Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Reliquary of Souls dau! Synd vi ikke har nok hearts til SR gear :< Vi hadde ikke nok SR gear til hele raidet vårt FK. Bare fordel det så godt som mulig. Det er litt vanskeligere, men langt ifra umulig å klare det uten SR capped. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Reliquary of Souls dau! Synd vi ikke har nok hearts til SR gear :< Vi hadde ikke nok SR gear til hele raidet vårt FK. Bare fordel det så godt som mulig. Det er litt vanskeligere, men langt ifra umulig å klare det uten SR capped. Jess, vi skal crafte gear med de heartsa vi har, så prøver vi neste CD Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Både Mother og councill er relativt lette i forhold til RoS. De går nok fort ned skal du se. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skurupu, hvilken guild er du i? Vet du er på Ravencrest, og synes jeg har lest et sted at du er med i <Pretty Maids> (?), men visste ikke de raidet på så høyt nivå (som det virker som at du raider på. Kanskje feil sted å ta det opp tho. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Pretty Maids - Ravencrest EU Horde. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De var vel noenlunde likt som Elysium gjennom BT, var de ikke? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ikke kjøp Cd-key fra mmosupplies.com Fraud all the way. Betalte for 2dager sida, ikke noe enda. sendt mail og bett om refounds fra paypal. Men var heldigvis bare 125kr da. Må kjøpe battlechest imorra da Lenke til kommentar
Shima Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei Lurer bare på om 5days og 2hours er normalt fra 1-60 nå fortiden? Jeg var også nesten aldri rested, litt grinding og mye questing, tror jeg kan greie 1-70 på ca 8days played, eller? Mvh Ewlyn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har slacket -mye- på warlocken min (masse dødtid i proffesions f.eks), men kan sjekke på den når jeg runder 60. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 De var vel noenlunde likt som Elysium gjennom BT, var de ikke? De var et stykke etter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg spiller i Pretty Maids, ja. Vi drepte Illidan 5. November. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Reliquary of Souls dau! Synd vi ikke har nok hearts til SR gear :< Samme her - trenger nok en uke eller to til for å ha nok hearts. Tok Gurtogg Bloodboil for første gang i går også, ble en bra kveld til slutt. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor så lite liv i tråden for tiden ? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Alle er vel bannet. Hvorfor kan man promote noen til GM og andre ikke i et guild? Uten noe mønster. Lurer bare på om 5days og 2hours er normalt fra 1-60 nå fortiden? Trur det er rimlig bra, brukte selv 9 dager til 60 med en shadowpriest før 2,3 patchen. Men det var med max tailor , mineing , first aid Endret 12. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 kall meg noob, men er det bare jeg som syns talents som krever ett point for 1% damage, som feks Crusade som paladins har, er waste of talent points? det er kansje en bitteliten forbedring, men jeg klarer ikke se verdien i ett talentpoint for 1 lusent damage prosent. kvier meg virkelig når jeg levler, og finner andre steder jeg syns er bedre å ta det pointet på. det er liksom alltid andre ting som er bedre en ett % damage... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jepp. Etter at du drept noen tusen fiender begynner de tre prosentene å utgjøre noen hundre tusen poeng skade. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 For å si det slik, hvis du nå velger det talentet og siden speccer vekk fra det til fordel for en annen specc så vil du merke forskjellen. Slike ting bidrar mer enn du tror. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Warrior uten 5% crittchance speccen, kungen hadde jo tilogmed wipa i RFC.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er innlogging tregt for dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå