Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Nei, har 2 lvl 70 hordes og flere andre hordes rundt 20-40, så jeg starte en Nelf for å slippe å queste gjennom fordømte Barrens og thousand needles ENDA en gang. Men det er fordømt irriterende å ikke ha penger til å kjøpe 2 sverd engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Retardet. Ødelegger spillet noe så til de grader!. Man får ingen ting igjen for og raide, hvertfall ikke når det gjelder gear. Hvem som helst noob kan gå heroics, for så og bli full epic. yey!. Akurat som de utallige roguene som trur de gjør bra dps i raids, med full gladiator gear. :ermm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan det "ødelegger spillet" for noen. Det lar jo bare noobs få like bra spillopplevelse som de som sitter 80 timer i uka. Hvorfor bryr dere dere om andres gear og spillopplevelse egentlig? Hva er vitsen? Det er jo ikke sånn at de STJELER noe fra dere.

 

Hvordan du klarer å la folk du ikke kjenner og aldri kommer til å snakke med eller møte, ødelegge spillet for DEG er uforståelig.

MMORPG'r er i konstant forandring, det må de være ellers blir bare serverne stappfulle med topplevel chars som raider samme dungeon i årevis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Retardet. Ødelegger spillet noe så til de grader!. Man får ingen ting igjen for og raide, hvertfall ikke når det gjelder gear. Hvem som helst noob kan gå heroics, for så og bli full epic. yey!. Akurat som de utallige roguene som trur de gjør bra dps i raids, med full gladiator gear. :ermm:

 

Si meg, hvorfor skaffer du deg bedre gear?

Lenke til kommentar

Forstår heller ikke problemet. Raider i BT og MH med magen min.

Synes det er bare flott at det er bra loot å få tak i med badge rewards.

Ser bare positivt på at jeg kan kutte ned noen raidager, og skaffe meg oppgradderinger på en alternativ måte. Kan jo bare nevne et tilfelle fra tiden vi var færske i TK.

 

Uten å overdrive har vel guilden vår nå 35 kills på Void Reaver. Cowl of the Grand Engineer har enda ikke droppa for oss. Dem fleste dps casterne har gitt opp dette itemet, og heller gått for T5 head.

Samme har skjedd med Vestments of the Sea-Witch fra Vashj.

Ingen robe har sålangt droppa og vi har 12 kills på denne bossen nå innad i guilden. Ser man på denne roben kontra den nye badge roben, så er badge roben heller dårligere enn den som Vashj dropper. Tormented Demonsoul robe har mere damage og crit, men mangler hit. Dessuten har den to socket plasser mindre også.

 

Nå har jeg bare sammenliknet litt av loote fra instancer med det nye badge loote. Skal man bedrive seriøs pve er fortsatt loot fra instancer bedre enn det man får fra badge rewards.

Jada, loote er bra, men man kan ikke påstå at Casuals får like bra loot som dem som raider.

Jeg ser fortsatt på badge loot som en fantastisk fin mulighet for dem som ikke har tid til raids, og eller er en raider som har vært uheldig med drops fra bosser til å skaffe seg en fin oppgraddering, inntil man skaffer seg det man egentlig er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Såvidt meg bekjent mangler det fortsatt endel badgegear for å få et fullt epic set (bl.a boots mangler).

 

Det er vel også rimelig irriterende for raidere å gå inn i raids og vite at de ikke får noe ut av det, eller at det ikke dropper et item som er en form for oppgradering eller fullt ut brukende for den specen man har? For meg som restoshaman med en blanding av heroic/karazhan/badgegear har jeg ingenting å hente fra Gruul's Lair med unntak av trinketen - er det ikke da bedre å gi meg 4 badges hver gang jeg blir med, slik at jeg får en oppgradering fra badges til å erstatte en bit av gearet som trenger oppgraderinger?

De 100 badgene det trengs for å få tak på chesten, eller 150 badgene for nytt våpen, som er en stor oppgradering for meg nå kommer uansett til å ta lang tid å få tak i, enda lenger for de som bare kan kjøre heroics. Kanskje de som raider aktivt på den samme tiden har fått resten av de delene man trenger til hovedgearet sitt, og samler på de siste bitene av de alternative bitene? I tillegg vil de jo ha større sannsynlighet for å ha fått andre deler man ikke kan få fra badges. Aktive raidere får nå 3xset-tokens + badges + mer gull + mulighet til å selge items fra outdoorbosser for enda mer gull.

 

Jeg tror de som raider aktivt fortsatt vil ha det ganske så bra fremover, kontra de som bare har muligheten til heroics. At man kan få ilevel 141-gear til noen slotter er positivt for progress i det innholdet man er på, og sannsynligvis ikke dumt for WotLK med ny levling og gear-obsoletion igjen.

Lenke til kommentar
Retardet. Ødelegger spillet noe så til de grader!. Man får ingen ting igjen for og raide, hvertfall ikke når det gjelder gear. Hvem som helst noob kan gå heroics, for så og bli full epic. yey!. Akurat som de utallige roguene som trur de gjør bra dps i raids, med full gladiator gear. :ermm:

 

Pff.. er ikke noe problem i dette.. du rasker ikke sammen 2-300 badges på en-to-tre allikevel. :hrm:

 

Og du får jo fremdeles mye igjen for raiding. Raid-epics og badges (alle raid-bosser vil gi badges), samt opplevelsen teller vel litt også.

Lenke til kommentar

Er det i kveld eller i morgen den dokumentaren på NRK, er?

 

Retardet. Ødelegger spillet noe så til de grader!. Man får ingen ting igjen for og raide, hvertfall ikke når det gjelder gear. Hvem som helst noob kan gå heroics, for så og bli full epic. yey!. Akurat som de utallige roguene som trur de gjør bra dps i raids, med full gladiator gear. :ermm:

 

Pff.. er ikke noe problem i dette.. du rasker ikke sammen 2-300 badges på en-to-tre allikevel. :hrm:

 

Og du får jo fremdeles mye igjen for raiding. Raid-epics og badges (alle raid-bosser vil gi badges), samt opplevelsen teller vel litt også.

 

Første 1-2 gangene så, skal sies at det ikke er særlig spennende å drepe f.eks Rage Winterchill for 12. gangen, eller noen annen "farm" boss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...