. Oppå dette får jeg en gratis CE-pet for tort og svie :]

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...