OscarWoHA Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilken server regnes for å være den beste når det gjelder PVP for tiden? Tenker da spesielt på Arena. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Er innlogging tregt for dere? Jau veeeeeeldig tregt... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) GG, maks uflaks. Har nettop bestemt meg for å levle en priest, så jeg lagde priesten. Exitet gamet, og kopierte WTF mappa fra mainen min, og nå kommer jeg ikke inn i igjen. EDIT: oioi, nå gikk den viderer til Hanshaking. Endret 12. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Er nok et problem over hele linja ser det ut som, er flere som har meldt om problemet på forskjellige servere så er nok en server en plass som skurrer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Da kom jeg til Connected! Wohoo, ting går framover. Venter bare på Success nå. Meeeeen, jeg fikk "disconnected from server" istedet. Nå som jeg var så gira på priest Endret 12. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvilken server regnes for å være den beste når det gjelder PVP for tiden? Tenker da spesielt på Arena. Går vel mer på battlegroup. Jeg vil si Blutdurst (tysk) og Cyclone. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du kommer til connected og kanskje helt inn i spillet men så lagger du ut etter få sekunder og får DC beskjed. Er som sagt mye snakk om dette på WoW forumet så er mange flere som har samme problemer Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Okei, men jeg utnytter da tiden til å spørre om noen vet om et sted jeg kan skaffe Brian Kopps Alliance leveling guilde for 2.3? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg vet ikke hvor man finner det, men hvor har du tenkt til å levele? Bare nysgjerrig Endret 12. februar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg vil heller anbefale deg å laste ned addon som questhelper i stedet Du blir så JÆVLIG lei av å følge den "oppskrifta" Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg vil heller anbefale deg å laste ned addon som questhelper i stedet Du blir så JÆVLIG lei av å følge den "oppskrifta" Kunne ikke vært mer enig. Til slutt gav jeg bengen og endte med en elendig /played fra 60-70. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Nå har jeg blitt banned til 3. mars på wow-europe forums Endret 12. februar 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Last ned TomTom og Questhelper. Mye bedre enn en leveling guid. Når du kommer til et område og finner hovedbyen til din faction (om den finnes vel og merke) samler du samtlige quests som finnes der. Gå inn i Questhelper og finn alle kordinatene og klikker på dem. Så springer du bare rundt til kordinatene, gjør det som kreves og når alle oppdragene er ferdig returnerer du til der du fikk dem eller der du skal levere dem inn. Gikk forferdelig tregt for meg etter level 30 ettersom jeg alt-tab mellom WoWhead og WoW. Så lastet jeg ned de nevnte addons og svups var jeg oppe på 40 og svups er jeg nå på 47. Er digg å levere inn quests på quests og sanke opp mot 20k xp på rimelig kort tid. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nå har jeg blitt banned til 3. mars på wow-europe forums xD why? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Use of vulgar or abusive language, even if masked by symbols or other characters, or engaging in other impermissible behaviour. In this case posting the ASCII finger. I.e. objectionable content: http://forums.wow-europe.com/forum-coc.html?sid=1 "114. Re: So Blizzard wants us all to just quit... | 10/02/2008 04:37:44 CET ....................../´¯/) ....................,/¯../ .................../..../ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯\ ........('(...´...´.... ¯~/'...') .........\.................'...../ ..........''...\.......... _.·´ ............\..............( ..............\.............\... Nerf This" Derfor ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Fikk plutselig logget inn etter at jeg flushet DNSen. Endelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Da var Magisters Terrace cleared på PTR. Vi tok litt sunwell trash også. Bare resten av guildet kommer seg gjennom den lange køen så blir det skikkelig raids der. Jeg har gjort litt matte, og kommet frem til at boots, bracers, belt og head er det beste og spare på av t6 for å utnytte 4 piece bonusen for mage. Dette kan såklart forandre seg, etter at vi får se litt mer loot fra de 3 siste bossene i SW. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Har startet en lvl1 BE på test server nå, siden jeg venter på kopieringen. Er det mulig å komme seg over til de nye områdene ved å svømme eller fly? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, du kan svømme. Lag deg en prest slik at du kan heale i perioden du tar skade av fatigued. Anbefaler å levle til lvl 2 før du prøver deg. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Kom meg over, såvidt... men sliter med å finne flightpointet... blir one-shottet med en gang. Kan noen fortelle nøyaktig hvor i campen det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå