Sink Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En liten dag med wiping på RoS, første to timene med 23 i raidet og resten med en healer og prowarr som helst skulle vært dps. Kom oss til p3 og 32% som beste try, da ticka auraen for 2.6k :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Noen som spiller på Darkspear som kan si meg om lange BG-køer å noe å bekymre seg for? Jeg vurdere å flytte dit for å danne et arena-lag med en kjenning. Red.: Tar gjerne imot PvE-server-anbefalinger også. Endret 11. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde ett bra tries på al'ar, så kommer beskjeden "server restart in 15 minutes" opp Så da restarter jo seff hele instancen, og masse av spillerne kommer seg ikke online igjen.... Det er MILDT sagt irriterende! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tror dere patch 2,4 kommer nå på onsdag? eller kansje neste uke? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Etter å ha scannet ah i noen år legger jeg merke til at folk har mindre penger nå, ting blir ikke solgt og prisene øker. Så settes prisene ned da det blir 50 av samme epic på ah. Kineserene har jo nyttår nå og har fri, ingen farming , ingen salg til selskapene og ingen gullsalg til wow spillere. Men bruker ikke kineserene bot a, isåfall vill det bli mye penger på serverene etter ferien. Endret 11. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Neppe. ok, men er låv og håpe. Endret 11. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 noen som har kommet seg innpå testrealm og sjekket kostnader på pvp-rep settene? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva vil dere si er den beste yrke-komboen for en pvp-rogue? Levler opp en rogue nå og får ikke bestemt meg hva jeg skal gå for. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva vil dere si er den beste yrke-komboen for en pvp-rogue? Levler opp en rogue nå og får ikke bestemt meg hva jeg skal gå for. Skinning og leatherworking. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Trudde engineering egnet seg bedre jeg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 mens du lvler er det vel smartest å ligge unna crafting skills og heller bare ha gathering professions mens du lvler og heller spare det du får fra skinning for å lvle opp skinning senere når du blir 70 F. eks. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Trudde engineering egnet seg bedre jeg. Får jo ett epic sett i lvl 70 med veldig mye Ap, men det blir vell egentlig ganske fort byttet ut siden du skal pvp. Men det er ett greitt sett til pve i alle fall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Gief.Sunfire har velig lyst på den roben, har till go me begynt og farme mats til den men fant ut at den oppskriften dropper i den nye 25 mans raidepalssen så da kan eg vell bare si hade til den ønsket den hadde droppet i 5 mans instancen istede. Endret 11. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den er alt for god til det.k Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Neppe. ok, men er låv og håpe. glemmesak, den er nettopp ute på PTR, vi snakker om en måned minst før du ser det på live. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 det er såpass ja. jaja da får eg meg epic flying til patchen alikevell da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Reliquary of Souls dau! Synd vi ikke har nok hearts til SR gear :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå