Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Som warlock har jeg kommet meg ut av gankesituasjoner mer enn en gang :)

 

Husker en rogue ville hilse på meg når jeg var på halv helse og mana rundt level 45. Hadde rundt 200 hp (av ~1900) igjen når jeg kom ut av stun, fikk av en Death Coil og fikk satt på Siphon Life, deretter en fear, CoA og Corr og til slutt Drain Life.

 

Det hele endte med at roguen lå fortumlet i en sanddyne i Tanaris :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Hvor kan jeg resse hos en sånn "ressemann" i desolace?

 

Kan dere markere på kart/ gi cords? :p

 

Var inni en instance, vi døde ved siste boss, og jeg finner ikke veien tilbake til instancen.. :p

 

Har da altså rota meg bort og nå finner jeg ikke der jeg kan resse hos han mannen heller :p

 

EDIT: Finner selve instancen, men ikke den portalen inn.. Om dere skjønner?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:p

 

Vi ble ferdig, men så skulle en ned i vannet for å ta siste boss.. Jeg ble med.. Ikke de andre.. :p

Fikk fin loot.. For lvl 46-49.. Jeg er 41.. ^^

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Drev på i ett par timer i daily heroic (SL) så greier vi endelig murmur men da dropper faenmeg ikke questitemet!

 

Litt småirritert nå ja....

hihi, var i UB heroic med randomgroup idag, som igrunn er første gangen på 6-7 måneder, både ub heroic og pug.. Kan vel si jeg ble mildt sagt skuffet da vi hadde 2 wipes før førsteboss, eller.. vi kom aldri til førstebossen, bare de to mobsa forran.

 

Jeg hopper ut av shadowform og spamhealer tank, som dør av en crit på 6k, som er ganske mye da tanken hadde 10k hp og critten kom fordi han hadde stakkarslige 415 defence :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg klarte å få failed på dette questet.. Jeg sletta det, men kan ikke få det tilbake.. Mannen er borte også.. Er det et forsøk bare quesT?

 

EDIT: Han var borte, men kom tilbake nå :D

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Fikk Blinkstrike i BM her om dagen. La den ut på AH i 48 timer 800/2000, bare for å sjekke markedet.

4 timer før auksjonen var ferdig gikk internettlinja til helvete, og jeg satt igjen med 840g :(

 

Lettere bitter

(Selv om BLinkstrike har sunket kraftig i verdi etter S1 -> Honor)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Fikk Blinkstrike i BM her om dagen. La den ut på AH i 48 timer 800/2000, bare for å sjekke markedet.

4 timer før auksjonen var ferdig gikk internettlinja til helvete, og jeg satt igjen med 840g :(

 

Lettere bitter

(Selv om BLinkstrike har sunket kraftig i verdi etter S1 -> Honor)

 

Vel... da var den vel verdt 840 gull da... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...