LureCowboy Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Går det ann å "kjøpe" WoW online? Altså, få CD-key o.l? En venn som skal starte, men butikken var utsolgt. www.gamersloot.net De er kjappe og greie. Får levering pr email, etter at de har ringt deg og bekreftet bestillingen. Endret 16. februar 2008 av LureCowboy Lenke til kommentar
Snor Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.? Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.? Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida. Hadde ikke mye enchants å snakke om, eneste som virkelig svir er litt over 4000 gull jeg hadde spart opp. Har mest pvp utstyr på mine to 70 mains, som ikke kan verken selges eller disenchantes. Fylte ut en sånn webform til Game Security på WoW sida får jeg fikk resatt passord tilbake på mail, men de er vel sikkert ikke tilbake på jobb før på mandag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 I dag var det en horde som sa i stv: NO KIL Hvordan gjorde han det? Finnes det en måte som vi kan snakke til horder på ? O Y O = L O L fant jeg ut.. Men finnes det en ordbok? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Du finner "ordbøker" som oversetter alliance til horde. Kek=lol f.eks. Søk google på "alliance horde translation" e.l. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Du finner "ordbøker" som oversetter alliance til horde. Kek=lol f.eks.Søk google på "alliance horde translation" e.l. Det som er med wow språket er at selv om lol er kek på orcish for en alliance blir ikke Kek lol for en horde. Med andre ord det funker ikke at en horde sier noe og så sier alliancen det han ser. Man må rett og slett gjette seg fram. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Men alle ordene er bare oversatt fra det ene til det andre "språket". Så selvsagt er det mulig å kommunisere med motparten. Du må bare vite hva alle ordene blir oversatt til. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Men alle ordene er bare oversatt fra det ene til det andre "språket". Så selvsagt er det mulig å kommunisere med motparten. Du må bare vite hva alle ordene blir oversatt til. Hvis du mener at lol = Kek derfor er kek = lol så er det feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) O Y O = L O L Fra horde til ally.. Jeg er ally og vil snakke til hordene osv Her fant jeg en fra human til ?? Horde. Men human og dwarf er ikke det samme? Endret 16. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hvor er veien inn til sm cath? Er i sm inngangen, men hvor skal jeg gå nå? Jeg har en 70 pala som jeg spiller på i et annet vindu som jeg skal gi meg litt boost fra EDIT: GIkk opp den veien rett som var inni ingangen, her er det to portaler, fører en til sm cath? Endret 16. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Du må gå inn porten det står "Cathedral Door" eller noe sånt på. Sier seg litt selv egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Haha, så den rett etter jeg hadde spurt.. Takk for hjelpen uansett. (Så den ikke når jeg spurte) Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Man er i en 5man Man ser en mine og mineren spør om det er noen minere her, er det tilfellet blir det en /roll og mineren miner og tar Ore. Samme skjer med blomster Men så skal det DE og man spør om man har en DE og en svarer ja og itemen blir DE, og da...ruller hele partyet /roll ingen rollet på minorens ores? Diskriminering av enchantingsyrket? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Nei. Man kunne godt rollet om hvem som skulle få vendore itemet. Men siden shard-verdi > vendor-verdi er det naturlig at den muligheten utnyttes. Red.: Dessuten er det lett å få nytte av en shard (les: enchant). En random har ikke like mye bruk for to fel iron ore. Endret 16. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Om man ikke hadde rullet ut produktet, hadde dem jo såklart bare valgt å sjanse på å få itemen slik at man kan vendore den. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 vet ikke om dette er rette stedet men.. Yai!! VI DREPTE KAEL'TAS i går!. 4rde kveld med attempts Winterchill var nede til 15% også, men vi var for trette til å prøve en gang til.. oneshoot eller godnatt var det. Så nå må vi attune noen flere =) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Dette er rette stedet så vidt meg bekjent. Gratulerer Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor mye hit må du ha som enhance shaman for å være cappa? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor mye hit må du ha som enhance shaman for å være cappa? 120 hit er mere en nok vil jeg tro. Siden meste dps'n er white hits og wf så bør du satse på mye hit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Frostmane is full! Position in queue: *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå