Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kan man overføre penger fra Horde til Alliance på samme konto på noe vis? Starta en Alli med lillebror igår..men det suger hardt å være blakk hele tiden. Har ikke råd til å kjøpe 2 sverd osv.

Spillet sier bare "Target is unfriendly" når jeg bruker mailbox.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg.

Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt.

 

går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite ..

Lenke til kommentar
så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg.

Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt.

 

går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite ..

 

Det er reprisene :p

Programmet går første gang på NRK2 onsdag 20.10

Endret av Baghera
Lenke til kommentar
så nettopp at nrk skal vise en dokumentar om World of warcraft, hvorav de gjorde det veldig negativt med snakk som f.eks "world of crackcraft" tragisk spør du meg.

Men jeg skal nokk ta en titt på dette, får håpe det ikke bare er foreldre propagande og faktisk litt sakligt.

 

går på nrk 1 torsdag klokka 12.40 og nrk 2 16.35 for de som ville vite ..

 

Det er reprisene :p

Programmet går første gang på NRK2 onsdag 20.10

Oh :p søkte å de tidspunktene var det eneste jeg fant :) begynte å lure på hvorfor et program de hadde reklamert så mye for hadde så dårlige sendetider.

Lenke til kommentar
Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.?

 

Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida.

 

Min account blei hacka. jeg fikk tilbake alle charrs som var på accounten med Gull enchants og alt sammen. så jo du får tilbake tingene dine. ikke tok det lang tid heller 4dager.

Lenke til kommentar
Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.?

 

Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida.

 

Min account blei hacka. jeg fikk tilbake alle charrs som var på accounten med Gull enchants og alt sammen. så jo du får tilbake tingene dine. ikke tok det lang tid heller 4dager.

Og hvordan klarte du å få din account hacket? Keylogger eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Det er spørsmåøet jeg sitter med da dette skjedde på et merkelig tidspunkt.

 

Jeg kjøpte en ny harddisk, la inn vista på nytt.

Oppdaterte vista og la inn AVG virusscanner.

Så byttet jeg passord på wow kontoen.

Og noen timer etter med det nye passordet ble jeg hacket

Hadde ikke en eneste addon, eneste internettsiden jeg besøkte var wow eu.

Med mindre wow eu siden er kjøpt opp av keyloggere så vet ikke jeg hvordan det skjedde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...