Dev- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dæven det blir en del snaxy badge loot i 2.4 Her er det bare å starte med badges farming med en gang for min del. oj, me too, eneste måten jeg kan få meg 90+ dmg bow HVor mange bagdes får man på HC hvis man har daily Q også, eller varierer det? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 NRK2, onsdag 20.2. kl. 20.10 går programmet om WoW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noe galt med AH? Får ikke opp noen ting.. Ikke silk cloth, ikke bags, ikke våpen.. Ingen ting.. Spiller på Deathwing. Skal skru av noen addons for å se også.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) How to Warrior er endelig released! :!: Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies (Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert) Endret 19. februar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 How to Warrior er endelig released! :!: Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies (Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert) I don't get it. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 How to Warrior er endelig released! :!: Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies (Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert) I don't get it. Second!!! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 How to Warrior er endelig released! :!: Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies (Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert) I don't get it. Second!!! Jeg tror headchopper (warrioren i filmen) er litt for smart for vanlige hjerner Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 How to Warrior er endelig released! :!: Den ligger bare på youtube foreløbig, men kommer også på warcraftmovies (Det skal også sies at han jobber med ide'er til episode II, men ingenting er sikkert) I don't get it. Second!!! Jeg tror headchopper (warrioren i filmen) er litt for smart for vanlige hjerner Da kan jo du, oh superior, fortelle resten av oss meningen, da. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er bare en køddefilm en kar har laget for å vise oss PvP mountene sine Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er bare en køddefilm en kar har laget for å vise oss PvP mountene sine Nah, ikke slik jeg så på den, genialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Si hva som er så genialt da.. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Si hva som er så genialt da.. Se filmen en gang til, du. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det så utrolig vansklig å bare si hva som er så genialt når vi helt ÅPENBART ikke ser det? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Med mindre jeg tar feil, så er det for å vise at mange warriors er raringer som hopper og spretter rundt uten grunn? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Med mindre jeg tar feil, så er det for å vise at mange warriors er raringer som hopper og spretter rundt uten grunn? Er ikke det som er poenget i det heletatt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kan noen forklare meg poenget med master transmuter i alchemy? er det slik at når du f.eks lager en primal might så kan du får 2 av 1'? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 kan noen forklare meg poenget med master transmuter i alchemy?er det slik at når du f.eks lager en primal might så kan du får 2 av 1'? jepp, opptil 4 ekstra Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Med mindre jeg tar feil, så er det for å vise at mange warriors er raringer som hopper og spretter rundt uten grunn? Er ikke det som er poenget i det heletatt. Vær så snill. Kan du si hva poenget er da? Hittil satser jeg på at det ikke finnes noe poeng. Endret 19. februar 2008 av Guka Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Med mindre jeg tar feil, så er det for å vise at mange warriors er raringer som hopper og spretter rundt uten grunn? Er ikke det som er poenget i det heletatt. Vær så snill. Kan du si hva poenget er da? Hittil satser jeg på at det ikke finnes noe poeng. Tror du må være warrior i 70 med IQ 150+, for å forstå Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Warriors er så overpower at de ikke trenger å gjøre noe så de kan bare hoppe rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå