Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.?

 

Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida.

Lenke til kommentar
Jeg regner nesten med at jeg ikke får igjen stort fra Blizzard. Noen som har vært borti lignende og har fått tilbake items/penger/etc.?

 

Blizzard rekonstruerer det meste av utstyr, items osv, men enchants ol mister du. Lever en GM ticket om det, men regn med at det kan ta opptil noen uker før de har undersøkt og rekonstruert kontoen, og den blir utilgjengelig for spilling i denne tida.

 

Hadde ikke mye enchants å snakke om, eneste som virkelig svir er litt over 4000 gull jeg hadde spart opp. Har mest pvp utstyr på mine to 70 mains, som ikke kan verken selges eller disenchantes.

 

Fylte ut en sånn webform til Game Security på WoW sida får jeg fikk resatt passord tilbake på mail, men de er vel sikkert ikke tilbake på jobb før på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
I dag var det en horde som sa i stv:

 

NO KIL

Hvordan gjorde han det? Finnes det en måte som vi kan snakke til horder på ? :D

 

O Y O = L O L fant jeg ut.. Men finnes det en ordbok?

Lenke til kommentar
Du finner "ordbøker" som oversetter alliance til horde. Kek=lol f.eks.

Søk google på "alliance horde translation" e.l.

Det som er med wow språket er at selv om lol er kek på orcish for en alliance blir ikke Kek lol for en horde. Med andre ord det funker ikke at en horde sier noe og så sier alliancen det han ser. Man må rett og slett gjette seg fram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

O Y O = L O L Fra horde til ally..

 

Jeg er ally og vil snakke til hordene osv :)

Her fant jeg en fra human til ?? Horde. Men human og dwarf er ikke det samme?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvor er veien inn til sm cath?

 

Er i sm inngangen, men hvor skal jeg gå nå? Jeg har en 70 pala som jeg spiller på i et annet vindu som jeg skal gi meg litt boost fra :D

 

EDIT: GIkk opp den veien rett som var inni ingangen, her er det to portaler, fører en til sm cath?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Man er i en 5man

Man ser en mine og mineren spør om det er noen minere her, er det tilfellet blir det en /roll og mineren miner og tar Ore.

 

Samme skjer med blomster

 

Men så skal det DE og man spør om man har en DE og en svarer ja og itemen blir DE, og da...ruller hele partyet /roll

ingen rollet på minorens ores?

 

Diskriminering av enchantingsyrket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...