Skurupu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Man trenger jo ikke besøke spesifike internett-steder for å bli infisert. Det holder å bare være koblet til internett. Jeg fikk selv virus på en av PCene mine etter at jeg la inn Windows XP. Etter innstalasjonen var ferdig puttet jeg inn TP-kabelen. Ikke mer enn 5 sekunder senere velter det ut popupreklame på skjermen min. Da var det raskt tilbake til Linux, ja. Endret 18. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I de aller fleste tilfeller er det nok en keylogger ja. Regner med at jeg også fikk en i en addon. Nå er ikke akkurat "hacket" det rette begrepet å bruke, men... Noen tanke om hvilken addon det kunne ha vært? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde nettopp et magisk øyeblikk. Nelfen min sprang NØYAKTIG i takt med musikken jeg har på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det er spørsmåøet jeg sitter med da dette skjedde på et merkelig tidspunkt. Jeg kjøpte en ny harddisk, la inn vista på nytt. Oppdaterte vista og la inn AVG virusscanner. Så byttet jeg passord på wow kontoen. Og noen timer etter med det nye passordet ble jeg hacket Hadde ikke en eneste addon, eneste internettsiden jeg besøkte var wow eu. Med mindre wow eu siden er kjøpt opp av keyloggere så vet ikke jeg hvordan det skjedde. Kan det kanskje ha vært et brute-force angrep? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde nettopp et magisk øyeblikk. Nelfen min sprang NØYAKTIG i takt med musikken jeg har på i bakgrunnen. du har vel ikke de nye epic skoene da? :3 Apple Green Running Shoes of the Nike God Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hvordan melding får dere opp nå når serverene er nede? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde nettopp et magisk øyeblikk. Nelfen min sprang NØYAKTIG i takt med musikken jeg har på i bakgrunnen. du har vel ikke de nye epic skoene da? :3 Apple Green Running Shoes of the Nike God Syns wow burde lage noe lignende som funker ingame. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I de aller fleste tilfeller er det nok en keylogger ja. Regner med at jeg også fikk en i en addon. Nå er ikke akkurat "hacket" det rette begrepet å bruke, men... Noen tanke om hvilken addon det kunne ha vært? De siste jeg prøvde ut (ei ukes tid før det skjedde) var AG Unitframes og Bartender3 (med cycircled addon), lastet ned fra Curse og Wowinterface. De få andre jeg bruker (Titanbar, CTmod, classicons og OmniCC) har jeg hatt i evigheter... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Humm...jeg prøvde akkurat penge-trikset med å gå til Booty Bay og bruke neutral AH for å sende cash mellom horde og alliance charene mine. La ut en liten dritt-ting til 50G buyout. Men jeg får ikke lov å poste auksjonen! Det bare skjer ingenting. Har penger nok til det AH tar i gebyr. Hm? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sett lavere tid på auksjonen din. Velg 8 timer eller noe. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg bruker neutral AH når jeg kan, det funker fint skal jeg si :] Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Noen som har lyst på en gratis måned playtime? Send PM. Edit: Gikk dårlig, ja. Nevermind. Endret 18. februar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Argh, får ikke til å logge inn på chars som står i Azeroth, har prøvd repair osv :\ Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 er dette billigst? http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=1514376 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 er dette billigst?http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=1514376 Ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Tja, ikke mye billigere. Battlechest går for 299,- på ebgames og platekompaniet og free record shop. Men Elkjøp vil ha 399,-. Rart de kan bare sette prisen de vil på ting. Endret 18. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 er dette billigst?http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=1514376 Ja. da kjøper jeg det nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva i pokker? Jeg fikk lagt ut et par små potions til 50G med alliance-karen min. Så logga jeg inn med Horde, dro til Booty bay og finner auksjonen. Så sier spillet "You cannot bid on your own auction". Får altså ikke gjort det..WTF?! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nope, du må få en kompis til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 selvfølgelig kan du ikke kjøpe dine egne auksjoner fra samme konto, hvem sa du kunne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå