Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Kan man overføre penger fra Horde til Alliance på samme konto på noe vis? Starta en Alli med lillebror igår..men det suger hardt å være blakk hele tiden. Har ikke råd til å kjøpe 2 sverd osv. Spillet sier bare "Target is unfriendly" når jeg bruker mailbox. Endret 17. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du kan bruke et av de nøytrale auksjonshusene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Umm...hvordan? den skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Umm...hvordan? den skjønte jeg ikke... Legg ut noe for xxx gull med horden. Og kjøp med en alli char. Da får du penger på horden Endret 17. februar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ah...legge ut noe drit til blodpris på AH, og kjøpe det med horden altså. Husker ikke hvor de nøytrale AH er da. Kommer meg ikke til Gadgetzan sånn uten videre (uten å springe gjennom masse horde-områder). Jeg er lvl 12 nelf Endret 17. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ah...legge ut noe drit til blodpris på AH, og kjøpe det med horden altså. ja SÅ du hadde editert før jeg rakk å svare Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe ja, tok et minutt før jeg kobla Lurt å tenke før man svarer, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bytex, er vel AH i Ratchet, og dit kommer du deg Hvis ikke er det i alle fall AH i Booty Bay, og dit kommer du deg med båt fra Ratchet. Nelf på 12 er jo bare å følge veien fra Darkshore, gjennom Ashenvale og Barrens Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vil ikke alle guards og deres bestemødre klikke mongo når jeg springer inn i ratchet? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 er neutral den... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg. Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt. går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite .. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg.Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt. går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite .. Det er reprisene Programmet går første gang på NRK2 onsdag 20.10 Endret 17. februar 2008 av Baghera Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er lvl 40 nå. Hvor er det bra å levle? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg.Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt. går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite .. Det er reprisene Programmet går første gang på NRK2 onsdag 20.10 Oh søkte å de tidspunktene var det eneste jeg fant begynte å lure på hvorfor et program de hadde reklamert så mye for hadde så dårlige sendetider. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er lvl 40 nå. Hvor er det bra å levle? Bli ferdig i STV, så stikker du til Tanaris.. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.? Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida. Min account blei hacka. jeg fikk tilbake alle charrs som var på accounten med Gull enchants og alt sammen. så jo du får tilbake tingene dine. ikke tok det lang tid heller 4dager. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fikk du enchants>< fikk ingen jeg hadde 5 epic sett enchantet og ett arcane blue. mats mange tusen g bare for legs ench. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.? Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida. Min account blei hacka. jeg fikk tilbake alle charrs som var på accounten med Gull enchants og alt sammen. så jo du får tilbake tingene dine. ikke tok det lang tid heller 4dager. Og hvordan klarte du å få din account hacket? Keylogger eller noe slikt? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I de aller fleste tilfeller er det nok en keylogger ja. Regner med at jeg også fikk en i en addon. Nå er ikke akkurat "hacket" det rette begrepet å bruke, men... Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det er spørsmåøet jeg sitter med da dette skjedde på et merkelig tidspunkt. Jeg kjøpte en ny harddisk, la inn vista på nytt. Oppdaterte vista og la inn AVG virusscanner. Så byttet jeg passord på wow kontoen. Og noen timer etter med det nye passordet ble jeg hacket Hadde ikke en eneste addon, eneste internettsiden jeg besøkte var wow eu. Med mindre wow eu siden er kjøpt opp av keyloggere så vet ikke jeg hvordan det skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå