Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er spørsmåøet jeg sitter med da dette skjedde på et merkelig tidspunkt.

 

Jeg kjøpte en ny harddisk, la inn vista på nytt.

Oppdaterte vista og la inn AVG virusscanner.

Så byttet jeg passord på wow kontoen.

Og noen timer etter med det nye passordet ble jeg hacket

Hadde ikke en eneste addon, eneste internettsiden jeg besøkte var wow eu.

Med mindre wow eu siden er kjøpt opp av keyloggere så vet ikke jeg hvordan det skjedde.

 

Kan det kanskje ha vært et brute-force angrep?

 

Heh. Tror nok blizzard har satt en reservasjon på hvor mange ganger etter hverandre du kan skrive inn feil passord. Å brute-force noe vil ta jææææææææææævlig(les: opptil år eller to) lang tid, hvis du har passord av typen rTwDzs32Fs e.l.

 

Tviler sterkt på brute-force, tviler også sterkt på dictionary.

Lenke til kommentar

Det blir 10 second shared cooldown på Nature swiftness (instant cast spell) og Elemental mastery(100% crit chance på neste offensive spell)

pvp 4 set bonusen går ned fra 70% til 50% chance to avoid interuption while casting lightning bolt

Det ene talentet som i dag gir 6% mere crit chance på lightning spells blir redusert til 5% (og blir sannsyneligvis nerfa til 4% i neste patch)

Lenke til kommentar

Synes de har sykt høy DPS egentlig når det virkelig gjelder(2k, 2k, 2k LBs) Utenom det er de helt fine.

 

How to Warrior er endelig released! :!:

 

Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies

 

 

(Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert)

Det er Druider som løper rundt...ikke Warriors ffs! :(

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Det blir 10 second shared cooldown på Nature swiftness (instant cast spell) og Elemental mastery(100% crit chance på neste offensive spell)

pvp 4 set bonusen går ned fra 70% til 50% chance to avoid interuption while casting lightning bolt

Det ene talentet som i dag gir 6% mere crit chance på lightning spells blir redusert til 5% (og blir sannsyneligvis nerfa til 4% i neste patch)

 

 

Vanvittig idiotiske tullenerfs. Elemental shamans er helt fine.

 

Synes det var en helt fin nerf jeg, og ja, jeg har spilt elemental shaman selv en kort stund.

 

Jeg prøvde den mest i battlegrounds, der var den grei liksom, døde aldri og ligthning overload var morsomt. Men så ble jeg invitert av 5vs5 leadern til å bli med noen kamper, han visste det var meg og ikke han som normalt som spilte. Eneste han sa til meg: "Go in and spam purge on everything you see, when you hear me say burst start casting LB's, when one of your LBs crit hit that elementary mastery + nature swiftness Chain Ligthning macro and that player should be dead"

 

Det var det eneste jeg gjorde, etter 3 wins fant jeg ut at jeg hadde totems, det gjorde det bare enda litt mer artig.

 

Sånn særr, det var for OP i 5vs5 EM + NS CL

Lenke til kommentar

Spørsmål angående Proximo:

 

Jeg så en film av en som brukte Proximo, men han hadde et par ting som jeg har lyst på i tillegg. All CC som ble brukt mot Proximotargets kom opp med timere ved siden av baren, og speccet til motstanderen stod ved siden av navnet.

 

Noen som vet hvor man kan få dette "tillegget" til Proximo?

Endret av Scatch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...