Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel er ikke det logsik at du ikke kan transfer fra PvE til PvP? Da ville jo mange levlet til 70 på PvE server for så å gått over til PvP og dermed unngå det som er vanskelig på PvP servere.

Er strengt tatt ikke så vanskelig. Jeg har nettopp levelet opp en ny belf lock til 61, og har blitt ganket max 10 ganger på veien til 60. Spørs helt om man oppsøker trøbbel eller ei.

Lenke til kommentar

Det er direkte latterlig av Blizzard å tviholde på at man ikke kan migrere fra PvE til PvP. Særlig når de selv har gjort så mye for å begrense world pvp.

 

Jeg har levlet opp både PvE og PvP chars (en PvE alliance char og en horde og en ally PvP char). Forskjellen er så godt som null, for ikke å si skuffende liten for PvP servernes del.

 

På Blizz forumet er det beinhardt. Poster man om migrering fra PvE til PvP, så forsvinner eller låses trådene fordi Blizz rett og slett ikke er interressert i å diskutere i det hele tatt.

 

At folk på PvP servere liksom skal utvikle noen slags "naturlige PvP-egenskaper" mens de levler opp, som PvE-folk liksom skal mangle er bare tull. 99.99% av all PvP foregår i battlegrounds og arena, det er likt uansett servertype.

Lenke til kommentar
helt enig der, veldig lite trøbbel i azeroth egentlig, selv ble jeg ganket 2 ganger på min vei fra 40-60. men minst 20 ganger på min vei fra 60-70

 

Har blitt ganka 2 ganger i STV, som er ganske lite med tanke på hvor mange som henter mains etter å ha blitt ganka selv. Men så er jeg rogue da :)

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende. Har en warrior i 70 emd 2k gull jeg gjerne skulle hatt over til PvP serveren jeg nå spiller på med warlocked min. Jeg tenkte jo så klart ikke over PvE og PvP realm når jeg lagde min første char for to år siden, jeg bare tok det alle de andre tok.

 

Tenkte på å sende GM ticket og ta en prat med en GM og håpe på at ejg får en grei en, men regner med at det bare blir bortkasta tid. :(

Lenke til kommentar

Ganking har eg fint lite til overs for. Blei sjøl ganka idag og corpsecampa 1 gang etterpå av en hyggelig belf rogue 7 levler over meg i zanga.

 

Det skal dog vere sagt at det er få ting som er meir tilfredsstillande å plutselig klare å komme ut av ei ganking "on top" =) Men kor ofte skjer egentlig det? Einaste gode tilfellet eg kan komme på var når eg og en kompis skulle ha siste levelet til ding 39 på twinkane nede i STV. DET var mykje moro det, og mange som fikk skappelig med juling Første og einaste gangen eg har vore med på å corpsecampe en skullevel =D (Vi var 2x38 og dei var 1x42 og 1xskull, dog han var maks level 50). Good times...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...