Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned TomTom og Questhelper. Mye bedre enn en leveling guid. Når du kommer til et område og finner hovedbyen til din faction (om den finnes vel og merke) samler du samtlige quests som finnes der. Gå inn i Questhelper og finn alle kordinatene og klikker på dem. Så springer du bare rundt til kordinatene, gjør det som kreves og når alle oppdragene er ferdig returnerer du til der du fikk dem eller der du skal levere dem inn.

 

Gikk forferdelig tregt for meg etter level 30 ettersom jeg alt-tab mellom WoWhead og WoW. Så lastet jeg ned de nevnte addons og svups var jeg oppe på 40 og svups er jeg nå på 47. Er digg å levere inn quests på quests og sanke opp mot 20k xp på rimelig kort tid.

Lenke til kommentar

Use of vulgar or abusive language, even if masked by symbols or other characters, or engaging in other impermissible behaviour. In this case posting the ASCII finger. I.e. objectionable content: http://forums.wow-europe.com/forum-coc.html?sid=1

 

"114. Re: So Blizzard wants us all to just quit... | 10/02/2008 04:37:44 CET

 

....................../´¯/)

....................,/¯../

.................../..../

............./´¯/'...'/´¯¯`·¸

........../'/.../..../......./¨¯\

........('(...´...´.... ¯~/'...')

.........\.................'...../

..........''...\.......... _.·´

............\..............(

..............\.............\... Nerf This"

 

Derfor ^^

Lenke til kommentar

Da var Magisters Terrace cleared på PTR. Vi tok litt sunwell trash også. Bare resten av guildet kommer seg gjennom den lange køen så blir det skikkelig raids der.

 

Jeg har gjort litt matte, og kommet frem til at boots, bracers, belt og head er det beste og spare på av t6 for å utnytte 4 piece bonusen for mage. Dette kan såklart forandre seg, etter at vi får se litt mer loot fra de 3 siste bossene i SW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...